Ποια σχολή να ακολουθήσω;
Ποιο επάγγελμα μου ταιριάζει;
Πως κινείται σήμερα η αγορά εργασίας;

Όταν οι επιλογές και οι αποφάσεις σου στηρίζονται στις κλίσεις, στις δεξιότητες και στα ενδιαφέροντά σου, σε συνδυασμό με την επαρκή πληροφόρηση για την αγορά εργασίας αποτελούν το σημαντικότερο βήμα για την επαγγελματική σου επιτυχία!

Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Δευτέρα, 30 Ιανουάριος 2017 21:38    PDF Εκτύπωση E-mail
Χορήγηση αντιστοιχίας επαγγελματικών δικαιωμάτων σε κατόχους τίτλων ειδικοτήτων ΕΠΑΛ του ν.4186/2013

Χορήγηση αντιστοιχίας επαγγελματικών δικαιωμάτων των κατόχων τίτλων ειδικοτήτων που αποκτήθηκαν στο πλαίσιο της Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με τα αντίστοιχα επαγγελματικά δικαιώματα κατόχων αντίστοιχων τίτλων ειδικοτήτων προϋφιστάμενων αντίστοιχων συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης που έχουν ήδη απονεμηθεί με προεδρικά διατάγματα: α) του άρθρου 6 παρ. 3 του ν. 2009/1992 (Α?18) και β) του άρθρου 4, παρ. 9 του ν. 3879/2010 (Α?163), καθώς και γ) με την, κατά περίπτωση, κατά το χρόνο κτήσης του τίτλου, ισχύουσα νομοθεσία εκάστου καθ? ύλην αρμόδιου Υπουργείου. Αριθμ. Φ12/9691/Δ4 (ΦΕΚ B 210 - 30.01.2017),

Χορηγούνται:

  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης, Αερισμού και Κλιματισμού» του Τομέα Μηχανολογίας,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ του ν.4186/2013 ειδικότητας «Τεχνικός Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών» του Τομέα Μηχανολογίας,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑΛ του ν.4186/2013 ειδικότητας «Τεχνικός Μηχανοσυνθέτης Αεροσκαφών» του Τομέα Μηχανολογίας,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ του ν.4186/2013 ειδικότητας «Τεχνικός Οχημάτων» του Τομέα Μηχανολογίας,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων» του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Σχεδιαστής Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής» του Τομέα Δομικών Έργων,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Βοηθός Νοσηλευτή» του Τομέα Υγείας και Πρόνοιας,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Βοηθός Φαρμακείου» του Τομέα Υγείας και Πρόνοιας,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Αισθητικής Τέχνης» του Τομέα Αισθητικής ? Κομμωτικής,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών» του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Υπάλληλος Οικονομίας και Διοίκησης στον Τουρισμό» του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Πλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού» του Τομέα Πλοιάρχων,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού» του Τομέα Μηχανικών,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Συντήρηση Έργων Τέχνης ? Αποκατάστασης» του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών

Δείτε το σχετικό ΦΕΚ

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 30 Ιανουάριος 2017 21:45 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Παρασκευή, 27 Ιανουάριος 2017 01:02    PDF Εκτύπωση E-mail
Αλλαγές στο Μηχανογραφικό του 2017 - αφορούν στη Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Αεροπορίας του 2ου Επιστημονικού Πεδίου

Τροποποίηση της με αριθμ. Φ.253/85476/Α5/2015 (ΦΕΚ 995 τ.Β?) υπουργικής απόφασης «Ένταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων στα Επιστημονικά Πεδία του άρθρου 3 του ν. 4327/2015 (ΦΕΚ 50 τ.Α?) και συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων.», ως ακολούθως:

Στο εδάφιο 2. «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ» της παρ. 2 του άρθρου 1, στις Στρατιωτικές Σχολές προστίθεται:

  • ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ) - ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
  • ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ) - ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
  • ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ) - ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Στο εδάφιο 2. «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ» της παρ. 2 του άρθρου 1, από τις Στρατιωτικές Σχολές διαγράφεται:

  • ΙΠΤΑΜΕΝΩΝ ΡΑΔΙΟΝΑΥΤΙΛΩΝ (ΣΙΡ)
  • ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΤΥΑ)
  • ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚ. ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΥΔ)

Το σχετικό ΦΕΚ με την Υπουργική Απόφαση

 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Πέμπτη, 26 Ιανουάριος 2017 09:00    PDF Εκτύπωση E-mail
Μετονομασία του Τμήματος Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης σε Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

Στον Οδηγό Σπουδών του Τμήματος Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης αναφέρονται:

Σύμφωνα με το Άρθρο 63 του Ν. 4386/2016 «Ρυθμίσεις για την έρευνα και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 83 τ. Α΄ 11/5/2016): καθορίζεται η μετονομασία του Τμήματος σε Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης, η διάρκεια της φοίτησης σε δέκα (10) εξάμηνα, ο καθορισμός τεσσάρων κατευθύνσεων που θα αναγράφονται στο ενιαίο πτυχίο ως ειδικευμένοι και σαφώς προσδιορισμένοι ακαδημαϊκοί και επαγγελματικοί προσανατολισμοί:

α. Ζωγραφική,

β. Γλυπτική,

γ. Πολυμέσα ? Γραφικές Τέχνες,

δ. Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης,

και η αλλαγή των εισαγωγικών εξετάσεων σύμφωνα με τη διαδικασία που ισχύει στα υπόλοιπα Τμήματα Εικαστικών Τεχνών των Σχολών Καλών Τεχνών της Ελλάδας [εδάφιο γ΄ της παρ. 3 του άρθρου 2 του ν. 2525/1997 (Α΄188), όπως ισχύει κάθε φορά]. Από το Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης απονέμονται τίτλοι σπουδών μέχρι και Διδακτορικού Διπλώματος. 

«? Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης με βάση τις εξειδικευμένες επιστημονικές γνώσεις έχουν τη δυνατότητα της επαγγελματικής ενασχόλησης σε φορείς του δημόσιου ή του ιδιωτικού τομέα ?Πανεπιστήμια, Επιστημονικά Ινστιτούτα, Μουσεία, Πινακοθήκες? οι οποίοι έχουν ως αντικείμενο δραστηριότητας την τέχνη σε μία ή περισσότερες κατευθύνσεις και ειδικεύσεις από αυτές που λειτουργούν στο Τμήμα. Ακόμη, έχουν τη δυνατότητα να διδάξουν στην Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια εκπαίδευση τα Καλλιτεχνικά μαθήματα ? Αισθητική Αγωγή, καθώς και την Ιστορία της Τέχνης, ή και να εργαστούν ως ελεύθεροι επαγγελματίες.

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος που επιθυμούν να ασκήσουν τη διδασκαλία της τέχνης στην εκπαίδευση, ανεξαρτήτως κατεύθυνσης, είναι υποχρεωμένοι να παρακολουθήσουν και να εξεταστούν επιτυχώς στα προβλεπόμενα από το πρόγραμμα σπουδών και τον κανονισμό του Τμήματος παιδαγωγικά μαθήματα.»

Η ισχύς του άρθρου 63 του ν. 4386/2016 άρχεται από το ακαδημαϊκό έτος 2017?2018.

Πηγή: Οδηγός Σπουδών Τμήματος Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 25 Ιανουάριος 2017 19:28    PDF Εκτύπωση E-mail
Η Πρόταση του Ι.Ε.Π. για το Λύκειο που κατατέθηκε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής

Εισαγωγικά

Είναι κοινή παραδοχή ότι το Λύκειο ως βαθμίδα έχει σε μεγάλο βαθμό ακυρωθεί. Οι μαθητές και οι μαθήτριες δυστυχώς πολύ συχνά αδιαφορούν για την εκπαιδευτική πράξη, θεωρούν πως λίγα έχουν να αποκομίσουν από το σχολείο και στρέφονται στα φροντιστήρια για να προετοιμαστούν για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Έτσι, μεγάλο μέρος του επίσημου σχολικού προγράμματος απαξιώνεται, υπονομεύεται ο κρίσιμος δεσμός μεταξύ μαθητών/μαθητριών και εκπαιδευτικών και η εκπαιδευτική διαδικασία συνδέεται με τη ρουτίνα, τον καταναγκασμό, την έλλειψη νοήματος.

Εντός αυτής της συνθήκης πολλά μαθήματα θυσιάζονται στο βωμό των πανελλαδικών εξετάσεων, αρκετά διδάσκονται με ένα τρόπο τυπικό (μόνο και μόνο γιατί περιλαμβάνονται στο Πρόγραμμα Σπουδών), ενώ ακόμα και όσα συνδέονται με το στόχο των τελικών εξετάσεων δεν συγκεντρώνουν πάντα το ενδιαφέρον των μαθητών και των μαθητριών. Σε αυτό το μαθησιακό περιβάλλον ευνοείται η αποστήθιση σε βάρος της κριτικής γνώσης και η ελληνική οικογένεια υποβάλλεται σε σοβαρή οικονομική αφαίμαξη για να καλύψει τα δίδακτρα των φροντιστηρίων. Είναι σαφές λοιπόν ότι απαιτείται ένας συνολικός επανασχεδιασμός της γενικής εκπαίδευσης με σημείο αιχμής το Λύκειο, που θα επιτρέψει τη θετική επανασημασιοδότηση της εκπαιδευτικής πράξης εντός του Λυκείου.

 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 25 Ιανουάριος 2017 14:41    PDF Εκτύπωση E-mail
Έκδοση αποτελεσμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, εξεταστικής περιόδου Νοεμβρίου 2016

Έκδοση αποτελεσμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, εξεταστικής περιόδου Νοεμβρίου 2016 για τις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική και Τουρκική.

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων  ανακοινώνονται τα αποτελέσματα των εξετάσεων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας Νοεμβρίου 2016, για τις  γλώσσες:  Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική και Τουρκική για τα επίπεδα:

α) Β (Β1 «μέτρια γνώση», Β2 «καλή γνώση») σε ενιαία διαβαθμισμένη δοκιμασία (test) στις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική και Τουρκική.

β) Γ (Γ1 «πολύ καλή γνώση», Γ2 «άριστη γνώση») σε ενιαία διαβαθμισμένη δοκιμασία (test) στις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική και  Ισπανική.

γ) Γ1 «Πολύ καλή γνώση» στην Τουρκική γλώσσα.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για τα αποτελέσματα από:

 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Παρασκευή, 20 Ιανουάριος 2017 09:57    PDF Εκτύπωση E-mail
Συνέντευξη του Κώστα Γαβρόγλου στην τηλεόραση της Βουλής για τις αλλαγές στο Λύκειο και εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο

 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Παρασκευή, 13 Ιανουάριος 2017 21:39    PDF Εκτύπωση E-mail
Καθορισμός αριθμού μαθητών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν Μαθητεία - Πρακτική Άσκηση στο Δημόσιο Τομέα, κατά το σχολικό έτος 2016-2017

Απόφαση για τον καθορισμό αριθμού μαθητών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΠΑ.Σ , ΕΠΑ.Λ - Μεταλυκειακό έτος - τάξη Μαθητείας, ΙΕΚ και ΣΕΚ) οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν Μαθητεία - Πρακτική Άσκηση στο Δημόσιο Τομέα, κατά το σχολικό έτος 2016-2017 μετά από προτάσεις των οικείων Φορέων, οι οποίες έχουν κατατεθεί στην αρμόδια Υπηρεσία του ΟΑΕΔ.

Το σύνολο των μαθητών που θα απασχοληθούν είναι 6.726.

Δείτε αναλυτικά τον αριθμό των μαθητών ανά φορέα.

 

 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Δευτέρα, 09 Ιανουάριος 2017 20:00    PDF Εκτύπωση E-mail
Τι αλλάζει σε Πεδία και μαθήματα στις φετινές πανελλαδικές

Η εγκύκλιος σχετικά με τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ανά Επιστημονικό Πεδίο και Ομάδα Προσανατολισμού σε μορφή pdf

H τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης κατανομής Σχολών, Τμημάτων και Εισαγωγικών Κατευθύνσεων στα Επιστημονικά πεδία σε μορφή pdf

Πηγή: ΥΠΠΕΘ

 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 28 Δεκέμβριος 2016 21:15    PDF Εκτύπωση E-mail
Τροποποίηση Υ.Α. για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Ελλήνων του εξωτερικού

Τροποποίηση της αρ.πρωτ.Φ.151/20049/2007/Β6 (ΦΕΚ 272/Β?) «Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες του εδαφίου α της παραγράφου 4 του άρθρου 2 του ν. 2525/1997, όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 1 του ν. 2909/2001 (ΦΕΚ 90/Α΄) και των παραγρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 13 του ν. 3404/2005 (ΦΕΚ 260/Α΄)» όπως ισχύει.

Δείτε το σχετικό έγγραφο

Α.Η περίπτωση (α) της παραγράφου 2 του άρθρου 4 τροποποιείται ως εξής:

«2. α) Οι υποψήφιοι των ειδικών κατηγοριών των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 1 της παρούσας εξετάζονται στα μαθήματα μιας από τις παρακάτω τρεις ομάδες προσανατολισμού, σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 3 του Ν. 4327/2015 (ΦΕΚ 50 Α?):

i) Ομάδα Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ii) Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

iii) Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Οι Σχολές, τα Τμήματα και οι Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων του άρθρου 2 της παρούσας κατατάσσονται σε πέντε (5) Επιστημονικά Πεδία, που ορίζονται ως εξής:

1o Επιστημονικό Πεδίο: Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες

2o Επιστημονικό Πεδίο: Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες

3o Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Υγείας και Ζωής

4o Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες της Εκπαίδευσης

5o Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορική

Με το άρθρο 1 της αριθμ. Φ.253/85476/Α5/2015 (ΦΕΚ 995 B?/29-05-2015) Υπουργικής Απόφασης όπως ισχύει, καθορίζεται η κατάταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων στα Επιστημονικά Πεδία του άρθρου 3 του Ν. 4327/2015 (ΦΕΚ 50 Α?) με τον περιορισμό του άρθρου 2 της παρούσας.

Οι υποψήφιοι των ειδικών κατηγοριών των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 1 της παρούσας καταθέτουν δήλωση προτίμησης (Μηχανογραφικό Δελτίο) για δύο (2) κατά ανώτατο όριο Επιστημονικά Πεδία.

Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι σε ένα (1) μόνο Επιστημονικό Πεδίο, εξετάζονται σε τέσσερα (4) μαθήματα, ενώ όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι σε δύο (2) Επιστημονικά Πεδία, εξετάζονται και σε ένα πέμπτο (5ο) μάθημα, το οποίο μπορεί να είναι Γενικής Παιδείας ή Ομάδας Προσανατολισμού.

Οι ως άνω υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν έναν ή δύο από τους παρακάτω εναλλακτικούς συνδυασμούς μαθημάτων ανά Ομάδα Προσανατολισμού, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα στα οποία υπάρχουν αυξημένοι συντελεστές βαρύτητας όπως αυτοί καθορίζονται στην περίπτωση (α) της παραγράφου 4 του άρθρου 4 της παρούσας.

Για την εισαγωγή στα τμήματα κάθε Επιστημονικού Πεδίου, θα υπολογίζονται τα τέσσερα (4) μαθήματα και οι συντελεστές βαρύτητας τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο.

Συγκεκριμένα:

 

 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 28 Δεκέμβριος 2016 21:02    PDF Εκτύπωση E-mail
Σχέδιο Οδηγού Εφαρμογής Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας

Σχέδιο Οδηγού Εφαρμογής Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας - Δεκέμβριος 2016, έκδοση 1

Ως Μαθητεία ορίζεται το εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο ο μαθησιακός χρόνος εναλλάσσεται μεταξύ χώρου εργασίας και εκπαιδευτικής δομής. Ο μαθητευόμενος συνδέεται ?ε συμφωνητικό Μαθητείας ?ε τον εργοδότη, λαμβάνει αμοιβή ή επίδομα, σύμφωνα ?ε την ισχύουσα νομοθεσία, και έχει ασφαλιστική κάλυψη. Η Μαθητεία  υλοποιείται με βάση πρόγραμμα μάθησης το οποίο επιμερίζεται στον χώρο εργασίας και στην εκπαιδευτική δομή. Ο εργοδότης αναλαμβάνει να παράσχει στον μαθητευόμενο εκπαίδευση, σύμφωνα με καθορισμένο πρόγραμμα, το οποίο, σε συνδυασμό με το πρόγραμμα μάθησης στην εκπαιδευτική δομή, οδηγεί σε πιστοποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων που απέκτησε ο μαθητευόμενος και οδηγεί σε συγκεκριμένο επάγγελμα. 

Δείτε το σχετικό έντυπο του Οδηγού Εφαρμογής

 

 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Παρασκευή, 16 Δεκέμβριος 2016 20:48    PDF Εκτύπωση E-mail
Κατατακτήριες εξετάσεις στην Πυροσβεστική Ακαδημία πτυχιούχων ΑΕΙ - ΤΕΙ

Στο Π.Δ.127/2016 (ΦΕΚ 226 τ.Α?/06.12.2016) καθορίζονται τα προσόντα, οι προϋποθέσεις, τα κωλύματα κατάταξης και η διαδικασία για την εισαγωγή στη Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας πτυχιούχων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών και Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, ύστερα από κατατακτήριες εξετάσεις.

Παράθεση των άρθρων του Προεδρικού Διατάγματος:

Άρθρο 1 - Ποσοστό και προέλευση κατατασσόμενων 

1. Από τον αριθμό των θέσεων που προκηρύσσονται κατ? έτος για εισαγωγή στη Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, ποσοστό 20% καλύπτεται, ύστερα από κατατακτήριες εξετάσεις που διενεργούνται από το Υπουργείο Εσωτερικών, από πτυχιούχους Ανωτάτων Εκπαιδευτικών και Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, που συγκεντρώνουν και τα λοιπά προσόντα του άρθρου 2 του παρόντος, των ακόλουθων Σχολών ή Τμημάτων της ημεδαπής ή αντίστοιχων της αλλοδαπής: Πυρομηχανικών, Χημικών Μηχανικών, Χημείας, Φυσικής, Μαθηματικών, Γεωλογίας, Μηχανολόγων Μηχανικών, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ, Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής, Πληροφορικής, Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Δασολόγων, Δασοπόνων Φυσικού Περιβάλλοντος, Μετεωρολογίας, Πολιτικών Μηχανικών, Αρχιτεκτόνων, Ναυπηγών, Νομικής (Τμήμα Νομικό), Οικονομικών Επιστημών, Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, Ψυχολογίας.

2. Κατά το στάδιο αριθμητικού υπολογισμού που απαιτείται για την εφαρμογή της προηγούμενης παραγράφου, τυχόν κλασματικά υπόλοιπα μεγαλύτερα ή ίσα του 0,5 στρογγυλοποιούνται στην αμέσως επόμενη μονάδα, σε διαφορετική δε περίπτωση δεν λαμβάνονται υπόψη. Επιμερισμός του παραπάνω ποσοστού ανάλογα με την προέλευση των υποψηφίων ή τυχόν ανακατανομή εναπομένοντος ποσοστού σε άλλη κατηγορία κατατάξεων δεν επιτρέπεται.

3. Υπέρβαση του ποσοστού των κατατάξεων δεν επιτρέπεται.

4. Οι εισαγόμενοι στη Σχολή Ανθυποπυραγών κατόπιν κατατακτηρίων εξετάσεων διορίζονται στο Πυροσβεστικό Σώμα με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών, κατατάσσονται στο 5ο εξάμηνο σπουδών με τον τίτλο του Δόκιμου Ανθυποπυραγού και λαμβάνουν αποδοχές Πυροσβέστη ή προκειμένου για επιτυχόντες πυροσβεστικούς υπαλλήλους, τις αποδοχές του βαθμού που φέρουν κατά την εισαγωγή τους.

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 02 Ιανουάριος 2017 21:04 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Δευτέρα, 12 Δεκέμβριος 2016 10:16    PDF Εκτύπωση E-mail
Ενημέρωση μαθητών ΓΕΛ και αποφοίτων - υποψηφίων για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ 2017

Ενημέρωση μαθητών της τελευταίας τάξης ΓΕΛ σχολικού έτους 2016-2017 και των αποφοίτων ? υποψηφίων για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ 2017 σχετικά με τα εξεταζόμενα μαθήματα σε πανελλαδικό επίπεδο - Δείτε το σχετικό έγγραφο του ΥΠΠΕΘ

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 12 Δεκέμβριος 2016 10:26 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τρίτη, 29 Νοέμβριος 2016 08:44    PDF Εκτύπωση E-mail
Συνεργασία Στρατού και Δημοσίων Φορέων (Ενημέρωση Μαθητών)

Στο πλαίσιο συνεργασίας του Στρατού και των φορέων εκπαίδευσης η Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών προτίθεται να υποδεχθεί και να ενημερώσει τους μαθητές των Λυκείων και Γυμνασίων για τις Παραγωγικές Σχολές των Ενόπλων Δυνάμεων, από 01 Δεκεμβρίου 16 έως και 28 Φεβρουαρίου 17.

Οι ημερομηνίες και οι ώρες των επισκέψεων θα καθοριστούν με απευθείας συνεννόηση. Υπεύθυνο για την ενημέρωση και ρύθμιση λεπτομερειών είναι το Τμήμα Εισαγωγικών Εξετάσεων της Σχολής.
 
Η ενημέρωση θα γίνεται στο Κέντρο Ψυχαγωγίας και στη συνέχεια οι μαθητές θα ξεναγούνται στις εγκαταστάσεις της Σχολής. Η ενημέρωση και η ξενάγηση θα διαρκεί περίπου 90΄.
Πληροφορίες σχετικά με τη Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών  του Στρατού μπορείτε να βρείτε στον Οδηγό Σπουδών στη διεύθυνση: smy.army.gr.
Τελευταία Ενημέρωση ( Τρίτη, 29 Νοέμβριος 2016 08:54 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Δευτέρα, 21 Νοέμβριος 2016 09:25    PDF Εκτύπωση E-mail
Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα του ΣΕΠ στα ΕΠΑΛ

Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα Προσανατολισμού «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός ? Ασφάλεια & Υγεία στο χώρο εργασίας» της Α΄ τάξης Ημερησίου ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2016-2017.
Δείτε τη σχετική εγκύκλιο

 

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 21 Νοέμβριος 2016 09:47 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Πέμπτη, 03 Νοέμβριος 2016 08:20    PDF Εκτύπωση E-mail
Οργάνωση και λειτουργία τμημάτων «Μεταλυκειακού έτους - τάξης μαθητείας» των αποφοίτων ΕΠΑ.Λ.

1. Στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) ιδρύονται και λειτουργούν τμήματα του «Μεταλυκειακού έτους - τάξης μαθητείας». Με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λειτουργούν τμήματα ειδικότητας «Μεταλυκειακού έτους - τάξης μαθητείας» σε ΕΠΑ.Λ. της περιφέρειάς τους εφόσον

α) υπηρετούν στις σχολικές αυτές μονάδες εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που διδάσκουν τα εργαστηριακά μαθήματα της ειδικότητας σε Α', Β' ή Γ' ανάθεση, β) υπάρχει η απαιτούμενη εργαστηριακή υποδομή και γ) έχουν εξασφαλιστεί θέσεις μαθητείας, μετά από γνώμη του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και εισήγηση του συλλόγου διδασκόντων του ΕΠΑ.Λ.

2. Ανώτερος αριθμός στα τμήματα μαθητείας είναι οι 25 μαθητές.

3. Κατώτερος αριθμός για τη λειτουργία τμήματος είναι οι 8 μαθητές για τμήματα των ΕΠΑ.Λ. που ανήκουν στην κατηγορία Α' - Γ΄, οι 6 μαθητές για τμήματα των ΕΠΑ.Λ. που ανήκουν στην κατηγορία Δ' - Ζ' και 5 μαθητές για τμήματα των ΕΠΑ.Λ. που ανήκουν στην κατηγορία Η'-ΙΒ'. Εξαιρετικά για την πρώτη εφαρμογή τη σχολική χρονιά 2016-17 μπορεί να εγκρίνονται τμήματα με μικρότερο αριθμό μαθητών με απόφαση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

4. Οι μαθητές της τάξης μαθητείας εγγράφονται σε ξεχωριστό Μητρώο Μαθητείας του ΕΠΑ.Λ. Δικαίωμα εγγραφής στο «Μεταλυκειακό έτος - τάξη μαθητείας» έχουν νέοι και νέες:

α) κάτοχοι απολυτηρίου και πτυχίου του δευτεροβάθμιου κύκλου σπουδών του ΕΠΑ.Λ. καθώς και παλαιότερων τύπων σχολείων Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ισότιμων με το ΕΠΑ.Λ. του Ν. 4186/2013 και β) που βρίσκονται εκτός απασχόλησης, εκπαίδευσης ή κατάρτισης (ΕΑΕΚ) και είναι εγγεγραμμένοι στον ΟΑΕΔ.

Σε περίπτωση που ο αριθμός των υποψηφίων που πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις είναι μεγαλύτερος από τις προσφερόμενες θέσεις, προηγούνται οι υποψήφιοι που έχουν αποφοιτήσει κατά το πιο πρόσφατο σχολικό έτος και έπονται οι απόφοιτοι παλαιότερων σχολικών ετών. Οι υποψήφιοι που έχουν αποφοιτήσει το ίδιο σχολικό έτος κατατάσσονται με βάση το βαθμό του Πτυχίου Ειδικότητας.

Διαβάστε περισσότερα στην Υπουργική Απόφαση

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 03 Νοέμβριος 2016 08:31 )
 
Περισσότερα Άρθρα...


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.