Ποια σχολή να ακολουθήσω;
Ποιο επάγγελμα μου ταιριάζει;
Πως κινείται σήμερα η αγορά εργασίας;

Όταν οι επιλογές και οι αποφάσεις σου στηρίζονται στις κλίσεις, στις δεξιότητες και στα ενδιαφέροντά σου, σε συνδυασμό με την επαρκή πληροφόρηση για την αγορά εργασίας αποτελούν το σημαντικότερο βήμα για την επαγγελματική σου επιτυχία!

Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τρίτη, 18 Σεπτέμβριος 2012 13:29   
Διενέργεια δειγματοληπτικού ελέγχου για τις ειδικές περιπτώσεις (Πολυτέκνων, Τριτέκνων, Κοινωνικών Κριτηρίων κ.λπ.
Hits

Με σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας Φ.252/49254/Β6/2-5-2012 (ΑΔΑ 849Ψ9-ΠΓΨ) καθορίστηκε η διαδικασία ελέγχου και υπαγωγής των υποψηφίων σε ειδικές περιπτώσεις των πολυτέκνων, των τριτέκνων και των κοινωνικών κριτηρίων. Σύμφωνα με τη διαδικασία αυτή, η υποβολή των δικαιολογητικών έγινε στο Λύκειο, όπου κατόπιν ελέγχου, οι υποψήφιοι χαρακτηρίζονταν από τον (Υπο)Διευθυντή και εντάσσονταν σε κάποια από τις ειδικές περιπτώσεις των πολυτέκνων, των τριτέκνων και των κοινωνικών κριτηρίων ή/και σε κάποια ειδική κατηγορία των Ελλήνων πολιτών της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης ή των αποφοίτων εκκλησιαστικών Λυκείων.  

Σύμφωνα με τις διατάξεις των Φ.253/49264/Β6/2-5-2012 (ΦΕΚ 1440Β΄) και Φ.151/50021/Β6/3-5-2012 (ΦΕΚ 1476Β΄) σχετικών Υ.Α. το Υπουργείο Παιδείας  ασκεί και το ίδιο έλεγχο επί των δικαιολογητικών που έχουν υποβληθεί από τους υποψηφίους στα Λύκεια για την υπαγωγή τους σε μία ειδική περίπτωση.

Κατ΄εφαρμογή των ανωτέρω, η αρμόδια Διεύθυνση Οργάνωσης και Διεξαγωγής προχωρά εντός του Σεπτεμβρίου στη διενέργεια δειγματοληπτικού ελέγχου των δικαιολογητικών των υποψηφίων που τελικώς εντάχθηκαν σε ειδικές περιπτώσεις, για να διαπιστωθεί ότι τα δικαιολογητικά ήταν επαρκή και η διαδικασία απολύτως σύμφωνη με τα οριζόμενα στις σχετικές Υ.Α.

Μετά από τυχαία (random) αναζήτηση στο ηλεκτρονικό αρχείο προέκυψαν τα 26 Λύκεια (1 ΓΕΛ και 1 ΕΠΑΛ ανά εκπαιδευτική περιφέρεια), στα οποία θα γίνει ο δειγματοληπτικός έλεγχος, όπως εμφανίζονται στο συνημμένο πίνακα.

Οι Διευθυντές των εν λόγω Λυκείων μέχρι την Παρασκευή 28-9-2012 πρέπει να αποστείλουν
α)  συγκεντρωτικό πίνακα για τους υποψηφίους που χαρακτήρισαν ως ειδική περίπτωση (πολύτεκνος, τρίτεκνος, κοινωνικά κριτήρια) ή ως ειδική κατηγορία (Έλληνας πολίτης της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης ή απόφοιτος εκκλησιαστικού Λυκείου)
β) ευανάγνωστες φωτοτυπίες για όλα τα δικαιολογητικά αυτών των υποψηφίων (τα οποία ήδη φυλάσσονται στα Λύκεια).

Υπενθυμίζεται, ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν.3966/2011, εάν μετά την εισαγωγή, με οποιονδήποτε τρόπο διαπιστωθεί ότι δεν συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις υπαγωγής στις ειδικές περιπτώσεις λόγω υποβολής ψευδών ή μη νόμιμων δικαιολογητικών, οι εισαχθέντες διαγράφονται από τα τμήματα εισαγωγής και αποκλείονται κατά τα επόμενα δύο ακαδημαϊκά έτη από κάθε διαδικασία εισαγωγής σε όλα τα Πανεπιστήμια, Τ.Ε.Ι. ή Σχολές.

Στο συνημμένο έγγραφο υπάρχει ο πίνακας των Λυκείων που θα ελεγχθούν.

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 04 Μάρτιος 2013 23:11 )
 

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.