Ποια σχολή να ακολουθήσω;
Ποιο επάγγελμα μου ταιριάζει;
Πως κινείται σήμερα η αγορά εργασίας;

Όταν οι επιλογές και οι αποφάσεις σου στηρίζονται στις κλίσεις, στις δεξιότητες και στα ενδιαφέροντά σου, σε συνδυασμό με την επαρκή πληροφόρηση για την αγορά εργασίας αποτελούν το σημαντικότερο βήμα για την επαγγελματική σου επιτυχία!

ΣΕΠ
Πραγματοποίηση εκδηλώσεων από ιδιωτικούς φορείς σε σχολικές μονάδες Δ.Ε. στο πλαίσιο του ΣΕΠ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Κυριακή, 27 Μάρτιος 2016 21:09

Έγγραφο 47911/Δ7/21-3-2016 του Υπουργείου Παιδείας

Με αφορμή ερωτήματα που ετέθησαν στην υπηρεσία μας, σχετικά με την πραγματοποίηση εκδηλώσεων από ιδιωτικούς φορείς σε σχολικές μονάδες Δ.Ε στο πλαίσιο του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ), σας  υπενθυμίζουμε ότι παραμένει σε ισχύ η υπ? αρίθμ.8974/Γ7/26-01-2012 εγκύκλιος με θέμα «Πραγματοποίηση εκδηλώσεων από ιδιωτικούς φορείς σε σχολικές μονάδες Δ.Ε. στο πλαίσιο του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού».

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 27 Μάρτιος 2016 21:14
 
Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Εργασιακό Περιβάλλον, Ασφάλεια και Υγιεινή» Α' ΕΠΑΛ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Δευτέρα, 16 Νοέμβριος 2015 20:53

Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Εργασιακό Περιβάλλον, Ασφάλεια και Υγιεινή» όλων των Ομάδων Προσανατολισμού της Α΄ τάξης Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ.

Δείτε το ΦΕΚ με τη σχετική Υπουργική απόφαση Φ2/177558/Δ4/5-11-2015

 
Συμπληρωματικές οδηγίες για τις Βιωματικές Δράσεις Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου για το σχ. έτος 2015-2016 PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Παρασκευή, 13 Νοέμβριος 2015 11:46

Σχετικά με την εφαρμογή των Βιωματικών Δράσεων στο Γυμνάσιο διευκρινίζονται τα εξής:

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν είναι εφικτή η υλοποίηση του τρόπου οργάνωσης των Βιωματικών Δράσεων στη Β΄ και την Γ΄ τάξη σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 144968/Δ2/16-09-2015 εγκύκλιο του ΥΠ.Π.Ε.Θ., είναι δυνατόν, με την έγκριση του Σχολικού Συμβούλου Παιδαγωγικής Ευθύνης, οι προτάσεις να εκτείνονται και σε δύο ή και σε τρία τρίμηνα.

Συνεπώς μπορούν στη διάρκεια της χρονιάς να πραγματοποιηθούν δράσεις μόνο δύο ή μόνο ενός επιστημονικού πεδίου από κάθε μαθητή/τρια.

Σε κάθε περίπτωση επιλέγεται ο προσφορότερος τρόπος οργάνωσης των Τμημάτων και θεμάτων Βιωματικών Δράσεων.

Σχετικό έγγραφο

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 12 Απρίλιος 2016 14:17
 
Σχεδιασμός και υλοποίηση Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων για το 2015-2016 PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Δευτέρα, 09 Νοέμβριος 2015 15:10

Κατά τη σχολική χρονιά 2015-16 και για τον καλύτερο σχεδιασμό και υλοποίηση προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων: Αγωγής Σταδιοδρομίας (ΑΣ), Αγωγής Υγείας (ΑΥ), Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΠΕ), Πολιτιστικών Θεμάτων (ΠΘ), Ευρωπαϊκών προγραμμάτων ERASMUS+ και eTwinning στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ισχύουν όσα περιγράφονται στην σχετική εγκύκλιο του υπουργείου.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 10 Νοέμβριος 2015 21:13
 
Βιωματικές Δράσεις Γ? τάξης Γυμνασίου & ΣΕΠ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Πέμπτη, 10 Σεπτέμβριος 2015 08:46

Ο Σχολικός; Επαγγελματικός Προσανατολισμός από το σχολικό έτος 2015-16 θα αποτελεί διδακτικό αντικείμενο των Βιωματικών Δράσεων της Γ΄ τάξης των Γυμνασίων. σύμφωνα με την από 21-08-2013/115475/Γ2 (ΦΕΚ 2121/Β/28-8-2013) Υπουργική Απόφαση.

Με την Αρ. Πρωτ. 141288/Γ2/08-09-2014 εγκύκλιο με την οποία δίνονται οδηγίες για τις Βιωματικές Δράσεις Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου ορίζεται ότι:

«Στα τρία τρίμηνα της Γ΄ τάξης (σχολικό έτος 2015-2016) προβλέπεται η υλοποίηση δράσεων από τρία επιστημονικά πεδία, δηλ:

1. του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, λόγω των ενδιαφερόντων και των αναγκών της συγκεκριμένης ηλικίας,

2. της Τοπικής Ιστορίας και

3. του Περιβάλλοντος και Αειφόρου Ανάπτυξης.

Λόγω του προβλεπόμενου δίωρου στη Γ΄ τάξη, η δράση κάθε επιστημονικού πεδίου θα διαρκεί ένα τρίμηνο και οι εποπτεύοντες καθηγητές θα μετακινούνται διαδοχικά ανά τρίμηνο σε επόμενο τμήμα Βιωματικής Δράσης, ώστε στο τέλος της χρονιάς όλα τα τμήματα να έχουν ασχοληθεί και με τα τρία επιστημονικά πεδία.

Για το θέμα, το σκοπό, τις δραστηριότητες, τον προγραμματισμό κ.λπ. κάθε Βιωματικής Δράσης οι εμπλεκόμενοι εκπαιδευτικοί υποβάλλουν για έγκριση συνοπτική πρόταση στον Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης. Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν είναι εφικτή η υλοποίηση του παραπάνω τρόπου οργάνωσης, με την έγκριση του Σχολικού Συμβούλου Παιδαγωγικής Ευθύνης επιλέγεται ο προσφορότερος τρόπος οργάνωσης των Τμημάτων και θεμάτων Βιωματικών Δράσεων.»

Οι Βιωματικές Δράσεις πραγματοποιούνται εβδομαδιαίως για 2 ώρες στα Ημερήσια Γυμνάσια και 1 ώρα στα Εσπερινά Γυμνάσια.

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 10 Σεπτέμβριος 2015 09:06
 
Καλή Αρχή και Καλή Επιτυχία στις εξετάσεις... PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Τρίτη, 27 Μάιος 2014 00:00

Πανελλήνιες...! Ουσιαστικό, πεντασύλλαβο, θηλυκού γένους, πληθυντικός αριθμός. Μια λέξη αρκετή για να προκαλέσει φόβο σε χιλιάδες παιδιά. Μια πραγματικά δύσκολη και επίπονη διαδικασία, μια αξέχαστη εμπειρία. Διάβασμα, άγχος, φροντιστήρια και ξενύχτια για έναν ολόκληρο χρόνο και όχι μόνο. Οι παλαιότεροι θυμούνται, οι νεότεροι αναλογίζονται και οι υποψήφιοι δοκιμάζουν. Δοκιμάζουν να περπατήσουν σε τεντωμένο σχοινί, με τεντωμένα από τον κόπο, μόχθο και αγωνία νεύρα. Άλλοι προσπάθησαν πολύ, άλλοι λιγότερο, όπως όμως και να έχει, σήμερα είναι η μέρα των παιδιών, των πολύπαθων παιδιών που μέσω αυτών των εξετάσεων προσπαθούν να βρουν μια ευκαιρία, ένα παράθυρο ζωής.

Αγαπητέ μαθητή/ μαθήτρια
"Μου είπαν ότι έχεις έντονο άγχος καθώς βρίσκεσαι στο τελικό στάδιο. Ότι έχεις μεταπτώσεις στην συναισθηματική σου κατάσταση. Άλλοτε νιώθεις ήσυχος και σίγουρος και άλλοτε τα νιώθεις όλα μαύρα, δύσκολα, ακατόρθωτα, τις προσπάθειές σου περιττές, απογοητεύεσαι και θέλεις να εγκαταλείψεις. Ότι άλλοτε κάνεις αστεία, λες και δεν υπάρχει πρόβλημα, και άλλοτε το πιο μικρό αστείο που θα σου κάνουν είναι ικανό να σε κάνει να θέλεις να διαλύσεις τα πάντα.

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 11 Φεβρουάριος 2019 01:41
 
Ο αποχαιρετισμός του Γυμνασίου: Το δικό μας παραμύθι PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Τετάρτη, 21 Μάιος 2014 13:54

Της Ιωάννας Ρούβαλη, μαθήτριας της Γ΄ τάξης του 2ου Γυμνασίου Αιγίου

Δεν είναι εύκολο να αποχαιρετάς το σχολείο και τους φίλους σου.

Είναι όμως απαραίτητο αφού το γυμνάσιο είναι ένα από τα σκαλοπάτια της ζωής... που πριν τα ανέβουμε, όλοι μας αισθανόμαστε λυπημένοι, ξέροντας ότι ποτέ πια δεν θα ξαναμπούμε σε τάξη γυμνασίου! 

Εδώ περάσαμε τρία ολόκληρα χρόνια απ' την ζωή μας, αλλά ούτε που το καταλάβαμε πως πέρασαν τόσο γρήγορα. Βέβαια έχουμε λίγες δυσάρεστες μα πιο πολλές ευχάριστες και αξέχαστες αναμνήσεις!

Όποια δυσκολία και αν παρουσιάστηκε, την αντιμετωπίσαμε ενωμένοι, από τις παρατηρήσεις και τις συμβουλές των καθηγητών μάθαμε αλλά και συμμορφωθήκαμε.

Θυμάμαι την πρώτη μέρα που ήρθαμε και νιώθαμε χαρά και φόβο που μπαίναμε σε "μεγαλύτερο" σχολείο.

Νιώθαμε μεγάλοι που τελειώσαμε το Δημοτικό, αλλά και μικροί μπροστά στους μεγάλους του Γυμνασίου και τώρα στο Λύκειο θα νιώσουμε ξανά το ίδιο, αφού θα είμαστε και πάλι τα πρωτάκια.

Ο μόνος λόγος που ξυπνούσα κάθε πρωί για να έρθω στο σχολείο ήταν τι πάει να πει πραγματική συνεργασία χαίρομαι που βρέθηκα σε αυτό το τμήμα, διότι αν και ήμασταν ήσυχοι, μέσα από αυτό περνάγαμε καλά!

Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους καθηγητές μου, που μετά από τόσες "σκανταλιές" κατάφεραν και μας ανέχτηκαν και που τρία απίστευτα χρόνια ήταν δίπλα μας!!!

Πιστεύω πως όλοι θα γυρίζαμε τον χρόνο πίσω τουλάχιστον για μια χρονιά, ώστε να μπορέσουμε να διορθώσουμε κάποια λάθη, αλλά γνωρίζουμε ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει, οπότε συνεχίζουμε χαμογελαστοί και πάντα ο ένας δίπλα στον άλλον.

Ελπίζω λοιπόν, να θυμόμαστε όλοι ότι το γυμνάσιο ήταν ένα παραμύθι που μέσα σε αυτό περάσαμε τις πιο όμορφες στιγμές μας!!!

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 11 Φεβρουάριος 2019 01:36
 
Ανάθεση Μαθήματος ΣΕΠ στην Α' τάξη των ΕΠΑΛ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Πέμπτη, 08 Μάιος 2014 09:49

Ανάθεση Μαθήματος: Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός - Περιβάλλον Εργασίας ? Ασφάλεια & Υγιεινή στην Α' τάξη των Επαγγελματικών Λυκείων - 67791/Γ2/05-05-2014

Όλοι οι εκπαιδευτικοί ΠΕ, με εξαίρεση τους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ19 & ΠΕ20, που διδάσκουν μαθήματα ειδικοτήτων ως Α΄ ανάθεση στην κάθε ομάδα προσανατολισμού η οποία συμπεριλαμβάνει τους τομείς και τις ειδικότητες όλων των τάξεων. Προηγούνται με σειρά προτεραιότητας:

Α. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι διδακτορικού τίτλου σπουδών στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό.

Β. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό.

Γ. Εκπαιδευτικοί που είναι κάτοχοι πιστοποιητικού ειδίκευσης του Σ.Υ.Π. της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

Δ. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι πιστοποιητικού ειδικού προγράμματος μεταπτυχιακού επιπέδου στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό του Υπουργείου Παιδείας χρονικής διάρκειας 1.000 ωρών.

Ε. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι πιστοποιητικού ειδικού προγράμματος επιμόρφωσης στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό του Υπουργείου Παιδείας χρονικής διάρκειας 520 ωρών ή πιστοποιητικό προγράμματος κατάρτισης στην τεκμηρίωση πληροφοριακού υλικού Σ.Ε.Π. του Υπουργείου Παιδείας χρονικής διάρκειας 660 ωρών.

ΣΤ. Εκπαιδευτικοί που είναι κάτοχοι πιστοποιητικού πεντάμηνου σεμιναρίου επιμόρφωσης στελεχών στον Σ.Ε.Π.

Ζ. Εκπαιδευτικοί που έχουν παρακολουθήσει ολιγοήμερα σεμινάρια Σ.Ε.Π.

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 08 Μάιος 2014 12:20
 
Eπιτυχία είναι να δουλεύεις πάνω σε αυτό που σου αρέσει, σε αυτό που είσαι καλός...! PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Πέμπτη, 20 Μάρτιος 2014 00:19

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 11 Φεβρουάριος 2019 01:39
 
Αξιολόγηση του μαθήματος ΣΕΠ της Α' τάξης των ΕΠΑΛ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Πέμπτη, 09 Ιανουάριος 2014 17:34

Oδηγίες που αφορούν στην αξιολόγηση του μαθήματος «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός ? Περιβάλλον Εργασίας ? Ασφάλεια και Υγιεινή» της Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. για το σχ. έτος 2013-2014.

Σημειώνεται ότι το μάθημα αξιολογείται - βαθμολογείται ανά τετράμηνο, αλλά δεν είναι γραπτώς εξεταζόμενο. Αναλυτικά οι οδηγίες αξιολόγησης στο συνημμένο.

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 09 Ιανουάριος 2014 17:38
 
Κάλυψη των κενών ή κενουμένων θέσεων Υπευθύνων Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ) PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Παρασκευή, 15 Νοέμβριος 2013 23:17

Έχοντας υπόψη:
α) Τη με αρ. πρωτ. 92984/Γ7/ 10-8-2012 (ΦΕΚ 2316 τεύχος Β? /10-08-2012) Υ.Α. με θέμα «Καθορισμός των οργάνων, των κριτηρίων και της διαδικασίας επιλογής και τοποθέτησης των Υπευθύνων Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Σ.Ε.Π.) στα Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.) καθώς και των καθηκόντων και αρμοδιοτήτων τους».

β) Τη με αρ. πρωτ. 92989/Γ7/ 10-8-2012 Υ.Α. «Προκήρυξη για την πλήρωση θέσεων Υπευθύνων στα Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.)».
 
Περισσότερα Άρθρα...


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.