|
||
Εξέταση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - Χορήγηση γνωματεύσεων |
Φ.251/5835/Β6/20-1-2010 Όπως γνωρίζετε, οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών που πάσχουν από δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία διερευνώνται και διαπιστώνονται από τα ΚΕΔΔΥ (Ν. 3699/2008, ΦΕΚΑ΄-199) και με βάση το παραπάνω σχετικό και από τα Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα, τα οποία εκδίδουν τις σχετικές γνωματεύσεις. Προβλέπεται επίσης ότι στις ως άνω γνωματεύσεις αναγράφονται απαραιτήτως η ειδική μαθησιακή δυσκολία του μαθητή και ο χρόνος επαναξιολόγησής του. Ο σκοπός της ως άνω ρύθμισης είναι να δοθεί η δυνατότητα σε όσους εμπίπτουν στις ρυθμίσεις αυτές να διατυπώσουν προφορικά τις γνώσεις τους, λόγω της υφιστάμενης φυσικής αδυναμίας τους να τις εκφράσουν γραπτά. Κατά τα λοιπά, η εξέτασή τους για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση δεν διαφέρει από την εξέταση των άλλων υποψηφίων που εξετάζονται γραπτά. Η εφαρμογή των ως άνω διατάξεων που δίνουν στους εξεταζόμενους με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες το δικαίωμα για προφορική εξέταση δεν αποβλέπει σε επιεική αξιολόγηση ή άλλης μορφής ιδιαίτερη μεταχείριση των υποψηφίων, αλλά αποσκοπεί στην εξωτερίκευση των γνώσεών τους, ώστε να διασφαλιστεί η επί ίσοις όροις συμμετοχή τους στις εξετάσεις. |
Τελευταία Ενημέρωση ( Τετάρτη, 06 Μάρτιος 2013 23:56 ) |