Δευτέρα έως Παρασκευή: ώρες γραφείου

Υπεύθυνες ΣΕΠ του ΚΕΣΥΠ Αιγίου:
Μάρα Μαζαράκη - Ελένη Καρόγιαννη

Τηλ.: 26910 61563, 26910 22454
Το ΚΕΣΥΠ Αιγίου στεγάζεται στο 2ο Γυμνάσιο Αιγίου, Παύλου Μελά 6.

Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Πέμπτη, 23 Φεβρουάριος 2017 09:01    PDF Εκτύπωση E-mail
Καθορισμός των τμημάτων των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ στους υποψήφιους των ΕΠΑΛ

Απόφαση Φ.151/27299 /Α5/17-2-2017 (ΦΕΚ 545/Β/22-2-2017) του Υπουργείου Παιδείας

Αποφασίζουμε τον καθορισμό των διαδικασιών πρόσβασης και επιλογής των υποψηφίων για εισαγωγή σε Σχολές, Τμήματα και Εισαγωγικές κατευθύνσεις Τμημάτων των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι), Ανωτάτη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ), των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης (ΑΣΤΕ), των Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων (ΑΣΣΥ), της Σχολής Αστυφυλάκων των Σχολών της Αστυνομικής Ακαδημίας, της Σχολής Πυροσβεστών των Σχολών Πυροσβεστικής Ακαδημίας, των Σχολών της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ), και για ειδικό ποσοστό θέσεων 1% επί του αριθμού των θέσεων ανά Τμήμα σε τμήματα σχολών των Πανεπιστημίων με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις Επαγγελματικού Λυκείου με το σύστημα εισαγωγής που θεσπίστηκε με το ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α?), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

δείτε την Υπουργική Απόφαση

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 23 Φεβρουάριος 2017 13:43 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Πέμπτη, 23 Φεβρουάριος 2017 08:35    PDF Εκτύπωση E-mail
Προσθήκη τμημάτων Πανεπιστημίων και ΤΕΙ σε επιστημονικά πεδία

Απόφαση Φ.253/27216/Α5/17-2-2017 (ΦΕΚ 524/Β/21-2-2017) του Υπουργείου Παιδείας

Τροποποιούμε την με αριθμ. Φ.253/85476/Α5/2015 (ΦΕΚ 995 τ.Β?) υπουργική απόφαση «Ένταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων στα Επιστημονικά Πεδία του άρθρου 3 του ν. 4327/2015 (ΦΕΚ 50 τ.Α?) και συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων.», ως ακολούθως:

Στο εδάφιο 1. «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ, ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ» της  παρ. 2 του άρθρου 1, υπό τον τίτλο «ΤΕΙ», προστίθενται:

  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΠΑΤΡΑ) ? ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Στο εδάφιο 2. «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ» της παρ. 2 του άρθρου 1, υπό τον τίτλο «ΤΕΙ», προστίθενται:

  • ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΤΟΠΙΟΥ (ΔΡΑΜΑ) ? ΤΕΙ ΑΝΑΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ? ΘΡΑΚΗΣ
  • ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΚΑΡΔΙΤΣΑ) ? ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
  • ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ, ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣ ? ΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) ? ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Στο εδάφιο 3. «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ» της παρ. 2 του άρθρου 1, υπό τον τίτλο «ΤΕΙ», προστίθενται:

  • ΟΠΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΜΕΤΡΙΑΣ (ΑΙΓΙΟ) ? ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
  • ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ (ΚΑΛΑΜΑΤΑ) ? ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Στο εδάφιο 5. «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ» της παρ. 2 του άρθρου 1, υπό τον τίτλο «ΤΕΙ», προστίθενται:

  • ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ) ? ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΠΑΤΡΑ) ? ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
  • ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ (ΚΑΣΤΟΡΙΑ) ? ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
  • ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ, ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ (ΣΕΡΡΕΣ) ? ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Στο εδάφιο 5. «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ» της παρ. 2 του άρθρου 1, υπό τον τίτλο «ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ», προστίθενται:

  • ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) ? ΠΑΝ. ΠΕΙΡΑΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (ΧΙΟΣ) ? ΠΑΝ. ΑΙΓΑΙΟΥ

Διαβάστε την ΥΑ σε ΦΕΚ

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 23 Φεβρουάριος 2017 13:50 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Τρίτη, 21 Φεβρουάριος 2017 20:47    PDF Εκτύπωση E-mail
Χρονοδιάγραμμα των εξετάσεων σε Γυμνάσια, Λύκεια και ΕΠΑΛ

Το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει σήμερα εγκαίρως το χρονοδιάγραμμα των εξετάσεων για τους μαθητές του Γυμνασίου, του Γενικού Λυκείου και των ΕΠΑΛ. Φέτος οι πανελλαδικές εξετάσεις θα ξεκινήσουν την Τρίτη 6 Ιουνίου 2017 για τους μαθητές των ΕΠΑΛ και την Τετάρτη 7 Ιουνίου για τους μαθητές των Γενικών Λυκείων. Ακολουθεί ο πίνακας με τις ημερομηνίες και το είδος των εξετάσεων:

  • Οι πανελλαδικές εξετάσεις έχουν πλέον αποσυνδεθεί από τις απολυτήριες και αφορούν αποκλειστικά την εισαγωγή σε πανεπιστημιακά και τεχνολογικά ιδρύματα. Κατά συνέπεια, είναι λογικό να έπονται των απολυτηρίων.
  • Η διενέργεια των απολυτηρίων τον Μάιο επιτρέπει να δοθεί πριν από την κατάθεση των μηχανογραφικών δεύτερη ευκαιρία για λήψη απολυτηρίου σε όσους/ες δεν μπορέσουν να προαχθούν. Με τον νόμο 4452 που ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή, προβλέπεται στο τέλος Ιουνίου εξεταστική περίοδος για τους μετεξεταστέους της Γ΄ τάξης αλλά και των υπόλοιπων τάξεων.
  • Με τον ίδιο νόμο καθιερώνεται για πρώτη φορά τρίτη εξεταστική περίοδος για τους τελειόφοιτους του λυκείου, η οποία τοποθετείται στις αρχές Σεπτεμβρίου. Έτσι τους δίνεται η δυνατότητα, αφού θα λάβουν έγκαιρα το απολυτήριό τους, να εγγραφούν, αν το επιθυμούν, σε ΙΕΚ ή στη Β΄ΕΠΑΛ, για να λάβουν κάποια ειδικότητα.

Σε ό,τι αφορά το Γυμνάσιο στη φετινή σχολική χρονιά εφαρμόζονται ορισμένα πρώτα μέτρα που στοχεύουν στην αύξηση του διδακτικού χρόνου (μαθήματα έως τέλος Μαΐου) και τον περιορισμό του εξετασιοκεντρικού χαρακτήρα του σχολείου, καθώς και στην ενίσχυση της κριτικής σκέψης και δημιουργικότητας (Θεματική Εβδομάδα, συνθετικές και δημιουργικές εργασίες).

Ανάλογες αλλαγές μελετώνται για την επόμενη σχολική χρονιά στη Β΄ και στη Γ΄ Λυκείου (τάξεις που θα συνεχίσουν με το ισχύον σήμερα σύστημα), π.χ. μείωση των μαθημάτων που θα εξετάζονται στις προαγωγικές-απολυτήριες εξετάσεις και αξιοποίηση των συνθετικών εργασιών στη διαδικασία αξιολόγησης. Παράλληλα βέβαια εξελίσσεται η συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων για τη ριζική αναμόρφωση του Λυκείου και, προτού τελειώσει η σχολική χρονιά, το Υπουργείο Παιδείας θα ενημερώσει σχετικά τους/τις απόφοιτους/ες του Γυμνασίου.

Τελευταία Ενημέρωση ( Τρίτη, 21 Φεβρουάριος 2017 20:52 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Τρίτη, 21 Φεβρουάριος 2017 11:54    PDF Εκτύπωση E-mail
Προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες

Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Ν.3699/2008, στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2017, για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Δείτε τη σχετική εγκύκλιο

 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Τρίτη, 21 Φεβρουάριος 2017 09:56    PDF Εκτύπωση E-mail
Οι εγκύκλιοι με τις αναλυτικές πληροφορίες για τις αιτήσεις ? δηλώσεις των Πανελλαδικών 2017 για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

Εγκύκλιος για τη συμμετοχή των υποψηφίων Γενικού Λυκείου στις Πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ 2017

Υπόδειγμα αίτησης συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2017 των ΓΕΛ

Εγκύκλιος για τη συμμετοχή των υποψηφίων Επαγγελματικού Λυκείου στις Πανελλαδικές εξετάσεις ΕΠΑΛ 2017

Υπόδειγμα αίτησης συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2017 των ΕΠΑΛ

 

Τελευταία Ενημέρωση ( Τρίτη, 21 Φεβρουάριος 2017 12:06 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Δευτέρα, 20 Φεβρουάριος 2017 21:45    PDF Εκτύπωση E-mail
Συμφωνία υπουργείου - Προέδρων ΤΕΙ: εννέα Τμήματα μπαίνουν στο μηχανογραφικό

Σε πνεύμα συναίνεσης, ως αποτέλεσμα ενός πραγματικά δημοκρατικού διαλόγου, μεταξύ του υπουργείου Παιδείας και των Προέδρων των ΤΕΙ, ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου ανακοίνωσε απόψε ότι δέχθηκε την εισήγηση της Συνόδου, σύμφωνα με την οποία 9 Τμήματα των ΤΕΙ, από τα 20 που χαρακτηρίστηκαν με το σχέδιο "Αθηνά" ως μεταβατικά και επρόκειτο να καταργηθούν, εντάσσονται από φέτος στο μηχανογραφικό δελτίο των πανελληνίων εξετάσεων.

Πρόκειται για τα Τμήματα:

ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας

  • Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων (Πάτρα)
  • Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας (Πάτρα)
  • Τμήμα Οπτικής και Οπτομετρίας (Αίγιο)

ΤΕΙ Αθήνας

  • Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης

ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας

  • Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)

ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

  • Τμήμα Αρχιτεκτονικής Τοπίου (Δράμα)

ΤΕΙ Πελοποννήσου

  • Τμήμα Λογοθεραπείας (Καλαμάτα)

ΤΕΙ Θεσσαλίας

  • Τμήμα Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος (Καρδίτσα)

ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας

  • Τμήμα Εσωτερικής Αρχιτεκτονικής, Διακόσμησης και Σχεδιασμού Αντικειμένων

Αμέσως μετά τη συνάντηση ο κ. Γαβρόγλου δήλωσε:

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 27 Φεβρουάριος 2017 22:02 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Δευτέρα, 20 Φεβρουάριος 2017 21:14    PDF Εκτύπωση E-mail
Μέχρι τις 2 Μαρτίου η υποβολή αίτησης για τις πανελλαδικές
Όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία, όλοι οι υποψήφιοι για συμμετοχή στις Πανελλαδικές εξετάσεις του 2017 των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, πρέπει να υποβάλουν στο Λύκειό τους Αίτηση - Δήλωση υποψηφιότητας συμμετοχής στις εξετάσεις αυτές.
 
Η προθεσμία ορίζεται από την Τρίτη 21 Φεβρουαρίου ως και την Πέμπτη 2 Μαρτίου για όλους τους υποψηφίους που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ). Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω προθεσμία είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της δεν γίνεται δεκτή καμία Αίτηση - Δήλωση.
 
Ο υποψήφιος μπορεί να προμηθεύεται την Αίτηση ? Δήλωση που αναλογεί στην περίπτωσή του είτε από το διαδίκτυο, είτε από το Λύκειό του. Στη συνέχεια  θα συμπληρώνει την Αίτηση - Δήλωση σύμφωνα με τις οδηγίες που αναγράφονται στο έντυπο και θα προσέρχεται στο Λύκειό του, για την οριστική ηλεκτρονική υποβολή της. Στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr, στο σύνδεσμο ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, αναρτώνται τα κατά περίπτωση υποδείγματα της Αίτησης-Δήλωσης και οι σχετικές εγκύκλιοι που περιγράφουν πλήρως τη διαδικασία και τα αναλυτικά δικαιολογητικά για κάθε κατηγορία υποψηφίου (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ, μαθητής ή απόφοιτος). Επίσης, αποστέλλονται ήδη στα Λύκεια οι σχετικές εγκύκλιοι με τα αντίστοιχα υποδείγματα της Αίτησης-Δήλωσης.
 
Υπενθυμίζεται  ότι όλοι οι ως άνω  μαθητές και απόφοιτοι (υποψήφιοι των Πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εξετάζονται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία προφορικά ή γραπτά κατά  περίπτωση, πρέπει ως τις 2 Μαρτίου να υποβάλουν και σχετική αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο Λύκειό τους.
Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 27 Φεβρουάριος 2017 21:41 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Πέμπτη, 16 Φεβρουάριος 2017 13:17    PDF Εκτύπωση E-mail
Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση υποψηφίων ΕΠΑΛ και εσπερινών ΕΠΑΛ

Στον Νόμο 4452/2017 ? Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδας και άλλες διατάξεις και στο Άρθρο 13 ? Ρύθμιση θεμάτων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προβλέπονται τα παρακάτω για τους υποψηφίους των Πανελλαδικών εξετάσεων των Επαγγελματικών Λυκείων καθώς και ειδικότερα τους υποψηφίους των Πανελλαδικών εξετάσεων Εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων:

3.α) Η παρ. 1 του άρθρου 13 του ν. 4186/2013 (Α΄193), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 10 του άρθρου 66 του ν. 4386/2016 (Α΄83), αντικαθίσταται ως εξής:

«1.Α.αα) Οι κάτοχοι πτυχίου ΕΠΑΛ, εφόσον κατέχουν απολυτήριο δευτεροβάθμιου κύκλου σπουδών Επαγγελματικού Λυκείου ή απολυτήριο Γενικού Λυκείου και οι κάτοχοι ισότιμων τίτλων Επαγγελματικού Λυκείου έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε ειδικές πανελλαδικές εξετάσεις για εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ, στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης και σε Σχολές, Τμήματα και Εισαγωγικές Κατευθύνσεις των ΤΕΙ, που είναι αντίστοιχα ή συναφή με τους τομείς από τους οποίους αποφοιτούν. Επίσης, απόφοιτοι όλων των τομέων των ΕΠΑΛ έχουν δικαίωμα εισαγωγής σε κοινή ομάδα που περιλαμβάνει Τμήματα Σχολών ΤΕΙ, Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων, Σχολή Αστυφυλάκων, Σχολή Πυροσβεστικής και Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού. Η εισαγωγή τους γίνεται σε ειδικό ποσοστό θέσεων του συνολικού αριθμού εισακτέων, που ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ή και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού. Ειδικά, για τις σχολές των ΤΕΙ, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των Ανωτέρων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης το ειδικό ποσοστό θέσεων είναι κατά προσέγγιση ανάλογο του ποσοστού του αριθμού των υποψηφίων ΕΠΑΛ σε σχέση με το σύνολο των υποψηφίων.

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 27 Φεβρουάριος 2017 22:02 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Πέμπτη, 16 Φεβρουάριος 2017 13:09    PDF Εκτύπωση E-mail
Ίδρυση Τμήματος Τουριστικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και Τμήματος Οικονομικής και Διοίκησης Τουρισμού στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Άρθρο 26 του Νόμου 4452/2017 ? «Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδας και άλλες διατάξεις»

1. Ιδρύεται Τμήμα Τουριστικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Το Τμήμα εντάσσεται στη Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών και έχει ως αποστολή να καλλιεργεί και να προάγει την επιστήμη με την έρευνα και την αναζήτηση, καθώς και να συμβάλει στη δημιουργία επιστημόνων υψηλού επιπέδου με ολοκληρωμένη εκπαίδευση επί θεμάτων τουρισμού γενικά και τουριστικής βιομηχανίας ειδικά.

...

3. Ιδρύεται Τμήμα Οικονομικής και Διοίκησης Τουρισμού στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, με έδρα τη Χίο.Το Τμήμα εντάσσεται στη Σχολή Επιστημών της Διοίκησης και έχει ως αποστολή, αφ? ενός, να συνθέτει, να εξελίσσει και να ολοκληρώνει όλους τους επιστημονικούς κλάδους, οι οποίοι εξετάζουν την τουριστική ανάπτυξη και τη διοίκηση των τουριστικών επιχειρήσεων και, αφ? ετέρου, να παρέχει στους φοιτητές ποιοτική και σύγχρονη εκπαίδευση, η οποία θα τους εξασφαλίζει επαγγελματική αποκατάσταση και σταδιοδρομία στους διαφορετικούς κλάδους του τουριστικού τομέα. Ειδικότερα, το Τμήμα έχει ως αποστολή να εκπαιδεύσει συστηματικά επιστήμονες ικανούς να αντεπεξέλθουν στις ανάγκες της διεθνούς αγοράς εργασίας στην οικονομία και τη διοίκηση τουρισμού, καθώς και των τουριστικών επιχειρήσεων.

...

5. Η έναρξη της εκπαιδευτικής λειτουργίας των Τμημάτων που ιδρύονται με τις προηγούμενες παραγράφους, καθώς και η εισαγωγή των πρώτων φοιτητών, ορίζονται από το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018.

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 16 Φεβρουάριος 2017 13:22 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Τετάρτη, 15 Φεβρουάριος 2017 19:26    PDF Εκτύπωση E-mail
Ο Νόμος 4452/2017 - Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδας και άλλες διατάξεις

ΦΕΚ 17 Τεύχος Α?/15.02.2017 του νέου νόμου 4452/2017 ? Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδας και άλλες διατάξεις.

Δείτε εδώ το σχετικό ΦΕΚ

 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Σάββατο, 11 Φεβρουάριος 2017 11:54    PDF Εκτύπωση E-mail
Προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή πτυχιούχων ΑΕΙ και ΤΕΙ, στη Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, με κατατακτήριες εξετάσεις

Δημοσιεύτηκε Προκήρυξη διαγωνισμού για την εισαγωγή οκτώ (8) πτυχιούχων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών και Τεχνολογικών Ιδρυμάτων, στην Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, για το έτος 2016-2017 με κατατακτήριες εξετάσεις.

Οι οκτώ (8) θέσεις κατανέμονται στις κάτωθι κατηγορίες/πτυχία:

1. Μία (1) θέση Ναυπηγών
2. Μία (1) θέση Δημοσιογραφίας & μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
3. Μία (1) θέση Μετεωρολογίας
4. Μία (1) θέση Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής
5. Μία (1) θέση Νομικής
6. Μία (1) θέση Οικονομικών Επιστημών
7. Μία (1) θέση Μηχανολόγων Μηχανικών
8. Μία (1) θέση Δασολόγων-Δασοπόνων Φυσικού Περιβάλλοντος

Η υποβολή των αιτήσεων θα γίνεται από την Πέμπτη 16/02/2017 έως και την Τετάρτη 01/03/2017 σε εργάσιμες ημέρες και από ώρα 09:00΄έως ώρα 18:00΄, στην έδρα της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, Μάτσα 32, Κάτω Κηφισιά Αττικής.

Αναλυτικά η Προκήρυξη και η Αίτηση - Υπεύθυνη Δήλωση στους παρακάτω συνδέσμους:

ΠΡΟΚΥΡΥΞΗ

ΑΙΤΗΣΗ - ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 13 Φεβρουάριος 2017 08:39 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Παρασκευή, 10 Φεβρουάριος 2017 08:34    PDF Εκτύπωση E-mail
Ποια θέματα ρυθμίζει το νομοσχέδιο που ψηφίστηκε

Με το νομοσχέδιο για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδας και άλλες διατάξεις, που ψηφίστηκε στις 10/2/2017 στη Βουλή ρυθμίζονται επείγοντα θέματα που αφορούν και τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης:

Θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

  • Θεσμοθετούνται οι ηλεκτρονικές εξετάσεις για την απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και διευκολύνεται η διαδικασία πιστοποίησης του επιπέδου γλωσσομάθειας σε περιοχές της περιφέρειας. Ταυτόχρονα γίνεται προσπάθεια βελτίωσης των συνθηκών διενέργειας των υπαρχόντων εξετάσεων καθώς και αξιοποίηση του εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού και της τεχνογνωσίας που έχουν αναπτύξει φορείς του Δημοσίου.
  • Καθιερώνεται ο Ενιαίος Αριθμός Μαθητή στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση. Έτσι, καθίσταται δυνατόν να μελετηθεί αξιόπιστα το φαινόμενο της σχολικής διαρροής και να προκύψουν δράσεις, με στόχο τη δραστική της μείωση.
  • Επανέρχονται στις υπηρεσίες του ΥΠΠΕΘ οι αρμοδιότητες έγκρισης και διενέργειας του συνόλου των σχολικών εκδρομώνκαι των πάσης φύσεως μετακινήσεων των μαθητών και εκπαιδευτικών στο εσωτερικό και εξωτερικό.
Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 27 Φεβρουάριος 2017 22:07 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Παρασκευή, 10 Φεβρουάριος 2017 14:48    PDF Εκτύπωση E-mail
Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης

Στόχος της εκπαίδευσης αποτελεί η κατάρτιση στελεχών για τις ξενοδοχειακές, και λοιπές επιχειρήσεις του Τουριστικού τομέα.

Εκπαιδευτικές μονάδες:

1. Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου (Α.Σ.Τ.Ε.Ρ.)
2. Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Κρήτης (Α.Σ.Τ.Ε.Κ.)

Προϋποθέσεις φοίτησης

Οι προϋποθέσεις και η διαδικασία εισαγωγής ορίζονται από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ανάλογα με το εκάστοτε ισχύον εθνικό σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Φοίτηση

Η φοίτηση διαρκεί επτά εξάμηνα. Κάθε εκπαιδευτικό έτος περιλαμβάνει δύο κύκλους σπουδών.

Α) Τον Θεωρητικό, που αρχίζει τον μήνα Οκτώβριο κάθε εκπαιδευτικού έτους και λήγει τον μήνα Ιούνιο του επομένου έτους.

Β) Τον Πρακτικό, που αποτελεί συνέχεια του θεωρητικού και αναπόσπαστη συνέχεια της εκπαίδευσης, αρχίζει τον μήνα Ιούλιο και λήγει στο τέλος του μηνός Σεπτεμβρίου. Οι μαθητές τοποθετούνται με μέριμνα του Ο.Τ.Ε.Κ. για πρακτική ασκηση σε επιλεγμένες Ξενοδοχειακές και Τουριστικές Επιχειρήσεις.

Διδασκόμενα Μαθήματα

Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
Εισαγωγή στον Τουρισμό, Μαγειρική, Εστιατοριακή τεχνική, Υπηρεσία ορόφων, Οικονομικά Μαθηματικά, Αρχές Διοίκησης, Αρχές Οικονομικής.

Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
Μαζική παραγωγή φαγητών, Μπαρ - Ποτά - Οινολογία, Εισαγωγή στους Η/Υ, Διαχείριση τροφίμων και ποτών, Στατιστική επιχειρήσεων, Γενικές αρχές Λογιστικής .

Γ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
Οργάνωση και λειτουργία επισιτιστικών μονάδων, Υπηρεσία υποδοχής και κρατήσεων, Τουριστική Οικονομία, Αρχιτεκτονική - εξοπλισμός ξενοδοχείων, Λογιστική εταιρειών, Στοιχεία δικαίου. Επιλογή ανάμεσα σε Τουριστική Κοινωνιολογία και Τουριστική Ψυχολογία.

Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
Τήρηση λογαριασμών πελατών, Μηχανοργάνωση ξενοδοχείων, Τουριστική Γεωγραφία της Ελλάδας, Εργασιακές σχέσεις, Αγγλική Τουριστική Ορολογία, Δεύτερη ξένη γλώσσα (Τουριστική Ορολογία).

Ε΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
Τουριστικό Μάρκετινγκ, Χρηματοοικονομική Διοίκηση, Ξενοδοχειακή Νομοθεσία, Διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, Συντήρηση εγκαταστάσεων και εξοπλισμών ξενοδοχείων, Διαπολιτισμική εκπαίδευση και επικοινωνία στον τουρισμό. Επιλογή ανάμεσα στα μαθήματα Έρευνα Τουριστικής Αγοράς και Καταναλωτική Συμπεριφορά Τουρίστα.

ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
Επαγγελματικός Τουρισμός, Προώθηση ξενοδοχειακού προϊόντος, Ξενοδοχειακό λογισμικό, Επιχειρηματικότητα στον τουρισμό, Σεμινάριο τελειοφοίτων, Ψυχαγωγία ξενοδοχείων. Επιλογή ανάμεσα στα μαθήματα Τουριστική Ανάπτυξη και Τουριστική Πολιτική.

Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ
Πτυχιακή εργασία, Πρακτική άσκηση.

Ενημερωτικό φυλλάδιο ΑΣΤΕΚ by ΚΕΣΥΠ Αιγίου on Scribd

Παρουσίαση ΑΣΤΕK_2016 by ΚΕΣΥΠ Αιγίου on Scribd

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 13 Φεβρουάριος 2017 08:40 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Πέμπτη, 09 Φεβρουάριος 2017 18:41    PDF Εκτύπωση E-mail
Καθορισμός κριτηρίων χορήγησης επάρκειας προσόντων για τη διδασκαλία ξένης γλώσσας σε κέντρα ξένων γλωσσών

Υπουργική Απόφαση (Αριθμ. 6117/Α5/13 Ιανουαρίου 2017/ΦΕΚ 324/Β/8-2-2017) για τον καθορισμό κριτηρίων χορήγησης επάρκειας προσόντων για τη διδασκαλία ξένης γλώσσας σε κέντρα ξένων γλωσσών.

Άρθρο 1
Κάτοχοι επάρκειας προσόντων για τη διδασκαλία της Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής, Ιταλικής και Ισπανικής γλώσσας

1. Οι πτυχιούχοι των Τμημάτων της Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής, Ιταλικής και Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας των Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή των Πανεπιστημίων της αλλοδαπής, μετά από αναγνώριση των πτυχίων τους, διαθέτουν επάρκεια προσόντων για τη διδασκαλία των γλωσσών αυτών σε κέντρα ξένων γλωσσών.

2. Οι πτυχιούχοι του Προγράμματος Σπουδών «Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμός» της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) με έτος εισαγωγής έως και 2012 ? 2013 διαθέτουν επάρκεια προσόντων για τη διδασκαλία της Ισπανικής γλώσσας.

Άρθρο 2
Κάτοχοι επάρκειας προσόντων για τη διδασκαλία άλλων γλωσσών

Οι πτυχιούχοι Τμημάτων ξένων γλωσσών και φιλολογιών, άλλων από αυτές του άρθρου 1, Πανεπιστημίων της αλλοδαπής διαθέτουν, μετά από αναγνώριση των πτυχίων τους, επάρκεια προσόντων για τη διδασκαλία των αντίστοιχων γλωσσών σε κέντρα ξένων γλωσσών, εφόσον κατέχουν Πιστοποιητικό/Βεβαίωση Ελληνομάθειας (επιπέδου τουλάχιστον Β2), για την περίπτωση των μη Ελλήνων πολιτών.

Άρθρο 3
Χορήγηση επάρκειας προσόντων για τη διδασκαλία της αντίστοιχης ξένης γλώσσας σε πτυχιούχους του ΕΚΠΑ, του ΑΠΘ, του ΔΠΘ, του ΕΑΠ και του Ιονίου Πανεπιστημίου
.

1. Χορηγείται επάρκεια προσόντων για τη διδασκαλία της αντίστοιχης ξένης γλώσσας μετά από επιτυχή παρακολούθηση Προγράμματος διδακτικής των ξένων γλωσσών, ίσου με 30 ECTS που διοργανώνεται από Πανεπιστήμιο της ημεδαπής σε πτυχιούχους:

α. του Τμήματος Ρωσικής Γλώσσας και Φιλολογίας και Σλαβικών Σπουδών (κατεύθυνση ρωσικής γλώσσας και φιλολογίας) του ΕΚΠΑ,
β. του Τμήματος Ρωσικής Γλώσσας και Φιλολογίας και Σλαβικών Σπουδών του ΕΚΠΑ, χωρίς αναγραφή κατεύθυνσης σε αυτό,
γ. του Τμήματος Σλαβικών Σπουδών του ΕΚΠΑ,
δ. του Τμήματος Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξείνιων Χωρών του ΔΠΘ,
ε. του Τμήματος Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών του ΕΚΠΑ,
στ. του Προγράμματος Σπουδών «Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμός» της Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών του ΕΑΠ, με έτος εισαγωγής από 2013-2014 και εξής,
ζ. του Τμήματος Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και Διερμηνείας του Ιόνιου Πανεπιστημίου,
η. του Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

2. Το πρόγραμμα Διδακτικής των ξένων γλωσσών (δια ζώσης, εξ αποστάσεως ή με τη μέθοδο του blended learning) οργανώνεται από Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της ημεδαπής. Το πρόγραμμα σπουδών, καθώς και οι όροι και οι προϋποθέσεις συμμετοχής υποβάλλονται για έγκριση στο ΥΠ.Π.Ε.Θ. εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριών μηνών από τη δημοσίευση της παρούσας και κάθε έτος μέχρι 30/9 για ανανέωση της έγκρισης.

Δείτε όλη την Υπουργική Απόφαση

 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Τετάρτη, 08 Φεβρουάριος 2017 21:19    PDF Εκτύπωση E-mail
Κατατακτήριες εξετάσεις στην Πυροσβεστική Ακαδημία πτυχιούχων - Μαθήματα και διαδικασία διενέργειας κατατακτηρίων εξετάσεων

Εξεταζόμενα μαθήματα και διαδικασία διενέργειας κατατακτηρίων εξετάσεων για την εισαγωγή στη Σχολή Ανθυποπυραγών της Πυροσβεστικής Ακαδημίας πτυχιούχων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών και Τεχνολογικών Ιδρυμάτων ως Δόκιμων Ανθυποπυραγών.

Δείτε τη σχετική Υπουργική Απόφαση

 
Περισσότερα Άρθρα...


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Το δικό μας βίντεο...



Η δύναμη της ενσυναίσθησης...

Μια συμβουλευτική σχέση περιλαμβάνει την έννοια της ενσυναίσθησης (empathy) και τη θετική εκτίμηση και αποδοχή του άλλου, σύμφωνα με τη θεωρία του Rogers. Συχνά περιγράφεται ως «η ικανότητα να βλέπεις τον κόσμο με τα μάτια του άλλου».

Ενσυναίσθηση είναι η συναισθηματική ταύτιση με ένα άλλο άτομο. Η αναγνώριση και η κατανόηση της θέσης, του συναισθήματος, των σκέψεων ή της κατάστασης κάποιου άλλου. Ένα άτομο που χρησιμοποιεί την ενσυναίσθηση μπορεί να αναγνωρίσει, να αντιληφθεί και να αισθανθεί αυτό που αισθάνεται ένα άλλο άτομο. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να βάλει τον εαυτό του στη θέση του άλλου, να κατανοήσει τη συμπεριφορά του και να αναγνωρίσει τα κίνητρά της. Να δει δηλαδή τον κόσμο μέσα από τα μάτια του. Πρόκειται, εν ολίγοις, για ένα εξαιρετικά ισχυρό εργαλείο επικοινωνίας. Η ενσυναίσθηση φέρνει τους ανθρώπους κοντά, τους βοηθά να καταλάβουν ο ένας τον άλλον. Με αυτό τον τρόπο αναπτύσσεται αμοιβαίος σεβασμός. Όταν κάποιος ακούει με ενσυναίσθηση δεν ακούει απλά το συνομιλητή του. Κάνει κάτι περισσότερο: αντιδρά σε αυτόν με τρόπο με τον οποίο αναπτύσσει αμοιβαία κατανόηση και εμπιστοσύνη. Μπορεί έτσι να αντιληφθεί και να ερμηνεύσει το μήνυμα του συνομιλητή του, δίνοντας συνάμα την πιο κατάλληλη απάντηση. Η απάντηση αυτή μπορεί να αποτελέσει βασικό στοιχείο της επικοινωνίας.

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.