Δευτέρα έως Παρασκευή: ώρες γραφείου

Υπεύθυνες ΣΕΠ του ΚΕΣΥΠ Αιγίου:
Μάρα Μαζαράκη - Ελένη Καρόγιαννη

Τηλ.: 26910 61563, 26910 22454
Το ΚΕΣΥΠ Αιγίου στεγάζεται στο 2ο Γυμνάσιο Αιγίου, Παύλου Μελά 6.

Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Τετάρτη, 08 Φεβρουάριος 2017 19:08    PDF Εκτύπωση E-mail
Εισαγωγικές εξετάσεις στη Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Από το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι η εισαγωγή σπουδαστών στο πρώτο έτος του Τμήματος Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, (πρώην Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης), θα πραγματοποιείται από το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018 με εξετάσεις, που θα διενεργούνται μετά από σχετική προκήρυξη του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Ως εκ τούτου, το Τμήμα Πλαστικών Τεχνών & Επιστημών της Τέχνης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, δεν θα είναι στο Μηχανογραφικό Δελτίο των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2017.

Η Υπουργική Απόφαση σε μορφή pdf.

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 09 Φεβρουάριος 2017 08:35 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Δευτέρα, 06 Φεβρουάριος 2017 09:05    PDF Εκτύπωση E-mail
Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα ΣΕΠ - Ειδικά Θέματα Ασφάλειας και Υγείας του Τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων

Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα Προσανατολισμού «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός ? Ασφάλεια & Υγεία στο χώρο εργασίας» της Α΄ τάξης Ημερησίου ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2016-2017 ? Συμπληρωματικές Οδηγίες σχετικά με τα Ειδικά Θέματα Ασφάλειας και Υγείας του Τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων - 

Δείτε το σχετικό έγγραφο

 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Πέμπτη, 02 Φεβρουάριος 2017 10:54    PDF Εκτύπωση E-mail
Λειτουργία Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων για το σχολικό έτος 2017-18 και Καθορισμός Τομέων και Ειδικοτήτων
Η γενίκευση λειτουργίας των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων για το σχολικό έτος 2017-18 και η αναβάθμιση της Δευτεροβάθμιας Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης είναι πια γεγονός.
 
Το Υπουργείο Παιδείας θεσμοθέτησε το συγκεκριμένο τύπο σχολείου και προχώρησε στη μετατροπή των λειτουργούντων ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής καθώς και στην ίδρυση νέων ΣΜΕΑΕ για πρώτη φορά μετά από 8 χρόνια κατά το σχολικό έτος 2015-16. Κατά το τρέχον σχολικό έτος τα σχολεία αυτά λειτουργούν με μεταβατικό πρόγραμμα και το ΥΠΠΕΘ προχωρά στη γενίκευση της λειτουργίας των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων κατά το σχολικό έτος 2017-18, καθώς και στον καθορισμό Τομέων και Ειδικοτήτων αυτών, σύμφωνα με τα ισχύοντα στην Επαγγελματική Εκπαίδευση. Επιπλέον, μετά από νέα διερεύνηση αναγκών που πραγματοποιήθηκε μέσω της διαδικασίας των σχολικών μεταβολών η υπηρεσία εξετάζει τα υποβληθέντα αιτήματα από τις τοπικές κοινωνίες και αναμένεται η ανακοίνωση ίδρυσης νέων Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων. 
 
 
Πηγή: ΥΠΠΕΘ
 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Πέμπτη, 02 Φεβρουάριος 2017 09:51    PDF Εκτύπωση E-mail
Tο Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης του Παντείου Πανεπιστημίου και στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο

Από το Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης του Παντείου Πανεπιστημίου ανακοινώνεται ότι, με την υπ? αριθμ. Φ.253/139500/Α5/31.8.2016 απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΦΕΚ 2744/τ.Β?/31.8.2016), το Τμήμα μας  εντάσσεται και στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο (Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών) για τις πανελλήνιες εξετάσεις.

Έτσι οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου από φέτος θα έχουν πάλι το δικαίωμα να δηλώσουν το Τμήμα μας ως σχολή εισαγωγής τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και από τα δύο επιστημονικά πεδία, δηλαδή το 1ο (Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών) και το 5ο (Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορική). 

Η Πρόεδρος
Πολυξένη Παπαδάκη
Αναπληρώτρια  Καθηγήτρια

 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Τρίτη, 31 Ιανουάριος 2017 20:39    PDF Εκτύπωση E-mail
Ενημέρωση υποψηφίων (μαθητών και αποφοίτων) σχετικά με τη λειτουργία των Στρατιωτικών Σχολών για το ακαδημαϊκό έτος 2017- 2018

Σχετικά με την λειτουργία Τμημάτων και Σχολών των ΑΣΕΙ ? ΑΣΣΥ για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018 και την ενημέρωση των μαθητών της Γ΄ τάξης ημερησίων ΓΕΛ σχολικού έτους 2016-2017, σας γνωστοποιούμε τα ακόλουθα:

Παύουν να λειτουργούν και να δέχονται υποψηφίους η Σχολή Τεχνικών Υπαξιωματικών Αεροπορίας (ΣΤΥΑ), η Σχολή Υπαξιωματικών Διοικητικών (ΣΥΔ) και η Σχολή Ιπτάμενων Ραδιοναυτίλων (ΣΙΡ) και ιδρύεται σύμφωνα με το Νόμο 4407/2016 (ΦΕΚ134-Α΄) η Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Αεροπορίας (ΣΜΥΑ), στην οποία συγχωνεύονται οι προηγούμενες Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών (ΑΣΣΥ) της Πολεμικής Αεροπορίας.

Στη ΣΜΥΑ, θα λειτουργούν τρεις (3) κατευθύνσεις, ως εξής:

  1. ΣΜΥΑ / Κατεύθυνση Τεχνολογικής Υποστήριξης
  2. ΣΜΥΑ / Κατεύθυνση Επιχειρησιακής Υποστήριξης
  3. ΣΜΥΑ / Κατεύθυνση Διοικητικής και Εφοδιαστικής Υποστήριξης

Στο Μηχανογραφικό Δελτίο ακαδημαϊκού έτους 2017-2018 για την εισαγωγή σπουδαστών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα συμπεριληφθούν και οι τρεις (3) κατευθύνσεις της ΣΜΥΑ, ώστε οι υποψήφιοι σε αυτή να μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή τουλάχιστον σε μια (1) κατεύθυνση της Σχολής.

Η ΣΜΥΑ και για τις τρεις (3) κατευθύνσεις θα συμπεριληφθεί στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών) σύμφωνα με την αριθμ. Φ.253/6396/Α5/13-1-2017 (ΦΕΚ 151- τ.Β΄-25-1-2017) Υπουργική Απόφαση .

Οι λοιπές Στρατιωτικές Σχολές παραμένουν ως έχουν.

 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Δευτέρα, 30 Ιανουάριος 2017 21:38    PDF Εκτύπωση E-mail
Χορήγηση αντιστοιχίας επαγγελματικών δικαιωμάτων σε κατόχους τίτλων ειδικοτήτων ΕΠΑΛ του ν.4186/2013

Χορήγηση αντιστοιχίας επαγγελματικών δικαιωμάτων των κατόχων τίτλων ειδικοτήτων που αποκτήθηκαν στο πλαίσιο της Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με τα αντίστοιχα επαγγελματικά δικαιώματα κατόχων αντίστοιχων τίτλων ειδικοτήτων προϋφιστάμενων αντίστοιχων συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης που έχουν ήδη απονεμηθεί με προεδρικά διατάγματα: α) του άρθρου 6 παρ. 3 του ν. 2009/1992 (Α?18) και β) του άρθρου 4, παρ. 9 του ν. 3879/2010 (Α?163), καθώς και γ) με την, κατά περίπτωση, κατά το χρόνο κτήσης του τίτλου, ισχύουσα νομοθεσία εκάστου καθ? ύλην αρμόδιου Υπουργείου. Αριθμ. Φ12/9691/Δ4 (ΦΕΚ B 210 - 30.01.2017),

Χορηγούνται:

  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης, Αερισμού και Κλιματισμού» του Τομέα Μηχανολογίας,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ του ν.4186/2013 ειδικότητας «Τεχνικός Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών» του Τομέα Μηχανολογίας,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑΛ του ν.4186/2013 ειδικότητας «Τεχνικός Μηχανοσυνθέτης Αεροσκαφών» του Τομέα Μηχανολογίας,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ του ν.4186/2013 ειδικότητας «Τεχνικός Οχημάτων» του Τομέα Μηχανολογίας,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων» του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Σχεδιαστής Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής» του Τομέα Δομικών Έργων,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Βοηθός Νοσηλευτή» του Τομέα Υγείας και Πρόνοιας,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Βοηθός Φαρμακείου» του Τομέα Υγείας και Πρόνοιας,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Αισθητικής Τέχνης» του Τομέα Αισθητικής ? Κομμωτικής,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών» του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Υπάλληλος Οικονομίας και Διοίκησης στον Τουρισμό» του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Πλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού» του Τομέα Πλοιάρχων,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού» του Τομέα Μηχανικών,
  • επαγγελματικά δικαιώματα στους κατόχους τίτλου ΕΠΑ.Λ. του ν.4186/2013 ειδικότητας «Συντήρηση Έργων Τέχνης ? Αποκατάστασης» του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών

Δείτε το σχετικό ΦΕΚ

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 30 Ιανουάριος 2017 21:45 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Παρασκευή, 27 Ιανουάριος 2017 01:02    PDF Εκτύπωση E-mail
Αλλαγές στο Μηχανογραφικό του 2017 - αφορούν στη Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Αεροπορίας του 2ου Επιστημονικού Πεδίου

Τροποποίηση της με αριθμ. Φ.253/85476/Α5/2015 (ΦΕΚ 995 τ.Β?) υπουργικής απόφασης «Ένταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων στα Επιστημονικά Πεδία του άρθρου 3 του ν. 4327/2015 (ΦΕΚ 50 τ.Α?) και συντελεστές βαρύτητας μαθημάτων.», ως ακολούθως:

Στο εδάφιο 2. «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ» της παρ. 2 του άρθρου 1, στις Στρατιωτικές Σχολές προστίθεται:

  • ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ) - ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
  • ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ) - ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
  • ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΜΥΑ) - ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Στο εδάφιο 2. «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΘΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ» της παρ. 2 του άρθρου 1, από τις Στρατιωτικές Σχολές διαγράφεται:

  • ΙΠΤΑΜΕΝΩΝ ΡΑΔΙΟΝΑΥΤΙΛΩΝ (ΣΙΡ)
  • ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΤΥΑ)
  • ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚ. ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (ΣΥΔ)

Το σχετικό ΦΕΚ με την Υπουργική Απόφαση

 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Πέμπτη, 26 Ιανουάριος 2017 09:00    PDF Εκτύπωση E-mail
Μετονομασία του Τμήματος Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης σε Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

Στον Οδηγό Σπουδών του Τμήματος Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης αναφέρονται:

Σύμφωνα με το Άρθρο 63 του Ν. 4386/2016 «Ρυθμίσεις για την έρευνα και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 83 τ. Α΄ 11/5/2016): καθορίζεται η μετονομασία του Τμήματος σε Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης, η διάρκεια της φοίτησης σε δέκα (10) εξάμηνα, ο καθορισμός τεσσάρων κατευθύνσεων που θα αναγράφονται στο ενιαίο πτυχίο ως ειδικευμένοι και σαφώς προσδιορισμένοι ακαδημαϊκοί και επαγγελματικοί προσανατολισμοί:

α. Ζωγραφική,

β. Γλυπτική,

γ. Πολυμέσα ? Γραφικές Τέχνες,

δ. Ιστορία και Θεωρία της Τέχνης,

και η αλλαγή των εισαγωγικών εξετάσεων σύμφωνα με τη διαδικασία που ισχύει στα υπόλοιπα Τμήματα Εικαστικών Τεχνών των Σχολών Καλών Τεχνών της Ελλάδας [εδάφιο γ΄ της παρ. 3 του άρθρου 2 του ν. 2525/1997 (Α΄188), όπως ισχύει κάθε φορά]. Από το Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης απονέμονται τίτλοι σπουδών μέχρι και Διδακτορικού Διπλώματος. 

«? Οι πτυχιούχοι του Τμήματος Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης με βάση τις εξειδικευμένες επιστημονικές γνώσεις έχουν τη δυνατότητα της επαγγελματικής ενασχόλησης σε φορείς του δημόσιου ή του ιδιωτικού τομέα ?Πανεπιστήμια, Επιστημονικά Ινστιτούτα, Μουσεία, Πινακοθήκες? οι οποίοι έχουν ως αντικείμενο δραστηριότητας την τέχνη σε μία ή περισσότερες κατευθύνσεις και ειδικεύσεις από αυτές που λειτουργούν στο Τμήμα. Ακόμη, έχουν τη δυνατότητα να διδάξουν στην Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια εκπαίδευση τα Καλλιτεχνικά μαθήματα ? Αισθητική Αγωγή, καθώς και την Ιστορία της Τέχνης, ή και να εργαστούν ως ελεύθεροι επαγγελματίες.

Οι πτυχιούχοι του Τμήματος που επιθυμούν να ασκήσουν τη διδασκαλία της τέχνης στην εκπαίδευση, ανεξαρτήτως κατεύθυνσης, είναι υποχρεωμένοι να παρακολουθήσουν και να εξεταστούν επιτυχώς στα προβλεπόμενα από το πρόγραμμα σπουδών και τον κανονισμό του Τμήματος παιδαγωγικά μαθήματα.»

Η ισχύς του άρθρου 63 του ν. 4386/2016 άρχεται από το ακαδημαϊκό έτος 2017?2018.

Πηγή: Οδηγός Σπουδών Τμήματος Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης

 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Τετάρτη, 25 Ιανουάριος 2017 19:28    PDF Εκτύπωση E-mail
Η Πρόταση του Ι.Ε.Π. για το Λύκειο που κατατέθηκε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής

Εισαγωγικά

Είναι κοινή παραδοχή ότι το Λύκειο ως βαθμίδα έχει σε μεγάλο βαθμό ακυρωθεί. Οι μαθητές και οι μαθήτριες δυστυχώς πολύ συχνά αδιαφορούν για την εκπαιδευτική πράξη, θεωρούν πως λίγα έχουν να αποκομίσουν από το σχολείο και στρέφονται στα φροντιστήρια για να προετοιμαστούν για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Έτσι, μεγάλο μέρος του επίσημου σχολικού προγράμματος απαξιώνεται, υπονομεύεται ο κρίσιμος δεσμός μεταξύ μαθητών/μαθητριών και εκπαιδευτικών και η εκπαιδευτική διαδικασία συνδέεται με τη ρουτίνα, τον καταναγκασμό, την έλλειψη νοήματος.

Εντός αυτής της συνθήκης πολλά μαθήματα θυσιάζονται στο βωμό των πανελλαδικών εξετάσεων, αρκετά διδάσκονται με ένα τρόπο τυπικό (μόνο και μόνο γιατί περιλαμβάνονται στο Πρόγραμμα Σπουδών), ενώ ακόμα και όσα συνδέονται με το στόχο των τελικών εξετάσεων δεν συγκεντρώνουν πάντα το ενδιαφέρον των μαθητών και των μαθητριών. Σε αυτό το μαθησιακό περιβάλλον ευνοείται η αποστήθιση σε βάρος της κριτικής γνώσης και η ελληνική οικογένεια υποβάλλεται σε σοβαρή οικονομική αφαίμαξη για να καλύψει τα δίδακτρα των φροντιστηρίων. Είναι σαφές λοιπόν ότι απαιτείται ένας συνολικός επανασχεδιασμός της γενικής εκπαίδευσης με σημείο αιχμής το Λύκειο, που θα επιτρέψει τη θετική επανασημασιοδότηση της εκπαιδευτικής πράξης εντός του Λυκείου.

 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Τετάρτη, 25 Ιανουάριος 2017 14:41    PDF Εκτύπωση E-mail
Έκδοση αποτελεσμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, εξεταστικής περιόδου Νοεμβρίου 2016

Έκδοση αποτελεσμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, εξεταστικής περιόδου Νοεμβρίου 2016 για τις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική και Τουρκική.

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων  ανακοινώνονται τα αποτελέσματα των εξετάσεων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας Νοεμβρίου 2016, για τις  γλώσσες:  Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική και Τουρκική για τα επίπεδα:

α) Β (Β1 «μέτρια γνώση», Β2 «καλή γνώση») σε ενιαία διαβαθμισμένη δοκιμασία (test) στις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική, Ισπανική και Τουρκική.

β) Γ (Γ1 «πολύ καλή γνώση», Γ2 «άριστη γνώση») σε ενιαία διαβαθμισμένη δοκιμασία (test) στις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική και  Ισπανική.

γ) Γ1 «Πολύ καλή γνώση» στην Τουρκική γλώσσα.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για τα αποτελέσματα από:

 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Παρασκευή, 20 Ιανουάριος 2017 09:57    PDF Εκτύπωση E-mail
Συνέντευξη του Κώστα Γαβρόγλου στην τηλεόραση της Βουλής για τις αλλαγές στο Λύκειο και εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο

 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Παρασκευή, 13 Ιανουάριος 2017 21:39    PDF Εκτύπωση E-mail
Καθορισμός αριθμού μαθητών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν Μαθητεία - Πρακτική Άσκηση στο Δημόσιο Τομέα, κατά το σχολικό έτος 2016-2017

Απόφαση για τον καθορισμό αριθμού μαθητών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΠΑ.Σ , ΕΠΑ.Λ - Μεταλυκειακό έτος - τάξη Μαθητείας, ΙΕΚ και ΣΕΚ) οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν Μαθητεία - Πρακτική Άσκηση στο Δημόσιο Τομέα, κατά το σχολικό έτος 2016-2017 μετά από προτάσεις των οικείων Φορέων, οι οποίες έχουν κατατεθεί στην αρμόδια Υπηρεσία του ΟΑΕΔ.

Το σύνολο των μαθητών που θα απασχοληθούν είναι 6.726.

Δείτε αναλυτικά τον αριθμό των μαθητών ανά φορέα.

 

 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Δευτέρα, 09 Ιανουάριος 2017 20:00    PDF Εκτύπωση E-mail
Τι αλλάζει σε Πεδία και μαθήματα στις φετινές πανελλαδικές

Η εγκύκλιος σχετικά με τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ανά Επιστημονικό Πεδίο και Ομάδα Προσανατολισμού σε μορφή pdf

H τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης κατανομής Σχολών, Τμημάτων και Εισαγωγικών Κατευθύνσεων στα Επιστημονικά πεδία σε μορφή pdf

Πηγή: ΥΠΠΕΘ

 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Τετάρτη, 28 Δεκέμβριος 2016 21:15    PDF Εκτύπωση E-mail
Τροποποίηση Υ.Α. για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Ελλήνων του εξωτερικού

Τροποποίηση της αρ.πρωτ.Φ.151/20049/2007/Β6 (ΦΕΚ 272/Β?) «Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες του εδαφίου α της παραγράφου 4 του άρθρου 2 του ν. 2525/1997, όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 1 του ν. 2909/2001 (ΦΕΚ 90/Α΄) και των παραγρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 13 του ν. 3404/2005 (ΦΕΚ 260/Α΄)» όπως ισχύει.

Δείτε το σχετικό έγγραφο

Α.Η περίπτωση (α) της παραγράφου 2 του άρθρου 4 τροποποιείται ως εξής:

«2. α) Οι υποψήφιοι των ειδικών κατηγοριών των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 1 της παρούσας εξετάζονται στα μαθήματα μιας από τις παρακάτω τρεις ομάδες προσανατολισμού, σύμφωνα με τις διατάξεις του αρ. 3 του Ν. 4327/2015 (ΦΕΚ 50 Α?):

i) Ομάδα Προσανατολισμού ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

ii) Ομάδα Προσανατολισμού ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

iii) Ομάδα Προσανατολισμού ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Οι Σχολές, τα Τμήματα και οι Εισαγωγικές Κατευθύνσεις Τμημάτων του άρθρου 2 της παρούσας κατατάσσονται σε πέντε (5) Επιστημονικά Πεδία, που ορίζονται ως εξής:

1o Επιστημονικό Πεδίο: Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες

2o Επιστημονικό Πεδίο: Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες

3o Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Υγείας και Ζωής

4o Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες της Εκπαίδευσης

5o Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορική

Με το άρθρο 1 της αριθμ. Φ.253/85476/Α5/2015 (ΦΕΚ 995 B?/29-05-2015) Υπουργικής Απόφασης όπως ισχύει, καθορίζεται η κατάταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων στα Επιστημονικά Πεδία του άρθρου 3 του Ν. 4327/2015 (ΦΕΚ 50 Α?) με τον περιορισμό του άρθρου 2 της παρούσας.

Οι υποψήφιοι των ειδικών κατηγοριών των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 1 της παρούσας καταθέτουν δήλωση προτίμησης (Μηχανογραφικό Δελτίο) για δύο (2) κατά ανώτατο όριο Επιστημονικά Πεδία.

Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι σε ένα (1) μόνο Επιστημονικό Πεδίο, εξετάζονται σε τέσσερα (4) μαθήματα, ενώ όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι σε δύο (2) Επιστημονικά Πεδία, εξετάζονται και σε ένα πέμπτο (5ο) μάθημα, το οποίο μπορεί να είναι Γενικής Παιδείας ή Ομάδας Προσανατολισμού.

Οι ως άνω υποψήφιοι μπορούν να επιλέξουν έναν ή δύο από τους παρακάτω εναλλακτικούς συνδυασμούς μαθημάτων ανά Ομάδα Προσανατολισμού, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα στα οποία υπάρχουν αυξημένοι συντελεστές βαρύτητας όπως αυτοί καθορίζονται στην περίπτωση (α) της παραγράφου 4 του άρθρου 4 της παρούσας.

Για την εισαγωγή στα τμήματα κάθε Επιστημονικού Πεδίου, θα υπολογίζονται τα τέσσερα (4) μαθήματα και οι συντελεστές βαρύτητας τα οποία προβλέπονται στην Ομάδα Προσανατολισμού όπου ανήκει ο υποψήφιος για το συγκεκριμένο Επιστημονικό Πεδίο.

Συγκεκριμένα:

 

 
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου    Τετάρτη, 28 Δεκέμβριος 2016 21:02    PDF Εκτύπωση E-mail
Σχέδιο Οδηγού Εφαρμογής Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας

Σχέδιο Οδηγού Εφαρμογής Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας - Δεκέμβριος 2016, έκδοση 1

Ως Μαθητεία ορίζεται το εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο ο μαθησιακός χρόνος εναλλάσσεται μεταξύ χώρου εργασίας και εκπαιδευτικής δομής. Ο μαθητευόμενος συνδέεται ?ε συμφωνητικό Μαθητείας ?ε τον εργοδότη, λαμβάνει αμοιβή ή επίδομα, σύμφωνα ?ε την ισχύουσα νομοθεσία, και έχει ασφαλιστική κάλυψη. Η Μαθητεία  υλοποιείται με βάση πρόγραμμα μάθησης το οποίο επιμερίζεται στον χώρο εργασίας και στην εκπαιδευτική δομή. Ο εργοδότης αναλαμβάνει να παράσχει στον μαθητευόμενο εκπαίδευση, σύμφωνα με καθορισμένο πρόγραμμα, το οποίο, σε συνδυασμό με το πρόγραμμα μάθησης στην εκπαιδευτική δομή, οδηγεί σε πιστοποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων που απέκτησε ο μαθητευόμενος και οδηγεί σε συγκεκριμένο επάγγελμα. 

Δείτε το σχετικό έντυπο του Οδηγού Εφαρμογής

 

 
Περισσότερα Άρθρα...


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Το δικό μας βίντεο...



Η δύναμη της ενσυναίσθησης...

Μια συμβουλευτική σχέση περιλαμβάνει την έννοια της ενσυναίσθησης (empathy) και τη θετική εκτίμηση και αποδοχή του άλλου, σύμφωνα με τη θεωρία του Rogers. Συχνά περιγράφεται ως «η ικανότητα να βλέπεις τον κόσμο με τα μάτια του άλλου».

Ενσυναίσθηση είναι η συναισθηματική ταύτιση με ένα άλλο άτομο. Η αναγνώριση και η κατανόηση της θέσης, του συναισθήματος, των σκέψεων ή της κατάστασης κάποιου άλλου. Ένα άτομο που χρησιμοποιεί την ενσυναίσθηση μπορεί να αναγνωρίσει, να αντιληφθεί και να αισθανθεί αυτό που αισθάνεται ένα άλλο άτομο. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να βάλει τον εαυτό του στη θέση του άλλου, να κατανοήσει τη συμπεριφορά του και να αναγνωρίσει τα κίνητρά της. Να δει δηλαδή τον κόσμο μέσα από τα μάτια του. Πρόκειται, εν ολίγοις, για ένα εξαιρετικά ισχυρό εργαλείο επικοινωνίας. Η ενσυναίσθηση φέρνει τους ανθρώπους κοντά, τους βοηθά να καταλάβουν ο ένας τον άλλον. Με αυτό τον τρόπο αναπτύσσεται αμοιβαίος σεβασμός. Όταν κάποιος ακούει με ενσυναίσθηση δεν ακούει απλά το συνομιλητή του. Κάνει κάτι περισσότερο: αντιδρά σε αυτόν με τρόπο με τον οποίο αναπτύσσει αμοιβαία κατανόηση και εμπιστοσύνη. Μπορεί έτσι να αντιληφθεί και να ερμηνεύσει το μήνυμα του συνομιλητή του, δίνοντας συνάμα την πιο κατάλληλη απάντηση. Η απάντηση αυτή μπορεί να αποτελέσει βασικό στοιχείο της επικοινωνίας.

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.