Ποια σχολή να ακολουθήσω;
Ποιο επάγγελμα μου ταιριάζει;
Πως κινείται σήμερα η αγορά εργασίας;

Όταν οι επιλογές και οι αποφάσεις σου στηρίζονται στις κλίσεις, στις δεξιότητες και στα ενδιαφέροντά σου, σε συνδυασμό με την επαρκή πληροφόρηση για την αγορά εργασίας αποτελούν το σημαντικότερο βήμα για την επαγγελματική σου επιτυχία!

Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Πέμπτη, 13 Σεπτέμβριος 2018 11:15    PDF Εκτύπωση E-mail
Τμήματα Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)

Στο ΦΕΚ 3945, τεύχος Β΄, 11-09-2018 δημοσιεύθηκε η υπ' αριθμ. 141935/Ζ1 Υ.Α. με θέμα: "Υπαγωγή Τμημάτων του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών στις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 46 του ν. 4485/2017 (Α΄ 114)" σύμφωνα με την οποία τα παρακάτω τμήματα του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master), μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του Α΄ κύκλου σπουδών. Σύμφωνα με το ν. 4485/2017 μετά την έκδοση της ανωτέρω απόφασης, ο ενιαίος και αδιάσπαστος τίτλος σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master) λογίζεται ότι έχει ληφθεί από την ημερομηνία απονομής του πτυχίου ή διπλώματος και περιλαμβάνει και τους αποφοιτήσαντες πριν από την έναρξη ισχύος του παρόντος ΦΕΚ.

Η επιτυχής ολοκλήρωση του Α΄ κύκλου σπουδών που οργανώνεται στα τμήματα:
1. α) Επιστήμης Φυτικής Παραγωγής, β) Επιστήμης Ζωϊκής Παραγωγής και Υδατοκαλλιεργειών γ) Αξιοποίησης Φυσικών Πόρων και Γεωργικής Μηχανικής της Σχολής Αγροτικής Παραγωγής Υποδομών και Περιβάλλοντος του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και
2. α) Βιοτεχνολογίας, β) Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Ανθρώπου και γ) Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης της Σχολής Τροφίμων, Βιοτεχνολογίας και Ανάπτυξης του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, οδηγεί στην απονομή ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master), στην ειδικότητα εκάστου Τμήματος, επιπέδου 7 του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων.

Δείτε το σχετικό ΦΕΚ

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 13 Σεπτέμβριος 2018 19:12 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 12 Σεπτέμβριος 2018 09:33    PDF Εκτύπωση E-mail
Τέσσερα (04) τμήματα των ΑΕΙ που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)

Στο ΦΕΚ 3900, τεύχος Β΄, 07-09-2018 δημοσιεύθηκαν τρεις Υ.Α. σύμφωνα με τις οποίες τέσσερα (4) τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master), μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του Α΄ κύκλου σπουδών. Σύμφωνα με το ν. 4485/2017 μετά την έκδοση της ανωτέρω απόφασης, ο ενιαίος και αδιάσπαστος τίτλος σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master) λογίζεται ότι έχει ληφθεί από την ημερομηνία απονομής του πτυχίου ή διπλώματος και περιλαμβάνει και τους αποφοιτήσαντες πριν από την έναρξη ισχύος του παρόντος ΦΕΚ.

Τα τμήματα αυτά είναι:

- Το Τμήμα Μουσικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, οδηγεί στην απονομή ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master) στην ειδικότητα του Τμήματος, επιπέδου 7 του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων.

- Το Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών της Σχολής Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, οδηγεί στην απονομή ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master), στην ειδικότητα του Τμήματος, επιπέδου 7 του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων.

- Τα Τμήματα α) Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης και β) Μηχανικών Περιβάλλοντος, των αντίστοιχων μονοτμηματικών Σχολών του Πολυτεχνείου Κρήτης, οδηγούν στην απονομή ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master), στην ειδικότητα εκάστου Τμήματος, επιπέδου 7 του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων.

Δείτε το σχετικό ΦΕΚ

Τελευταία Ενημέρωση ( Τετάρτη, 12 Σεπτέμβριος 2018 10:19 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 12 Σεπτέμβριος 2018 08:56    PDF Εκτύπωση E-mail
Ύλη και οδηγίες μαθημάτων Γενικής Παιδείας ΕΠΑΛ, τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού 2018-19

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώθηκε η ύλη καθώς και οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων Γενικής Παιδείας και των μαθημάτων του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού των ΕΠΑ.Λ. για το σχ. έτος 2018-2019.

1) Το υπ' αριθ. Φ3/147788/Δ4/10-09-2018 έγγραφο με θέμα "Διδακτέα Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία μαθημάτων Γενικής Παιδείας της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης Ημερήσιου και της Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξης Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. σχ. έτους 2018-2019".

2) Το υπ' αριθ. Φ3/147806/Δ4/10-09-2018 έγγραφο με θέμα "Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα Επιλογής «Αρχές Ηλεκτρολογίας και Ηλεκτρονικής» της Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ., τα Τεχνολογικά - Επαγγελματικά μαθήματα της Β΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού και τα μαθήματα ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού της Γ΄ τάξης Ημερήσιου και της Γ΄ και Δ΄ τάξης Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. για το σχ. έτος 2018-2019.

Τελευταία Ενημέρωση ( Τετάρτη, 12 Σεπτέμβριος 2018 09:28 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Παρασκευή, 28 Σεπτέμβριος 2018 14:31    PDF Εκτύπωση E-mail
Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα υποψηφίων ΕΠΑΛ για το 2019

Εκδόθηκε σε ΦΕΚ ο καθορισμός των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων των υποψηφίων Επαγγελματικού Λυκείου για πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, για το σχολικό έτος 2018-2019.

Απόφαση Φ.153/156280/Α5/20-9-2018 (ΦΕΚ 4195/Β/25-9-2018) του Υπουργείου Παιδείας

Για την εισαγωγή των υποψηφίων Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ) σε Σχολές, Τμήματα και Εισαγωγικές κατευθύνσεις Τμημάτων των ΤΕΙ, ΑΣΠΑΙΤΕ, των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης (ΑΣΤΕ), των Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών των Ενόπλων Δυνάμεων, της Σχολής Αστυφυλάκων, της Σχολής Πυροσβεστών, των Σχολών της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ), και για ποσοστό θέσεων 5% του συνολικού αριθμού εισακτέων σε Τμήματα Σχολών των Πανεπιστημίων, καθορίζονται για το σχολικό έτος 2018-2019 δύο Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα Γενικής Παιδείας: «Νέα Ελληνικά» και «Μαθηματικά» (Άλγεβρα) για την Γ’ Ημερησίων και για την Δ’ Εσπερινού και δύο μαθήματα ειδικότητας ως εξής:

1. Ο υποψήφιος του Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος με ειδικότητα:

α. Τεχνικός Φυτικής Παραγωγής εξετάζεται στα μαθήματα: i. Σύγχρονες Γεωργικές Επιχειρήσεις ii. Αρχές Βιολογικής Γεωργίας

β. Τεχνικός Ζωικής Παραγωγής εξετάζεται στα μαθήματα: i. Σύγχρονες Γεωργικές Επιχειρήσεις ii. Αρχές Βιολογικής Γεωργίας

γ. Τεχνικός Τεχνολογίας Τροφίμων και Ποτών εξετάζεται στα μαθήματα: i. Σύγχρονες Γεωργικές Επιχειρήσεις ii. Αρχές Βιολογικής Γεωργίας

δ. Τεχνικός Ανθοκομίας και Αρχιτεκτονικής Τοπίου εξετάζεται στα μαθήματα: i. Σύγχρονες Γεωργικές Επιχειρήσεις ii. Αρχές Βιολογικής Γεωργίας

2. Ο υποψήφιος του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας με ειδικότητα:

α. Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών εξετάζεται στα μαθήματα: i. Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ii. Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης

β. Υπάλληλος Αποθήκης και Συστημάτων Εφοδιασμού εξετάζεται στα μαθήματα: i. Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ii. Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης

γ. Υπάλληλος Εμπορίας και Διαφήμισης εξετάζεται στα μαθήματα: i. Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ii. Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης

δ. Υπάλληλος Τουριστικών Επιχειρήσεων εξετάζεται στα μαθήματα: i. Αρχές Οικονομικής Θεωρίας ii. Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης

3. Ο υποψήφιος του Τομέα Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού με ειδικότητα:

α. Τεχνικός Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής εξετάζεται στα μαθήματα: i. Αρχιτεκτονικό Σχέδιο ii. Οικοδομική

4. Ο υποψήφιος του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών με ειδικότητα:

α. Γραφικών Τεχνών εξετάζεται στα μαθήματα: i. Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης ii. Τεχνολογία Υλικών

β. Αργυροχρυσοχοΐας εξετάζεται στα μαθήματα: i. Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης ii. Τεχνολογία Υλικών

γ. Συντήρησης Έργων Τέχνης – Αποκατάστασης εξετάζεται στα μαθήματα: i. Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης ii. Τεχνολογία Υλικών

δ. Σχεδίασης και Παραγωγής Ενδύματος εξετάζεται στα μαθήματα: i. Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης ii. Τεχνολογία Υλικών

ε. Σχεδιασμού – Διακόσμησης Εσωτερικών Χώρων εξετάζεται στα μαθήματα: i. Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης ii. Τεχνολογία Υλικών

στ. Επιπλοποιίας – Ξυλογλυπτικής εξετάζεται στα μαθήματα: i. Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης ii. Τεχνολογία Υλικών

5. Ο υποψήφιος του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού με ειδικότητα:

α. Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων, Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών εξετάζεται στα μαθήματα: i. Δίκτυα Υπολογιστών ii. Ψηφιακά Συστήματα

β. Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων εξετάζεται στα μαθήματα: i. Ηλεκτροτεχνία 2 ii. Ηλεκτρικές Μηχανές

6. Ο υποψήφιος, του Τομέα Μηχανολογίας με ειδικότητα:

α. Τεχνικός Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών εξετάζεται στα μαθήματα: i. Στοιχεία Μηχανών ii. Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων

β. Τεχνικός Θερμικών και Υδραυλικών Εγκαταστάσεων και Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου εξετάζεται στα μαθήματα: i. Στοιχεία Μηχανών ii. Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων

γ. Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης, Αερισμού και Κλιματισμού εξετάζεται στα μαθήματα: i. Στοιχεία Μηχανών ii. Στοιχεία Ψύξης – Κλιματισμού

δ. Τεχνικός Οχημάτων εξετάζεται στα μαθήματα: i. Στοιχεία Μηχανών ii. Μηχανές Εσωτερικής Καύσης ε. Τεχνικός Μηχανοσυνθέτης Aεροσκαφών εξετάζεται στα μαθήματα: i. Στοιχεία Μηχανών ii. Κινητήρες Αεροσκαφών

7. Ο υποψήφιος του Τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων με ειδικότητα:

α. Πλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού εξετάζεται στα μαθήματα: i. Ναυσιπλοΐα ΙΙ ii. Ναυτικό Δίκαιο – Διεθνείς Κανονισμοί στη Ναυτιλία – Εφαρμογές

β. Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού εξετάζεται στα μαθήματα: i. Ναυτικές Μηχανές ii. Ναυτικό Δίκαιο – Διεθνείς Κανονισμοί στη Ναυτιλία – Εφαρμογές

8. Ο υποψήφιος του Τομέα Πληροφορικής με ειδικότητα:

α. Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής εξετάζεται στα μαθήματα: i. Προγραμματισμός Υπολογιστών ii. Δίκτυα Υπολογιστών

β. Τεχνικός Η/Υ και Δικτύων Η/Υ εξετάζεται στα μαθήματα: i. Προγραμματισμός Υπολογιστών ii. Δίκτυα Υπολογιστών

9. Ο υποψήφιος του Τομέα Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας με ειδικότητα:

α. Βοηθός Νοσηλευτή εξετάζεται στα μαθήματα: i Ανατομία – Φυσιολογία II ii. Υγιεινή

β. Βοηθός Ιατρικών – Βιολογικών Εργαστηρίων εξετάζεται στα μαθήματα: i. Ανατομία – Φυσιολογία II ii. Υγιεινή

γ. Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων εξετάζεται στα μαθήματα: i. Ανατομία – Φυσιολογία II ii. Υγιεινή

δ. Βοηθός Φυσικοθεραπευτή εξετάζεται στα μαθήματα: i. Ανατομία – Φυσιολογία II ii. Υγιεινή

ε. Βοηθός Οδοντοτεχνίτη εξετάζεται στα μαθήματα: i. Ανατομία – Φυσιολογία II ii. Υγιεινή

στ. Βοηθός Ακτινολογικών Εργαστηρίων εξετάζεται στα μαθήματα: i. Ανατομία – Φυσιολογία II ii. Υγιεινή

ζ. Βοηθός Φαρμακείου εξετάζεται στα μαθήματα: i. Ανατομία – Φυσιολογία II ii. Υγιεινή

η. Αισθητικής Τέχνης εξετάζεται στα μαθήματα: i. Ανατομία- Φυσιολογία II ii. Υγιεινή

θ. Κομμωτικής Τέχνης εξετάζεται στα μαθήματα: i. Ανατομία – Φυσιολογία II ii. Υγιεινή

Επισυνάπτεται το ΦΕΚ

Τελευταία Ενημέρωση ( Παρασκευή, 28 Σεπτέμβριος 2018 16:54 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 12 Σεπτέμβριος 2018 08:30    PDF Εκτύπωση E-mail
Ηλεκτρονική εγγραφή επιτυχόντων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση από Δευτέρα 10 έως & Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι η εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2018 στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθεί κατά το διάστημα από Δευτέρα 10 έως και Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018.

Για την εγγραφή των επιτυχόντων θα λειτουργήσει και φέτος το σύστημα της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής εγγραφής χωρίς την αναγκαιότητα κατάθεσης δικαιολογητικών και χωρίς να απαιτείται η μετάβαση των επιτυχόντων στις Σχολές και τα Τμήματα επιτυχίας τους. Με τον τρόπο αυτό οι επιτυχόντες δεν επιβαρύνονται με το πρόσθετο κόστος της μετακίνησης για την εγγραφή τους και με την επιπλέον διαδικασία της συλλογής και αποστολής δικαιολογητικών.

Η διαδικασία εγγραφής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα πραγματοποιείται κατά το ανωτέρω διάστημα με αίτηση των επιτυχόντων για τη Σχολή ή το Τμήμα επιτυχίας τους μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr, εισάγοντας τον 8ψηψιο κωδικό εξετάσεων υποψηφίου και τον ίδιο κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου. Η εφαρμογή θα βρίσκεται σε λειτουργία από την Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου, μετά τις 10:00 πμ.

Τελευταία Ενημέρωση ( Τετάρτη, 12 Σεπτέμβριος 2018 08:52 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Δευτέρα, 10 Σεπτέμβριος 2018 09:43    PDF Εκτύπωση E-mail
Αποτελέσματα επιλογής υποψηφίων στα ΔΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας

Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα επιλογής υποψηφίων στα ΔΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας. Οι ενδιαφερόμενοι, για να δουν το αποτέλεσμα της αίτησής τους, θα πρέπει να κάνουν Είσοδο στο σύστημα https://diek.it.minedu.gov.gr χρησιμοποιώντας το email και συνθηματικό που ήδη έχουν.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΕΚ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - Προθεσμίες Εγγραφών

Παρακαλούνται οι επιτυχόντες υποψήφιοι να προσέλθουν απαραιτήτως έως και την Παρασκευή 14-09-2018 μέχρι τις 20:00 μ.μ., στα αντίστοιχα ΔΙΕΚ για να υποβάλουν Αίτηση Εγγραφής. Σημειώνεται ότι τo ωράριο λειτουργίας των ΔΙΕΚ είναι 13:00-21:00. Η τήρηση της παραπάνω προθεσμίας εγγραφής είναι ΚΡΙΣΙΜΗ, καθώς υπάρχει μεγάλο πλήθος επιλαχόντων υποψηφίων. Θα ακολουθήσει ανακοίνωση καταστάσεων με ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ από 17 Σεπτεμβρίου 2018 με συμπλήρωση τυχόν κενών θέσεων από τους επιλαχόντες υποψήφιους.

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 13 Σεπτέμβριος 2018 10:32 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Πέμπτη, 06 Σεπτέμβριος 2018 19:20    PDF Εκτύπωση E-mail
Είκοσι μία (21) ερωτήσεις και απαντήσεις για τις προτάσεις αναμόρφωσης της Γ’ τάξης Λυκείου και του συστήματος εισαγωγής στα ΑΕΙ

Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων κ. Κώστας Γαβρόγλου ανακοίνωσε όλες τις αλλαγές στο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπ/ση.

Δείτε παρακάτω ερωτήσεις και απαντήσεις για τις προτάσεις αναμόρφωσης της Γ’ Λυκείου και του συστήματος εισαγωγής στα ΑΕΙ.

1. Ποιες είναι οι κύριες αλλαγές που φέρνει η πρόταση για τη Γ’ Λυκείου;

- Τα μόνα μαθήματα που θα είναι υποχρεωτικά για όλους είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Θρησκευτικά, Φυσική Αγωγή και μαθήματα επιλογής οι Ξένες Γλώσσες και το Σχέδιο.
- Αύξηση των ωρών διδασκαλίας στα μαθήματα των Επιστημονικών Πεδίων (6 ώρες ανά μάθημα).
- Η Γ’ Λυκείου δεν θα έχει την πληθώρα των μαθημάτων γενικής παιδείας.
- Αντικατάσταση του μαθήματος των Λατινικών από το μάθημα της Κοινωνιολογίας στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο.
- Εμπλουτισμός του μαθήματος των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας με την κοινωνική διάσταση της Οικονομίας στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο.
- Οι τρεις Ομάδες Προσανατολισμού, γίνονται τέσσερις, κάθε μία από τις οποίες αντιστοιχεί σε ένα Επιστημονικό Πεδίο. Συγκεκριμένα η σημερινή Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών διαιρείται σε δύο Ομάδες Προσανατολισμού, η μια από τις οποίες οδηγεί στο δεύτερο και η άλλη στο τρίτο Επιστημονικό Πεδίο.
- Ενδοσχολικές εξετάσεις που θα οδηγούν στο απολυτήριο μόνον με τα 3 μαθήματα των επιστημονικών πεδίων και της Νεοελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας.
- Διοργάνωση ενδοσχολικών εξετάσεων σε επίπεδο ομάδων σχολείων.
- Ελεύθερη πρόσβαση σε Τμήματα ΑΕΙ μόνο με τον βαθμό του απολυτηρίου, ανάλογα με τις προτιμήσεις και την ζήτηση των υποψηφίων.
- Εισαγωγή βαρύτητας 10% του βαθμού του απολυτηρίου στις τελικές επιδόσεις των μαθητών που θα διαγωνιστούν στις πανελλαδικές εξετάσεις.

2. Γιατί οι προτεινόμενες αλλαγές βελτιώνουν τη σημερινή κατάσταση της Γ’ Λυκείου;

Επειδή αυξάνουν τον χρόνο διδασκαλίας και άρα προετοιμασίας των μαθημάτων που απαιτούνται για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, τονώνοντας έτσι το ενδιαφέρον όλων των μαθητών για το σχολείο και ευνοώντας κυρίως τους μαθητές που δεν έχουν την οικονομική ευχέρεια για ιδιαίτερα και φροντιστήρια.
Επειδή οι μαθητές θα εξεταστούν τόσο στις ενδοσχολικές εξετάσεις όσο και στις πανελλαδικές εξετάσεις στα μαθήματα που θα είναι κατά τεκμήριο συναφή με τα επιστημονικά αντικείμενα των Τμημάτων ΑΕΙ στα οποία στοχεύουν να σπουδάσουν.
Επειδή εισάγουν για πρώτη φορά στα χρονικά την πολυπόθητη και διεθνώς κατοχυρωμένη ελεύθερη πρόσβαση στην Ανώτατη Εκπαίδευση με την απόκτηση του απολυτηρίου.
Επειδή αναβαθμίζουν τις ενδοσχολικές εξετάσεις και τον αντίκτυπο του απολυτηρίου σε ό,τι αφορά την πρόσβαση στα ΑΕΙ και άρα τον ρόλο των εκπαιδευτικών του δημόσιου σχολείου, οι οποίοι, παρά τις τεράστιες προσπάθειες που κάνουν, απαξιώνονται λόγω ενός συστήματος που έχει οδηγήσει στην ακύρωση της Γ’ Λυκείου.

3. Η αφαίρεση του μεγαλύτερου μέρους της γενικής παιδείας από τη Γ’ Λυκείου δεν είναι ενάντια στον παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό της ρόλο;

Δυστυχώς η συσσωρευμένη εμπειρία των τελευταίων ετών απέδειξε ότι σήμερα η Γ’ Λυκείου δεν παίζει κανέναν παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό ρόλο. Ο διαχωρισμός των μαθημάτων σε αυτά που είναι γενικής μόρφωσης και αυτά που είναι εξεταζόμενα για εισαγωγή στα ΑΕΙ οδήγησε σε πλήρη αδιαφορία για τα πρώτα και προσφυγή σε θεσμούς παραπαιδείας για τα δεύτερα. Αποτέλεσμα είναι η πλήρης υποβάθμιση της Γ’ Λυκείου με διαλυτικές επιπτώσεις και στη Β’ Λυκείου. Ο μόνος τρόπος ισχυροποίησης της Γ΄ Λυκείου είναι ο μετασχηματισμός της σε μία τάξη θεματικής εξειδίκευσης, όπου τα απαραίτητα εφόδια ανά Επιστημονικό Πεδίο θα παρέχονται στον μέγιστο βαθμό για όλους τους μαθητές, ανεξάρτητα από την κοινωνική και οικονομική τους τάξη και τις μαθησιακές τους επιδόσεις.

Η εξειδίκευση δεν σημαίνει αναγκαστικά "φροντιστηριοποίηση". Το ότι η Γ' Λυκείου συνεχίζει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και όχι μια ξεκομμένη χρονιά προετοιμασίας για όποιον θέλει να εισαχθεί στην Ανώτατη Εκπαίδευση είναι ενδεικτική για τις επιλογές του Υπουργείου. Η εμβάθυνση σε καθορισμένα αντικείμενα δεν πρέπει να έχει και δεν θα έχει καμία σχέση με τις τεχνικές απομνημόνευσης/αποστήθισης που χαρακτηρίζουν την παραπαιδεία. Στόχος του σχολείου και ιδίως της Γ' Λυκείου πρέπει να είναι η προετοιμασία μελλοντικών επιστημόνων.

4. Γιατί αντικαθίστανται τα Λατινικά από την Κοινωνιολογία;

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 06 Σεπτέμβριος 2018 20:14 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Πέμπτη, 06 Σεπτέμβριος 2018 18:33    PDF Εκτύπωση E-mail
Η Νέα Γ΄τάξη Λυκείου και το Νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ
Ανακοινώθηκε σήμερα 3 Σεπτ. 2018 από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, Κώστα Γαβρόγλου οι αλλαγές στο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Το σύστημα εισαγωγής προγραμματίζεται να εφαρμοστεί από το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020, δηλαδή για τους μαθητές οι οποίοι τον Σεπτέμβριο του 2018 θα αρχίσουν τη Β΄ Λυκείου. Oι υποψήφιοι όλων των κατηγοριών θα εισαχθούν σε Τμήματα που θα έχουν τον ελάχιστο αριθμό των 8 μελών Δ.Ε.Π., που εξασφαλίζουν την αυτοδυναμία τους, θα έχουν ανανεωμένο πρόγραμμα σπουδών και θα έχουν την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή. Δείτε αναλυτικά την περιγραφή του νέου συστήματοςΥπουργό Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, Κώστα Γαβρόγλου οι αλλαγές στο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Το σύστημα εισαγωγής προγραμματίζεται να εφαρμοστεί από το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020, δηλαδή για τους μαθητές οι οποίοι τον Σεπτέμβριο του 2018 θα αρχίσουν τη Β΄ Λυκείου. Oι υποψήφιοι όλων των κατηγοριών θα εισαχθούν σε Τμήματα που θα έχουν τον ελάχιστο αριθμό των 8 μελών Δ.Ε.Π., που εξασφαλίζουν την αυτοδυναμία τους, θα έχουν ανανεωμένο πρόγραμμα σπουδών και θα έχουν την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή. Δείτε αναλυτικά την περιγραφή του νέου συστήματος
Υποχρέωση αναφοράς: (πηγή άρθρου: http://www.compass.mysch.gr) Υπουργό Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, Κώστα Γαβρόγλου οι αλλαγές στο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Το σύστημα εισαγωγής προγραμματίζεται να εφαρμοστεί από το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020, δηλαδή για τους μαθητές οι οποίοι τον Σεπτέμβριο του 2018 θα αρχίσουν τη Β΄ Λυκείου. Oι υποψήφιοι όλων των κατηγοριών θα εισαχθούν σε Τμήματα που θα έχουν τον ελάχιστο αριθμό των 8 μελών Δ.Ε.Π., που εξασφαλίζουν την αυτοδυναμία τους, θα έχουν ανανεωμένο πρόγραμμα σπουδών και θα έχουν την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή. Δείτε αναλυτικά την περιγραφή του νέου συστήματος

Υποχρέωση αναφοράς: (πηγή άρθρου: http://www.compass.mysch.gr)
Υπουργό Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, Κώστα Γαβρόγλου οι αλλαγές στο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Το σύστημα εισαγωγής προγραμματίζεται να εφαρμοστεί από το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020, δηλαδή για τους μαθητές οι οποίοι τον Σεπτέμβριο του 2018 θα αρχίσουν τη Β΄ Λυκείου. Oι υποψήφιοι όλων των κατηγοριών θα εισαχθούν σε Τμήματα που θα έχουν τον ελάχιστο αριθμό των 8 μελών Δ.Ε.Π., που εξασφαλίζουν την αυτοδυναμία τους, θα έχουν ανανεωμένο πρόγραμμα σπουδών και θα έχουν την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή. Δείτε αναλυτικά την περιγραφή του νέου συστήματος

Υποχρέωση αναφοράς: (πηγή άρθρου: http://www.compass.mysch.gr)

Ανακοινώθηκαν από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, κ. Κώστα Γαβρόγλου οι αλλαγές στο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση που προγραμματίζεται να εφαρμοστεί από το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020, δηλαδή για τους μαθητές οι οποίοι φέτος τον Σεπτέμβριο του 2018 θα φοιτήσουν  στην Β΄ τάξη Λυκείου.

Δείτε αναλυτικά όλες τις αλλαγές
 

Ανακοινώθηκε σήμερα 3 Σεπτ. 2018 από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, Κώστα Γαβρόγλου οι αλλαγές στο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Το σύστημα εισαγωγής προγραμματίζεται να εφαρμοστεί από το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020, δηλαδή για τους μαθητές οι οποίοι τον Σεπτέμβριο του 2018 θα αρχίσουν τη Β΄ Λυκείου. Oι υποψήφιοι όλων των κατηγοριών θα εισαχθούν σε Τμήματα που θα έχουν τον ελάχιστο αριθμό των 8 μελών Δ.Ε.Π., που εξασφαλίζουν την αυτοδυναμία τους, θα έχουν ανανεωμένο πρόγραμμα σπουδών και θα έχουν την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή. Δείτε αναλυτικά την περιγραφή του νέου συστήματος

Υποχρέωση αναφοράς: (πηγή άρθρου: http://www.compass.mysch.gr)
Τελευταία Ενημέρωση ( Κυριακή, 10 Φεβρουάριος 2019 15:11 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Πέμπτη, 06 Σεπτέμβριος 2018 17:18    PDF Εκτύπωση E-mail
Τουριστική Εκπαίδευση

Τo Υπουργείο Τουρισμού, έχει υπό την αρμοδιότητά του, τις ακόλουθες εκπαιδευτικές μονάδες:

* Δύο (2) Ανώτερες Σχολές, στη Ρόδο και στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης

   - Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου (Α.Σ.Τ.Ε.Ρ.): 22410-24190, 22410-24290, 22410-74468 http://www.asterodos.edu.gr/

   - Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης Κρήτης (Α.Σ.Τ.Ε.Κ.): 28410-28565, 28410-28828 http://astecrete.edu.gr/

* Οκτώ (8) Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, στην Ανάβυσσο Αττικής, την Περαία Θεσσαλονίκης, το Ηράκλειο Κρήτης, τη Ρόδο, το Άργος, την Κέρκυρα, το Γαλαξίδι και την Αλεξανδρούπολη.

* Σχολές Ξεναγών στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη, στην Κέρκυρα και στο Ηράκλειο Κρήτης. (για την εκπαιδευτική περίοδο 2018-2019 λειτουργεί η Σχολή Ξεναγών Αθήνας)

Επιπλέον, το Υπουργείο σε συνεργασία με ελληνικά πανεπιστήμια υλοποιεί ταχύρρυθμα προγράμματα κατάρτισης για το επάγγελμα του ξεναγού (διάρκειας 2 μηνών), τα οποία απευθύνονται σε αποφοίτους τμημάτων Αρχαιολογίας, Ιστορίας, Ιστορίας και Αρχαιολογίας, Ιστορίας Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας, Ιστορίας Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών και Ιστορίας και Εθνολογίας. Οι υποψήφιοι, πρέπει να έχουν άριστη γνώση (επίπεδο Γ2) τουλάχιστον μίας ξένης γλώσσας. Τα προγράμματα διεξάγονται στην έδρα του Πανεπιστημίου και περιλαμβάνουν την κατάρτιση των συμμετεχόντων στη σύγχρονη θεωρία και μεθοδολογία της ξενάγησης. Το αναλυτικό πρόγραμμα των ταχυρρύθμων προγραμμάτων καθορίζεται από την υπ' αριθμ. 18062/20.12.2012 κοινή υπουργική απόφαση (Φ.Ε.Κ. 3401 /Β΄), όπως τροποποιήθηκε με την υπ' αριθμ. 6537/13.03.2014 (ΦΕΚ 820/Α) Απόφαση Υπουργών Τουρισμού και Παιδείας και Θρησκευμάτων και ισχύει. Ο τόπος και ο χρόνος υλοποίησης των σεμιναρίων, και τα κριτήρια επιλογής των υποψηφίων καθορίζονται κάθε φορά με απόφαση του Υπουργού Τουρισμού, ενώ το κόστος παρακολούθησης του προγράμματος επιβαρύνει τους συμμετέχοντες. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες αποκτούν το δικαίωμα άσκησης του επαγγέλματος του ξεναγού, ακολουθώντας τη διαδικασία που περιλαμβάνεται στην υπ' αριθμ. 16368/17.07.2013 Κοινή Απόφαση Υπουργών Οικονομικών-Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης-Τουρισμού (Φ.Ε.Κ. 1808/Β').

Τέλος, το Υπουργείο συμμετέχει ως εταίρος με συντονιστή φορέα το ΙΝΕ-ΓΣΕΕ, στο πρόγραμμα ERASMUS+ plus, δράση «Κινητικότητα εκπαιδευομένων και προσωπικού επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στον τουρισμό» που αφορά την πρακτική άσκηση πρόσφατα αποφοίτων ΙΕΚ σε τουριστικές επιχειρήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και καλύπτεται από Κοινοτικούς πόρους.

Δείτε την προκήρυξη εισαγωγής σπουδαστών στη ΣΧΟΛΗ ΞΕΝΑΓΩΝ ΑΘΗΝΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2018-2019 καθώς και την ΑΙΤΗΣΗ

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι από Δευτέρα 27/8/2018 έως και Παρασκευή 14/9/2018 από τις 09:00 έως και τις 14:30 όλες τις εργάσιμες ημέρες.

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 13 Σεπτέμβριος 2018 18:07 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Κυριακή, 10 Δεκέμβριος 2017 00:10    PDF Εκτύπωση E-mail
Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ 2018 - 2019

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου (ΓΕΛ) παρακολουθούν τα μαθήματα Γενικής Παιδείας + 1 μάθημα Επιλογής και τα μαθήματα Ομάδας Προσανατολισμού (ΟΠ) που έχουν επιλέξει.

Τα μαθήματα της κάθε Ομάδας Προσανατολισμού (ΟΠ) της Γ΄ τάξης ΓΕΛ είναι πέντε (05) και διδάσκονται δεκαπέντε (15) ώρες συνολικά την εβδομάδα αλλά δεν είναι και τα πέντε (05) πανελλαδικώς εξεταζόμενα.

Κάθε Ομάδα Προσανατολισμού (ΟΠ) επιτρέπει την πρόσβαση σε δύο (02) Επιστημονικά Πεδία (ΕΠ).
Οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν μέχρι και δύο (02) ΕΠ & έχουν δικαίωμα να αλλάξουν: Ομάδα Μαθημάτων Προσανατολισμού έως και την 20ή Σεπτεμβρίου και μάθημα επιλογής έως και την 30ή Σεπτεμβρίου κάθε διδακτικού έτους.

Οι τρεις Ομάδες Προσανατολισμού (ΟΠ) που αντικατέστησαν τις κατευθύνσεις της Γ΄ τάξης Λυκείου για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2018 -19 είναι:

1. Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών
2. Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών
3. Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής.

Κάθε Ομάδα Προσανατολισμού έχει τρία (03) κοινά μαθήματα που απαιτούνται σε όλα τα επιστημονικά πεδία (ΕΠ) όπου έχει πρόσβαση η συγκεκριμένη ομάδα και άλλα τρία (03) εκ των οποίων ο κάθε υποψήφιος μπορεί να επιλέξει ένα (01) ή δύο (02). Το τέταρτο μάθημα που θα επιλεχθεί είναι εξαιρετικά σημαντικό, διότι οδηγεί σε συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο και ομάδες σχολών.
Ωστόσο, το εξεταστικό σύστημα δίνει τη δυνατότητα εάν επιλεχθεί και 5ο μάθημα να «ξεκλειδώνουν» τμήματα και από δεύτερο επιστημονικό πεδίο, προκειμένου να διευρυνθούν οι δυνατότητες επιλογής.

Α. Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών:
Οι υποψήφιοι που θα επιλέξουν τη συγκεκριμένη ομάδα προσανατολισμού θα εξεταστούν υποχρεωτικά σε τρία (03) κοινά μαθήματα:

1. Νεοελληνική Γλώσσα (ΓΠ)
2. Αρχαία (ΟΠ) και
3. Ιστορία (ΟΠ)

Α. Αν οι υποψήφιοι εκτός από τα τρία (3) κοινά μαθήματα επιλέξουν να εξεταστούν και στα Λατινικά της ομάδας προσανατολισμού, τότε θα έχουν πρόσβαση σε τμήματα του 1ου Επιστημονικού Πεδίου.

Β. Αν οι υποψήφιοι επιλέξουν να εξεταστούν εκτός από τα τρία (03) κοινά μαθήματα και στη Βιολογία Γενικής Παιδείας, τότε θα έχουν πρόσβαση με μειωμένα μόρια στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο.

Β. Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών:
Οι υποψήφιοι που θα επιλέξουν τη συγκεκριμένη ομάδα προσανατολισμού θα εξεταστούν υποχρεωτικά σε τρία (3) κοινά μαθήματα:

1. Νεοελληνική Γλώσσα (ΓΠ)
2. Φυσική (ΟΠ) και
3. Χημεία (ΟΠ)

Α. Εάν το 4ο μάθημα που θα εξεταστούν είναι τα Μαθηματικά της ομάδας προσανατολισμού, τότε θα έχουν πρόσβαση στα τμήματα του 2ου Επιστημονικού Πεδίου.

Β. Αν η επιλογή του 4ου μαθήματος εκτός από τα τρία (03) κοινά μαθήματα είναι η Βιολογία της ομάδας προσανατολισμού, τότε θα έχουν πρόσβαση στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο.

Γ. Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής:
Οι υποψήφιοι που θα επιλέξουν τη συγκεκριμένη ομάδα προσανατολισμού θα εξεταστούν υποχρεωτικά σε τρία (03) κοινά μαθήματα:

1. Έκθεση (ΓΠ)
2. Μαθηματικά (ΟΠ) και
3. Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΟΠ)

Α. Αν το 4ο μάθημα είναι οι Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, τότε οι υποψήφιοι μαθητές οδηγούνται αυτομάτως στα τμήματα που εντάσσονται στο 4ο Επιστημονικό Πεδίο.

Β. Εάν η επιλογή του 4ου μαθήματος είναι η Βιολογία Γενικής Παιδείας, θα έχουν πρόσβαση στα τμήματα του 3ου Επιστημονικού Πεδίου, αλλά με μειωμένα μόρια.

Μάρα Μαζαράκη για το sep4all | Συμβουλευτική στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό

 

Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ 2018 - 2019 | Μαθήματα Γ΄ τάξης Ημερήσιου ΓΕΛ

Τελευταία Ενημέρωση ( Παρασκευή, 08 Μάρτιος 2019 20:38 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 05 Σεπτέμβριος 2018 19:04    PDF Εκτύπωση E-mail
Σπουδές στα ΙΕΚ του Υπουργείου Τουρισμού για το έτος κατάρτισης 2018-2019

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ξεκίνησε την Δευτέρα 27-8-2018 και λήγει την Παρασκευή 14-9-2018 από τις 9.00 π.μ. μέχρι τις 14.30 μ.μ. όλες τις εργάσιμες ημέρες.
Δείτε παρακάτω την προκήρυξη και το σχετικό ΦΕΚ για την έγκριση εισαγωγής οχτακοσίων τριάντα τεσσάρων (834) καταρτιζόμενων στο Α΄ εξάμηνο των Ι.Ε.Κ. του Υπουργείου Τουρισμού, για το έτος κατάρτισης 2018-2019.

Προκήρυξη για την εισαγωγή καταρτιζομένων στα ΙΕΚ του Υπουργείου Τουρισμού για το έτος κατάρτισης 2018-2019

 
Τελευταία Ενημέρωση ( Τετάρτη, 05 Σεπτέμβριος 2018 20:04 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 05 Σεπτέμβριος 2018 18:15    PDF Εκτύπωση E-mail
Σπουδές στα Δ.ΙΕΚ Υγείας εκπαιδευτικού έτους 2018-2019
Ανακοίνωση σχετικά με αιτήσεις για επιλογή υποψηφίων καταρτιζομένων σε Τμήματα Α΄ και Γ΄ χειμερινού εξαμήνου εκπαιδευτικού έτους 2018-2019 στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ) του Ν. 4186/2013, αρμοδιότητας Υπουργείου Υγείας, στις ειδικότητες: Βοηθός Νοσηλευτικής (Γενικής Νοσηλείας, Τραυματολογίας, Χειρουργείου, ΜΕΘ, Ατόμων με Ειδικές Παθήσεις, Διασώστης – Πλήρωμα ασθενοφόρου).
Σας γνωστοποιούμε επίσης ότι γίνονται δεκτές αιτήσεις για επιλογή υποψηφίων καταρτιζομένων εκπαιδευτικού έτους 2018-2019 στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ) του Ν. 4186/2013, αρμοδιότητας Υπουργείου Υγείας, στην ειδικότητα «Διασώστης – Πλήρωμα ασθενοφόρου» κ.λ.π.
 
 
Τελευταία Ενημέρωση ( Τετάρτη, 05 Σεπτέμβριος 2018 20:09 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 05 Σεπτέμβριος 2018 10:22    PDF Εκτύπωση E-mail
Μέσω Πανελλαδικών η εισαγωγή στις Σχολές Λιμενικών

Από το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι η εισαγωγή στη Σχολή Δοκίμων Λιμενοφυλάκων και τη Σχολή Δοκίμων Σημαιοφόρων Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής, από το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020 και εφεξής,  θα πραγματοποιείται με το σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων και η πρόσβαση σε αυτές θα γίνεται από το Επιστημονικό Πεδίο «Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών», το Επιστημονικό Πεδίο «Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών» και το  Επιστημονικό Πεδίο «Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορική».

Για την σχετική Υπουργική Απόφαση Ένταξης των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων στα Επιστημονικά Πεδία, πατήστε εδώ.

Τελευταία Ενημέρωση ( Τετάρτη, 05 Σεπτέμβριος 2018 17:15 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Δευτέρα, 03 Σεπτέμβριος 2018 07:08    PDF Εκτύπωση E-mail
Εγκύκλιος για την εισαγωγή διακριθέντων αθλητών/τριών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019

Εγκύκλιος για την εισαγωγή διακριθέντων αθλητών/τριών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019.

Η αίτηση και τα λοιπά δικαιολογητικά υποβάλλονται για το έτος 2018 ταχυδρομικώς, με συστημένη επιστολή (ευανάγνωστη ημερομηνία σφραγίδας ταχυδρομικής υπηρεσίας), από την 1 η έως τη 10 η Σεπτεμβρίου 2018**, στη Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, για την Επιτροπή Επιλογής Αθλητών, και συγκεκριμένα υποβάλλονται στην ακόλουθη ταχυδρομική διεύθυνση: 

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων
Ανδρέα Παπανδρέου 37
Τ.Κ. 15180 - Μαρούσι
Γραφείο 0085 «Επιτροπή Επιλογής Αθλητών»

**Ως ημερομηνία υποβολής θεωρείται εκείνη της κατάθεσης της επιστολής στην ταχυδρομική υπηρεσία.

Η εγκύκλιος σε μορφή pdf

 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 04 Ιούλιος 2018 19:50    PDF Εκτύπωση E-mail
Πρόγραμμα διεξαγωγής των Εξετάσεων Πιστοποίησης αποφοίτων του Μεταλυκειακού Έτους – Τάξης Μαθητείας των ΕΠΑ.Λ.

O E.Ο.Π.Π.Ε.Π. ανακοινώνει το Πρόγραμμα διεξαγωγής των Εξετάσεων Πιστοποίησης αποφοίτων του Μεταλυκειακού Έτους – Τάξης Μαθητείας των ΕΠΑ.Λ., 1ης περιόδου 2018, ως ακολούθως:

Θεωρητικό Μέρος Εξετάσεων.

Το Θεωρητικό Μέρος των Εξετάσεων θα διεξαχθεί το Σάββατο 7 Ιουλίου 2018 στις κάτωθι προς εξέταση ειδικότητες:

  1. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
  2. ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
  3. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
  4. ΒΟΗΘΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ
  5. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
  6. ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
  7. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
  8. ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
  9. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ (πιλοτική)
  10. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ (πιλοτική)

και σε εξεταστικά κέντρα που θα λειτουργήσουν σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ιωάννινα, Ηράκλειο Κρήτης, Καλαμάτα, Κομοτηνή και Ρόδο.

Πίνακες των Υποψηφίων ανά εξεταστικό κέντρο με τις διευθύνσεις των Εξεταστικών Κέντρων.

Τελευταία Ενημέρωση ( Παρασκευή, 06 Ιούλιος 2018 08:10 )
 
Περισσότερα Άρθρα...


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.