Ποια σχολή να ακολουθήσω;
Ποιο επάγγελμα μου ταιριάζει;
Πως κινείται σήμερα η αγορά εργασίας;

Όταν οι επιλογές και οι αποφάσεις σου στηρίζονται στις κλίσεις, στις δεξιότητες και στα ενδιαφέροντά σου, σε συνδυασμό με την επαρκή πληροφόρηση για την αγορά εργασίας αποτελούν το σημαντικότερο βήμα για την επαγγελματική σου επιτυχία!

Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τρίτη, 01 Νοέμβριος 2011 19:51    PDF Εκτύπωση E-mail
Βάσεις εισαγωγής όλων των κατηγοριών των Ελλήνων του εξωτερικού στα ιδρύματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Από το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται τα στατιστικά στοιχεία (βάσεις εισαγωγής) για κάθε ειδική κατηγορία των εισαγομένων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των τέκνων Ελλήνων του Εξωτερικού και των τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων αποσπασμένων στο Εξωτερικό, κατά το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012.
Στη διαδικασία εισαγωγής, με τις ανωτέρω ειδικές κατηγορίες, στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, έλαβαν μέρος 1.263 συνολικά υποψήφιοι, από τους οποίους εισήχθησαν οι 899.

Βάσεις εισαγωγής

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 00:40 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Δευτέρα, 31 Οκτώβριος 2011 09:46    PDF Εκτύπωση E-mail
Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.)

Συγχώνευση δια απορροφήσεως των Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου «Εθνικό Kέντρο Πιστοποίησης Δομών Δια Βίου Μάθησης (Ε.ΚΕ.ΠΙΣ.)», «Εθνικό Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Κ.Ε.Π.)» και «Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων (Ε.Ο.Π.Π.)» εποπτείας του Υπουργείου Παιδείας, ΔιαΒίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

Ως ημερομηνία ολοκλήρωσης της συγχώνευσης ορίζεται η 20.11.2011 (εφεξής «ημερομηνία συγχώνευσης»). Από την ημερομηνία συγχώνευσης το ν.π.ι.δ με την επωνυμία «Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων (Ε.Ο.Π.Π.)» μετονομάζεται σε «Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού» (εφεξής «Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.»).

 

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:38 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Παρασκευή, 14 Οκτώβριος 2011 00:00    PDF Εκτύπωση E-mail
Εισαγωγή υποψηφίων Επσερινών Γενικών Λυκείων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Σας υπενθυμίζουμε το ανωτέρω σχετικό έγγραφό μας (Φ.251/119289/B6/24- 9-2010) με το οποίο σας ενημερώσαμε ότι με βάση το άρθρο 27 του Ν. 3879/2010 (ΦΕΚΑ΄-163) προβλέπεται ότι όσοι αποκτήσουν απολυτήριο Εσπερινού Γενικού Λυκείου από το σχολικό έτος 2011-2012 και εφεξής μπορούν να είναι υποψήφιοι για εισαγωγή στα Πανεπιστήμια, ΤΕΙ, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΑΣΤΕ, Εκκλησιαστικές Ακαδημίες και Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού το αμέσως επόμενο ακαδημαϊκό έτος από το σχολικό έτος που αποφοίτησαν με την κατηγορία των Εσπερινών Λυκείων και σε ποσοστό θέσεων επιπλέον του αριθμού εισακτέων, εφόσον έχουν πλήρη φοίτηση και στις δύο τελευταίες τάξεις του εσπερινού γενικού λυκείου.
Πλήρης φοίτηση υπάρχει όταν ο μαθητής έχει παρακολουθήσει τα μαθήματα και των δύο τελευταίων τάξεων του Εσπερινού Γενικού Λυκείου, από την έναρξη και έως τη λήξη κάθε διδακτικού έτους.
Βάσει του άρθρου 2 του Ν. 3748/2009 (ΦΕΚΑ΄-29), οι ανωτέρω διατάξεις ισχύουν αντίστοιχα και για τους μαθητές των ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄).
Επίσης, παραμένουν σε ισχύ οι περιπτώσεις ii και iii της παρ. 1β του άρθρου 2 του Ν. 2525/1997 (ΦΕΚΑ΄-188), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 του Ν. 2909/2001 (ΦΕΚΑ΄-90).    

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 04 Μάρτιος 2013 23:34 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 19 Οκτώβριος 2011 07:42    PDF Εκτύπωση E-mail
Μαθητικός διαγωνισμός με θέμα την καταπολέμηση της ανεργίας των νέων μέσα από την ενασχόλησή τους με τα ναυτικά επαγγέλματα

Το "International Propeller Club of the United States" προκηρύσσει πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό έκθεσης με θέμα: "Η Εμπορική Ναυτιλία αποτελεί, διαχρονικά, ένα σταθερό κεφάλαιο για την Ελληνική οικονομία. Σε ένα άρθρο, 500-600 λέξεων, που θα δημοσιευτεί στον τοπικό τύπο, να αναφερθείτε στην πραγματικότητα αυτή και να διατυπώσετε τις θέσεις σας για τα σημαντικά οφέλη που θα μπορούσε να προσφέρει στην προσπάθεια για την καταπολέμηση της ανεργίας των νέων, η ενασχόληση με τα ναυτικά επαγγέλματα".
Ο διαγωνισμός απευθύνεται στους μαθητές της Γ΄ τάξης των Γυμνασίων και η συμμετοχή σε αυτόν είναι προαιρετική. Οι εργασίες των μαθητών, οι οποίες θα γραφούν εκτός σχολικού ωραρίου, πρέπει να υποβληθούν το αργότερο έως την 5η Δεκεμβρίου 2011  στο Διευθυντή του σχολείου τους.
 Οι σχολικές μονάδες θα αποστείλουν τις εργασίες των μαθητών στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που ανήκουν, οι οποίες με τη σειρά τους θα τις αποστείλουν συγκεντρωτικά έως την 15η Δεκεμβρίου 2011 στη Διεύθυνση Σπουδών Δ/θμιας Εκπ/σης του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων (Ανδρέα Παπανδρέου 37, 15180 Μαρούσι) για να αξιολογηθούν.
Οι τρεις (3) πρώτες εκθέσεις θα τιμηθούν με βραβεία τα οποία θα συνοδεύονται με χρηματικά έπαθλα ως εξής:
Α. Πρώτο βραβείο 1.500 ? - Χρηματικό έπαθλο εις μνήμη Αντωνίου Χανδρή
Β. Δεύτερο βραβείο 1.000 ?
Γ. Τρίτο βραβείο 500 ?

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 23:37 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Πέμπτη, 13 Οκτώβριος 2011 07:34    PDF Εκτύπωση E-mail
Καταγγελία του Δ.Σ. της ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π. για την κατεδάφιση των δομών του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού

Το Δ. Σ. της ΕΛΕΣΥΠ καταγγέλλει την κατεδάφιση του θεσμού του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού από το Υπουργείο Παιδείας ύστερα από τριάντα πέντε χρόνια λειτουργίας και δαπάνες εκατοντάδων εκατομμυρίων Ευρώ από Κοινοτικά και εθνικά κονδύλια. Η καταστροφική αυτή ενέργεια, ενώ γίνεται με το πρόσχημα της γενικότερης λιτότητας που επαγγέλλεται το Μνημόνιο, στην πράξη έχει το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα αφού πλήττει ένα καίριο θεσμό- ανάχωμα της ανεργίας η οποία αυξάνεται σήμερα σε τραγικά επίπεδα. Επιπλέον, η Υπουργός κα Άννα Διαμαντοπούλου, η οποία ευθύνεται για την πενιχρή απορροφητικότητα  προγραμμάτων του ΕΣΠΑ 2007-2013 από το Υπουργείο Παιδείας της τάξης μόλις του 15%, δείχνει να  αδιαφορεί για την απώλεια των περίπου 100 εκ. Ευρώ που προορίζει η Κοινότητα για προγράμματα επαγγελματικού προσανατολισμού, καθώς και για την πιθανή αναζήτηση των 80-90 εκ. Ευρώ που έχουν απορροφηθεί από την Ε.Ε. στο παρελθόν για τον ίδιο σκοπό. Και βέβαια, ούτε λόγος να γίνεται για τις ανάλογες δαπάνες του ελληνικού δημοσίου ή για τις καταστροφικές συνέπειες με εκπαιδευτικές και οικονομικές προεκτάσεις, από την κατάργηση των δομών ΣΕΠ που χρειάστηκε πάνω από τρεις δεκαετίες για να χτιστούν.
Η ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π. έχει καταθέσει στο Υπουργείο εποικοδομητικές προτάσεις που παίρνουν υπόψη τους τις σημερινές ανάγκες περιορισμού των δημόσιων δαπανών, που όμως έπεσαν στο κενό, παρά τις αρχικές διαβεβαιώσεις της Υπουργού και συνεργατών της. Αυτές τις κρίσιμες ώρες, το Υπουργείο Παιδείας όφειλε να αναβαθμίσει και όχι να κατεδαφίζει το σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό όπως γίνεται παντού διεθνώς και αποτελεί πρώτιστη ανάγκη για το σήμερα και το αύριο της χώρας μας.
Οκτώβριος 2011

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 23:13 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Δευτέρα, 10 Οκτώβριος 2011 15:36    PDF Εκτύπωση E-mail
Παροχή νομικών συμβουλών για το σχεδιασμό του Νέου Λυκείου και το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Σύμφωνα με απόφαση που υπογράφει η ειδική γραμματέας ευρωπαϊκών πόρων αποφασίστηκε η έγκριση εκτέλεσης έργου με αντικείμενο την παροχή νομικών συμβουλών και νομικής υποστήριξης για το σχεδιασμό της μεταρρύθμισης του Λυκείου (Νέο Λύκειο) στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής για την εκπαίδευση και η ανάθεση του στον κ. Κοντιάδη Ξενοφώντα εγγεγραμμένου στο Μητρώο Εμπειρογνωμόνων / Μελετητών της ΕΥΔ ΕΠΕΚΔΙΒΙΜ (εφεξής «Σύμβουλος»).
Το έργο εντάσσεται στην Πράξη με τίτλο «Παροχή βραχυχρόνιας Υπηρεσίας Εξειδικευμένης Υποστήριξης της ΕΥΔ ΕΠΕΔΒΜ και των φορέων υλοποίησης του ΕΠ για την ταχύτερη υλοποίηση του προγράμματος» (υποέργο 1).
2. (α) Αναλυτικότερα, το αντικείμενο του έργου του Συμβούλου συνίσταται (α) στην παροχή νομικών - γνωμοδοτικών συμβουλών και (β) στην υποστήριξη της εκπόνησης θεσμικών κειμένων και νομικών εγγράφων κατά την κατάρτιση του νέου θεσμικού πλαισίου για το νέο Λύκειο αλλά και για το νέο Σύστημα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
(β) Η παροχή νομικών συμβουλών και η υποστήριξη εκπόνησης θεσμικών κειμένων και νομικών εγγράφων από το Σύμβουλο θα γίνεται, σύμφωνα με τις ανάγκες που θα προκύψουν κατά το σχεδιασμό του θεσμικού πλαισίου προς τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΔΒΜΘ του Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης & του Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Ανωτάτης Εκπαίδευσης.

Περισσότερα στην απόφαση

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 01:42 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Παρασκευή, 07 Οκτώβριος 2011 00:00    PDF Εκτύπωση E-mail
Αποτελέσματα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Ελλήνων του Εξωτερικού για το ακαδημαϊκό έτος 2011-12

Από το Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων  ανακοινώθηκαν τα ονόματα  των εισαγομένων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση  των τέκνων Ελλήνων του Εξωτερικού και των τέκνων Ελλήνων υπαλλήλων αποσπασμένων στο Εξωτερικό (ειδικές κατηγορίες).
Τα ανωτέρω αποτελέσματα είναι διαθέσιμα στους ενδιαφερόμενους από το Διαδίκτυο (στη διεύθυνση του Υπουργείου http://results.minedu.gov.gr/epityxontes_omog.php με τον κωδικό τους αριθμό). Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πληροφορούνται ονομαστικά τα αποτελέσματα, καθώς και την αναλυτική βαθμολογία, εφόσον πληκτρολογήσουν  τον εξαψήφιο κωδικό τους αριθμό και τους τέσσερις αρχικούς χαρακτήρες (Επώνυμο, Όνομα, Πατρώνυμο, Μητρώνυμο).Στη διαδικασία εισαγωγής, με τις ανωτέρω ειδικές κατηγορίες, στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, έλαβαν μέρος 1.263 συνολικά υποψήφιοι, από  τους οποίους εισήχθησαν οι 899. Τα αναλυτικά στατιστικά στοιχεία για κάθε  ειδική κατηγορία αναφέρονται στο συνημμένο πίνακα.Οι εγγραφές των εισαγόμενων στα Πανεπιστήμια, Τεχνολογικά  Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, ΑΣΠΑΙΤΕ και Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθούν από 10.10.2011 μέχρι και 17.10.2011.
Η προθεσμία εγγραφής στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές θα ανακοινωθεί από τις σχολές αυτές.Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω προθεσμία εγγραφής είναι αποκλειστική και όποιος δεν εγγραφεί μέσα σ? αυτή χάνει οριστικά το δικαίωμα εγγραφής στη σχολή επιτυχίας.Οι επιτυχόντες στα ΤΕΙ εγγράφονται όλοι στο Α? Εξάμηνο.
Οι ενδιαφερόμενοι  πρέπει να  υποβάλουν αυτοπροσώπως ή με νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό τους σχετική αίτηση στη Γραμματεία της σχολής ή τμήματος επιτυχίας τους μέσα στην παραπάνω προθεσμία.
Μαζί με την αίτηση εγγραφής οι επιτυχόντες υποβάλλουν:

  • α) 6  φωτογραφίες σε μικρό μέγεθος και
  • β) Υπεύθυνη Δήλωση ότι δεν είναι γραμμένοι σε άλλη σχολή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της Ελλάδας.

Τα λοιπά δικαιολογητικά που απαιτούνταν να διαθέτουν οι υποψήφιοι κατά τη διαδικασία της ηλεκτρονικής υποβολής του μηχανογραφικού δελτίου θα κατατεθούν στη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματος εισαγωγής για τον τελικό έλεγχο προκειμένου να εγκριθεί και να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους.

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 00:29 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Παρασκευή, 07 Οκτώβριος 2011 07:34    PDF Εκτύπωση E-mail
Προγράμματα επιχειρηματικότητας για Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια, ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ σε συνεργασία με το ΣΕΝ

Το Υπ. Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ σας ενημερώνει ότι το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων (ΣΕΝ) υλοποιεί προγράμματα Επιχειρηματικότητας που απευθύνονται σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η συνεργασία είναι δυνατόν να έχει το χαρακτήρα συμπληρωματικής δραστηριότητας στο πλαίσιο εφαρμογής του θεσμού του ΣΕΠ, στα προγράμματα «Αγωγής Σταδιοδρομίας», στα μαθήματα «Οικιακή Οικονομία», «Αρχές Οικονομίας», «Τεχνολογίας» καθώς και στο πλαίσιο της «Ερευνητικής Εργασίας (Project)» (για τα ΕΠΑΛ στα αντίστοιχα μαθήματα). Τα σχολεία που επιθυμούν να συνεργαστούν, μπορούν να απευθύνονται για περισσότερες πληροφορίες: Αγάλλου Αφροδίτη, Υπεύθυνη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων. Τηλέφωνα: 211 1206403, 211 1206401 & 211 1206500, Φαξ: 211 1206003, e-mail: 1) Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. 2) Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. . Ιστοσελίδα για να επισκεφθείτε: www.sen.org.gr

Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικές από τις θεματικές που περιέχονται στο πρόγραμμα του ΣΕΝ:

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:42 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Πέμπτη, 06 Οκτώβριος 2011 07:28    PDF Εκτύπωση E-mail
Πρόγραμμα Μαθητείας Αποφοίτων ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και ΙΕΚ για Απόκτηση Επαγγελματικής Εμπειρίας

Το Υπουργείο Παιδείας, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου, χρηματοδοτεί Πρόγραμμα μέσω του οποίου θα παρέχεται η δυνατότητα σε νέους οι οποίοι έχουν αποφοιτήσει τα τελευταία δύο χρόνια από ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και ΙΕΚ να συμμετάσχουν σε προγράμματα μαθητείας 4-6 μηνών σε επιχειρήσεις σχετικές με τον κλάδο των σπουδών τους.
Η έναρξη υλοποίησης του Προγράμματος αναμένεται για τον Δεκέμβριο 2011.Σε κάθε μαθητευόμενο θα καταβάλλεται από το Υπουργείο Παιδείας, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», υποτροφία εύλογου ποσού για κάθε μήνα μαθητείας.Στόχος του νέου προγράμματος μαθητείας είναι να στηρίξει τους αποφοίτους τεχνικής εκπαίδευσης και κατάρτισης να αποκτήσουν επαγγελματική εμπειρία μέσω απασχόλησης στον παραγωγικό τομέα ? σε επιχειρήσεις κλάδων σχετικές με τις σπουδές τους ?  έτσι ώστε να ενισχύσουν τις  γνώσεις και τις δεξιότητές τους και να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για την αγορά εργασίας.
Για την αποτελεσματικότερη υλοποίηση του όλου Προγράμματος θα αξιοποιηθεί ηλεκτρονική πλατφόρμα όπου θα είναι εγγεγραμμένες επιχειρήσεις που θα προσφέρουν θέσεις μαθητείας και μέσω της οποίας θα γίνεται από τους ενδιαφερόμενους νέους η επιλογή των θέσεων μαθητείας.
Στο πλαίσιο αυτό, δημοσιεύτηκε από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» Πρόσκληση με τίτλο: «Πρόγραμμα Μαθητείας Αποφοίτων ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και ΙΕΚ για Απόκτηση Επαγγελματικής Εμπειρίας»» με φορέα υλοποίησης την Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων του Υπουργείου Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ.

Το αρχείο της πρόσκλησης
Τα συνοδευτικά αρχεία της πρόσκλησης
 

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 23:38 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Δευτέρα, 03 Οκτώβριος 2011 10:10    PDF Εκτύπωση E-mail
Αποτελέσματα επιτυχόντων Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) 2011-2012 (σύστημα απολυτηρίου)

Από το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας / Γενική Γραμματεία Ναυτιλίας ανακοινώνεται ότι την 30 Σεπτεμβρίου 2011 ημέρα Παρασκευή τοιχοκολλήθηκαν στα καταστήματα του Αρχηγείου Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ(Ακτή Βασιλειάδη Πύλη Ε1-Ε2 εντός λιμένα Πειραιά), στο κτίριο πρώην ΥΕΝ (Γρ. Λαμπράκη 150), καθώς και στο internet www.yen.gr πίνακες επιτυχίας των σπουδαστών που εισάγονται στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού για το εκπαιδευτικό έτος 2011-12. Στο σύνολο των σχολών Ε.Ν εισάγονται συνολικά 1365 σπουδαστές. (οι πίνακες αφορούν επιτυχόντες με την διαδικασία κατάθεσης απολυτηρίου και όχι μεσω πανελλαδικών εξετάσεων)
Οι υποψήφιοι που δεν συμπεριλαμβάνονται στους πίνακες επιτυχόντων θεωρούνται "επιλαχόντες".
Οι επιτυχόντες πρέπει να παρουσιαστούν για εγγραφή όχι αργότερα από την 14η Οκτωβρίου 2011 ημέρα Παρασκευή. Μη παρουσιασθέντες για εγγραφή αποκλείονται της φοίτησης και οι θέσεις τους καταλαμβάνονται από υποψήφιους επιλαχόντες της ίδιας κατηγορίας.
Απαραίτητα δικαιολογητικά για την εγγραφή:
1. Αστυνομική ταυτότητα και μια φωτοτυπία αυτής
2. Τέσσερεις (04) φωτογραφίες και μια φωτοτυπία αυτής
3. Πρωτότυπο απολυτηρίου (εάν δεν έχει κατατεθεί)

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 20:38 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τρίτη, 27 Σεπτέμβριος 2011 09:52    PDF Εκτύπωση E-mail
Άρθρα των καθηγητών Σπύρου Κρίβα και Θεόδωρου Κατσανέβα σχετικά με την αποδόμηση του θεσμού του επαγγελματικού προσανατολισμού στο δημόσιο σχολείο

Η αποδόμηση του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού

Του Σπύρου Κρίβα,
Καθηγητή Πανεπιστημίου Πατρών

Το χρονικό της αποδόμησης

To Υπουργείο Παιδείας, με κύρια ευθύνη της πολιτικής του προϊσταμένης κας Άννας Διαμαντοπούλου, καταργεί το θεσμό του επαγγελματικού προσανατολισμού που εγκαθιδρύθηκε και λειτουργούσε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση πριν από 35 χρόνια, με όποια προβλήματα και ατέλειες. Για τη στελέχωσή του επιμορφώθηκαν δεκάδες εκπαιδευτικοί και διαμορφώθηκαν εκτεταμένες δομές σε όλη την Ελλάδα με υλικοτεχνική υποδομή, γραφεία, βιβλιοθήκες, ηλεκτρονικούς υπολογιστές, κλπ., για τα οποία δαπανήθηκαν τεράστια ποσά, ίσως και περισσότερα από 100 εκ. Ευρώ από συγχρηματοδότητση Κοινοτικών και Εθνικών πόρων. Η αποδόμηση του θεσμού άρχισε από τον Αύγουστο του 2010 με την κατάργηση των ΓΡΑΣΥ (Γραφεία Σύνδεσης με την Αγορά Εργασίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑΣΥ) στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) και συνεχίστηκε  από το σχολικό έτος 2011 με την κατάργηση του μαθήματος του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού (ΣΕΠ) από το  πρόγραμμα διδασκαλίας της Α΄ Τάξης των Λυκείων. Παρόλα αυτά η τάξη αυτή  σε εγκύκλιο της υφυπουργού κας Χριστοφιλοπούλου ( Απ. Πρωτ. 59609/ 25-05-2011), αναφέρεται ως « τάξη προσανατολισμού ». Αδιανόητα πράγματα. Τάξη προσανατολισμού χωρίς επαγγελματικό προσανατολισμό και χωρίς συνέχεια ! Η λήψη απόφασης για εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές  δεν είναι στιγμιαίο γεγονός, που υλοποιείται με ένα τεστ ή με τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου. Είναι διαδικασία ετών στην οποία εμπλέκονται οι έφηβοι, οι γονείς τους και το σχολείο τους. Όλοι αυτοί οι παράγοντες χρειάζονται ένα σταθερό θεσμό αναφοράς ή τουλάχιστον άμεσα σχετιζόμενο με τα διαμειβόμενα στη σχολική κοινότητα μέσα από συμβουλευτικές διαδικασίες. Μια τέτοια λειτουργία  δεν μπορεί παρά να γίνεται από εκπαιδευμένους συμβούλους, οι οποίοι  υπάρχουν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και οι οποίοι καταργούνται σήμερα με μία μονοκονδυλιά.   

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:44 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Σάββατο, 24 Σεπτέμβριος 2011 12:05    PDF Εκτύπωση E-mail
Ποιες δουλειές έχουν προοπτική σε βάθος 7-10 χρόνων, ποια επαγγέλματα βρίσκονται σε κάμψη και ποια δίνουν διέξοδο στην ανασφάλεια χιλιάδων νέων

Τα επαγγέλματα του μέλλοντος, εν μέσω κρίσης, παρουσιάζει το Πανεπιστήμιο Πειραιώς
«Μάνα, θα πάω στα καράβια»...
Ποιες δουλειές έχουν προοπτική σε βάθος 7-10 χρόνων, ποια επαγγέλματα βρίσκονται σε κάμψη και ποια δίνουν διέξοδο στην ανασφάλεια χιλιάδων νέων

Πλοίαρχος ή Μηχανικός του εμπορικού ναυτικού, μάγειρας ή ζαχαροπλάστης, καθώς και αγρότες ή «υπάλληλοι» ηλεκτρονικού εμπορίου συγκαταλέγονται στα επαγγέλματα που αντιστέκονται στην κρίση, σε ένα οικονομικό περιβάλλον που μεταβάλλεται σαν κινούμενη άμμος.

Άρθρο της Ρούλας Σαλούρου στον «Κόσμο του Επενδυτή», στο φύλλο 3-4/9/2011

Τελευταία Ενημέρωση ( Παρασκευή, 08 Μάρτιος 2013 01:25 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 21 Σεπτέμβριος 2011 13:25    PDF Εκτύπωση E-mail
Αποτελέσματα εισαγωγής στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, αποφοίτων Εκκλησιαστικών Λυκείων

Από το Υπουργείο  Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται τα αποτελέσματα των υποψηφίων για εισαγωγή στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες αποφοίτων Εκκλησιαστικών Λυκείων, σε ποσοστό 10% επιπλέον του αριθμού  εισακτέων. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα μέσω του ιστότοπου του Υπουργείου πληκτρολογώντας τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους και τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο- Όνομα-Πατρώνυμο-Μητρώνυμο). Παράλληλα, στέλνονται ηλεκτρονικά καταστάσεις επιτυχόντων  στις Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, καθώς και τα αντίστοιχα δελτία επιτυχίας. Οι επιτυχόντες θα πρέπει να προσέλθουν για εγγραφή μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου 2011.Για την εγγραφή τους οι επιτυχόντες ή νομίμως εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, καταθέτουν στη γραμματεία της Ακαδημίας τα ακόλουθα δικαιολογητικά:   

  • Αίτηση για εγγραφή
  • Απολυτήριο του Εκκλησιαστικού Λυκείου ή αποδεικτικό του σχολείου αποφοίτησης νομίμως κυρωμένο αντίγραφο ή φωτοαντίγραφο του τίτλου αυτού
  • Νομίμως κυρωμένο αντίγραφο ή φωτοαντίγραφο της βεβαίωσης πρόσβασης
  • Υπεύθυνη δήλωση στην οποία δηλώνεται ότι δεν είναι εγγεγραμμένοι σε άλλη σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα
  • Έξι (6) φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότηταςΚατά την προσέλευσή τους για εγγραφή, οι εισαχθέντες πρέπει να έχουν μαζί τους την αστυνομική ταυτότητα ή άλλο δημόσιο έγγραφο, από το οποίο να αποδεικνύονται τα ονομαστικά τους στοιχεία και η ακριβής ημερομηνία γέννησης.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση οι εισαχθέντες μπορούν να απευθύνονται στις Γραμματείες των οικείων σχολών.

Για τα αποτελέσματα των υποψηφίων για εισαγωγή στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες πατήστε εδώ.

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 04 Μάρτιος 2013 23:34 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Παρασκευή, 16 Σεπτέμβριος 2011 12:22    PDF Εκτύπωση E-mail
Aπό 19 μέχρι και 25 Σεπτεμβρίου 2011 η υποβολή ηλεκτρονικού μηχανογραφικού υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις

Από το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, οι  υποψήφιοι που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για τη εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έτους 2011 σε ποσοστό θέσεων 5% καλούνται  να υποβάλουν ηλεκτρονικά –μέσω διαδικτύου μηχανογραφικό δελτίο με τις προτιμήσεις τμημάτων και σχολών που επιθυμούν να εισαχθούν, από 19 μέχρι και  25 Σεπτεμβρίου 2011.

Η πλατφόρμα θα είναι προσβάσιμη όλο το 24ωρο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων www.minedu.gov.gr και οι υποψήφιοι μπορούν  από οποιοδήποτε ηλεκτρονικό υπολογιστή με πρόσβαση στο διαδίκτυο να υποβάλουν το μηχανογραφικό τους δελτίο με τις προτιμήσεις σχολών που επιθυμούν να εισαχθούν και να δηλώσουν όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την υποψηφιότητά τους. Η εφαρμογή συνοδεύεται από οδηγίες τις οποίες οι υποψήφιοι οφείλουν να μελετήσουν προσεκτικά και να ακολουθήσουν πιστά τα προτεινόμενα βήματα για τη σωστή συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τις αποκλειόμενες παθήσεις που έχουν ορίσει οι σχολές ή τα τμήματα.

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 04 Μάρτιος 2013 23:35 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Δευτέρα, 19 Σεπτέμβριος 2011 08:47    PDF Εκτύπωση E-mail
Ανοικτή επιστολή του καθηγητή Σπύρου Κρίβα προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων, κα Άννα Διαμαντοπούλου

Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Η επιστολή μου αυτή έρχεται να προστεθεί στη φωνή και άλλων συναδέλφων και λειτουργών του θεσμού του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, ο οποίος μετά από ένα διάστημα, κατά το οποίο υποτιμήθηκε και αποδυναμώθηκε, ουσιαστικά καταργείται από όλη τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Καταργείτε ένα θεσμό κα Υπουργέ, που εγκαθιδρύθηκε στην ελληνική δημόσια Δβαθμια εκπαίδευση πριν από 35 χρόνια και ήταν ο μοναδικός υποστηρικτικός θεσμός μέσα στο σχολείο, παρά τις ατέλειες και τα προβλήματα που υπήρχαν. Για τη στελέχωσή του επιμορφώθηκαν δεκάδες εκπαιδευτικοί και διαμορφώθηκαν δομές με υλικοτεχνική υποδομή, ενέργειες για τις οποίες δαπανήθηκαν τεράστια ποσά.. Όσοι εμπλακήκαμε στην υλοποίηση του θεσμού διερωτόμαστε: Για ποιο λόγο έγινε αυτή η κατάργηση; Τόσο αυτή η κυβέρνηση, όσο και η προηγούμενη, αλλά και σεις προσωπικά αναγνωρίζατε για χρόνια την αξία του θεσμού. Τώρα αλλάξατε γνώμη; Για ποιο λόγο; Μέσα από ποιο διάλογο και με ποιούς;

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:47 )
 
Περισσότερα Άρθρα...


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.