Ποια σχολή να ακολουθήσω;
Ποιο επάγγελμα μου ταιριάζει;
Πως κινείται σήμερα η αγορά εργασίας;

Όταν οι επιλογές και οι αποφάσεις σου στηρίζονται στις κλίσεις, στις δεξιότητες και στα ενδιαφέροντά σου, σε συνδυασμό με την επαρκή πληροφόρηση για την αγορά εργασίας αποτελούν το σημαντικότερο βήμα για την επαγγελματική σου επιτυχία!

Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Πέμπτη, 28 Απρίλιος 2011 12:10    PDF Εκτύπωση E-mail
Εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012

Από το Υπουργείο Παιδείας εκδόθηκε η εγκύκλιος για την εισαγωγή αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Για την εισαγωγή αθλητών αποφοίτων Γενικού ή Ενιαίου Λυκείου, ΕΠΑΛ, Β΄ κύκλου ΤΕΕ ή ΤΕΛ στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012 εφαρμόζονται οι εξής διατάξεις:
α) Για τους αθλητές που έχουν πετύχει διάκριση (νίκη) μέχρι και 7-10-2008, σύμφωνα με την παράγραφο 12α του άρθρου 18 του Ν.3708/2008 (ΦΕΚ 210 τ.Α΄/8-10-2008) όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο Γ2 του άρθρου 45 του Ν.3773/2009 (ΦΕΚ 120 τ.Α΄/21-7-2009), παρατείνεται η εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 34 του Ν.2725/1999 (ΦΕΚ 121 τ.Α΄/17-6-1999) για 4 ακαδημαϊκά έτη (δηλ. έως και το 2012-2013). Ειδικά οι αθλητές που έχουν διάκριση μέχρι και 7-10-2008, εάν είναι ανήλικοι, μπορούν να υποβάλουν αίτηση για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση έως τη συμπλήρωση του 22ου έτους της ηλικίας τους. Οι προϋποθέσεις και ο τρόπος εισαγωγής αναφέρονται στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1 της παρούσας εγκυκλίου.
β) Για τους αθλητές που έχουν πετύχει διάκριση (νίκη) από 8-10-2008 μέχρι και 31-8-2011 ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 34 του Ν.2725/1999 (ΦΕΚ 121 τ.Α΄/17-6-1999), όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 8 του άρθρου 18 του Ν.3708/2008 (ΦΕΚ 210 τ.Α΄/8-10-2008) και συμπληρώθηκε με την παράγραφο Γ1 του άρθρου 45 του Ν.3773/2009 (ΦΕΚ 120 τ.Α΄/21-7-2009). Οι προϋποθέσεις και ο τρόπος εισαγωγής αναφέρονται στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2 της παρούσας εγκυκλίου.

Διαβάστε τις λεπτομέρειες στη σχετική εγκύκλιο.

Τελευταία Ενημέρωση ( Τετάρτη, 27 Φεβρουάριος 2013 20:50 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 27 Απρίλιος 2011 18:48    PDF Εκτύπωση E-mail
Κατάρτιση Προγραμμάτων Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας για τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς δ/θμιας εκπ/σης

To μεσοπρόθεσμο γενικό πλαίσιο δομών και διαδικασιών σχεδιασμού των Προγραμμάτων Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας το οποίο θα απονέμει στους αποφοίτους των τμημάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (εκτός των αποφοίτων παιδαγωγικών τμημάτων ΑΕΙ) πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας το οποίο θα δίνει την δυνατότητα στη συνέχεια να ασκήσουν διδακτικό έργο ως εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προτείνει με σχετικό έγγραφο προς τους πρυτάνεις των πανεπιστημίων το Υπουργείο Παιδείας. 

Δείτε το σχετικό έγγραφο.

Τελευταία Ενημέρωση ( Τετάρτη, 27 Φεβρουάριος 2013 20:21 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Παρασκευή, 29 Απρίλιος 2011 12:32    PDF Εκτύπωση E-mail
Πλαίσιο και τρόπος Πανελλαδικών εξετάσεων μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΠΑΛ Α ομάδας

Για την εξέταση των υποψηφίων με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΠΑΛ (Ομάδα Α) και ΕΠΑΛ (Ομάδα Β) για τα μαθήματα ειδικότητας εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 12 της αριθμ. Φ. 151/22071/Β6/ΦΕΚ 373-Β/3.3.2009 Y.A. όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 2 της αριθμ. Φ.151/2996/Β6/ΦΕΚ 55-Β/25.01.2010 Υ.Α., του άρθρου 5 της αριθμ. Φ.151/24463/Β6/ΦΕΚ 422-Β/9.3.2009) Κ.Υ.Α., όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις της αριθ. Φ151/39470/Β6/ΦΕΚ 529-Β/27.4.2010 Κ.Υ.Α. και τις διατάξεις της αριθ. 11586/Γ6/ΦΕΚ 262-Β/17.02.2011 Υπ. Απόφασης από τη 9/νση Ειδικής Αγωγής. Όπως είναι γνωστό υπάρχουν δύο τρόποι εξέτασης υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Συγκεκριμένα οι υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εξετάζονται προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση ανάλογα με τις δυνατότητές τους.

Διαβάστε στη σχετική εγκύκλιο όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν στον τρόπο εξέτασης των μαθητών και αποφοίτων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 04 Μάρτιος 2013 23:48 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 20 Απρίλιος 2011 16:55    PDF Εκτύπωση E-mail
Πλαίσιο και τρόπος Πανελλαδικών εξετάσεων μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΓΕΛ & ΕΠΑΛ Β ομάδας

Η εξέταση των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αναφέρονται στο Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199Α΄) γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις της αριθμ. Φ.253/155439/Β6(ΦΕΚ 2544 Β΄/30?12?2009) Υπουργικής Απόφασης. Με την παρούσα εγκύκλιο θεωρούμε σκόπιμο να περιγράψουμε με σύντομο τρόπο τις βασικές πτυχές της διαδικασίας της προφορικής εξέτασης των εξεταζόμενων μαθητών?αποφοίτων και να επισημάνουμε ορισμένα σημεία της, προκειμένου να ενισχυθεί η αντικειμενικότητα της εξέτασης.
Οι προαναφερόμενες διατάξεις που προβλέπουν τον τρόπο και τη διαδικασία εξέτασης των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν εφαρμογή για:
α) τους μαθητές και αποφοίτους των ΓΕΛ όσον αφορά στα μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο καθώς και τα ειδικά μαθήματα για τα οποία έχουν δηλώσει εξέταση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις,
β) τους μαθητές και αποφοίτους των ΕΠΑΛ (Ομάδα Β) για τα μαθήματα που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο σε κοινά θέματα με τους υποψηφίους των ΓΕΛ σύμφωνα με τις διατάξεις του εδαφίου α της παραγράφου 3 του άρθρου 2 της Υπουργικής Απόφασης Φ.253/27456/Β6 (ΦΕΚ 493/2009 τ. Α) καθώς και τα ειδικά μαθήματα για τα οποία έχουν δηλώσει εξέταση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις,
Διαβάστε στη σχετική εγκύκλιο όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν στον τρόπο εξέτασης των μαθητών και αποφοίτων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 04 Μάρτιος 2013 23:49 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 20 Απρίλιος 2011 13:14    PDF Εκτύπωση E-mail
Κάλυψη εξόδων μαθητών που εξετάζονται σε άλλο Λύκειο από αυτό που φοιτούν

Την κάλυψη εξόδων μετακίνησης διαμονής και διατροφής μαθητών που εξετάζονται πανελλαδικά σε άλλο Λύκειο από αυτό στο οποίο φοιτούν περιγράφει η Κ.Υ.Α. 2/35527/0022 (ΦΕΚ 1163/τ.Β/11-7-2007).

H συγκεκριμένη απόφαση αναφέρεται στους μαθητές της Γ τάξης Γενικού Λυκείου. (όχι ΕΠΑΛ).
Στους μαθητές της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου που εξετάζονται πανελλαδικά σε άλλο Λύκειο από αυτό στο οποίο φοιτούν, επειδή το Λύκειό τους δε χρησιμοποιείται ως εξεταστικό κέντρο, καταβάλλεται αποζημίωση προκειμένου να καλυφθούν οι δαπάνες μετακίνησης, διαμονής και διατροφής αυτών και ενός συνοδού τους σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας.

Περισσότερα για το ύψος των σχετικών αποζημιώσεων και τα δικαιολογητικά διαβάστε εδώ.

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 04 Μάρτιος 2013 23:50 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 20 Απρίλιος 2011 20:38    PDF Εκτύπωση E-mail
Η ομιλία της Υπουργού Παιδείας στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσων για το θέμα των μετεγγραφών

VIDEO - Επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων - Υπουργός Άννα Διαμαντοπούλου - Σ/Ν για το «Θεσμικό πλαίσιο των πρότυπων πειραματικών σχολείων, ίδρυση ινστ. εκπαιδ. πολιτικής, οργάνωση του ινστ. τεχν. υπολογιστών και εκδόσεων "Διόφαντος" κλπ διατάξεις» Β' συνεδρίαση. Στο συγκεκριμένο απόσπασμα η Υπουργός αναφέρεται στο θέμα των μετεγγραφών. 14-04-11

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 21:33 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 13 Απρίλιος 2011 08:16    PDF Εκτύπωση E-mail
Τα ποσοστά ανεργίας των πτυχιούχων, καθώς και οι περίοδοι ανεργίας μετά την αποφοίτηση, είναι απαράδεκτα υψηλά.

Τα ποσοστά ανεργίας των πτυχιούχων, καθώς και οι περίοδοι ανεργίας μετά την αποφοίτηση, είναι απαράδεκτα υψηλά. Αυτό είναι ένα από τα συμπεράσματα που δημοσιεύονται στην έκθεση της Διεθνούς Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα. Διαβάστε όλη την έκθεση εδώ. Τα συμπεράσματα είναι τα εξής:

?   Το ελληνικό σύστημα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης υποφέρει από κρίση αξιών, καθώς και από παρωχημένες πολιτικές και οργανωτικές δομές. Το τραγικό είναι ότι οι ηγέτες, οι επιστήμονες, οι φοιτητές και τα πολιτικά κόμματα που στοχεύουν στην προώθηση του κοινού καλού έχουν παγιδευθεί σε ένα σύστημα που υπονομεύει τους στόχους που επιδιώκουν, διαφθείρει τα ιδανικά που αναζητούν και εγκαταλείπει τους πολίτες που υπηρετούν.

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 20:18 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Δευτέρα, 11 Απρίλιος 2011 09:57    PDF Εκτύπωση E-mail
Καταργείται το 10% για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από το ακ. έτος 2012-13

Ως τελευταία χρονιά για την εισαγωγή στο 10% των θέσεων των εισακτέων ορίζεται το ακαδημαϊκό έτος 2011-12. Αυτό αναφέρεται στο σχέδιο νόμου «Θεσμικό πλαίσιο των πρότυπων πειραματικών σχολείων. Ίδρυση ινστιτούτου εκπαιδευτικής πολιτικής, οργάνωση του ινστιτούτου τεχνολογίας υπολογιστών και εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις»στην παράγραφο 14 του άρθρου 59.

Συγκεκριμένα: 14. Η διάταξη της περίπτωσης ί της παραγράφου 5α του άρθρου 2 του ν. 2525/1997 (188 Α?), όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 1 του ν. 2909/2001 (90 Α?) και συμπληρώθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 25 του ν. 3687/2008 (159 Α?), που αναφέρεται στην εισαγωγή των αποφοίτων Γενικών Λυκείων ή άλλου τύπου Λυκείου σε ποσοστό 10% των θέσεων εισακτέων σε κάθε σχολή ή τμήμα της παραγράφου 1 του άρθρου 2 του ν. 2525/1997, ισχύει μέχρι και το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012.

Τελευταία Ενημέρωση ( Παρασκευή, 08 Μάρτιος 2013 01:06 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Παρασκευή, 08 Απρίλιος 2011 10:00    PDF Εκτύπωση E-mail
Το σχέδιο νόμου με τη ρύθμιση εισαγωγής των ειδικών κατηγοριών που αντικαθιστά τις μετεγγραφές

Η ρύθμιση που αντικαθιστά το καθεστώς των μετεγγραφών περιγράφεται ως εξής στο άρθρο 59. (Λοιπές διατάξεις) του σχεδίου νόμου «Θεσμικό πλαίσιο των πρότυπων πειραματικών σχολείων. Ίδρυση ινστιτούτου εκπαιδευτικής πολιτικής, οργάνωση του ινστιτούτου τεχνολογίας υπολογιστών και εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις»
Άρθρο 59
Λοιπές διατάξεις
... β) Μετά την περίπτωση β της παραγράφου 2 του άρθρου 2 του ν.2525/1997 (188 Α') όπως διαμορφώνεται ανωτέρω προστίθεται περίπτωση γ ως ακολούθως:
«γ. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού, καθορίζονται μία φορά το χρόνο, ένα τουλάχιστον μήνα πριν την υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων των υποψηφίων:
i. Ο συνολικός αριθμός των θέσεων εισακτέων στα τμήματα και τις Σχολές των Πανεπιστημίων, των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΤΕΙ), των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε) και των Ανωτέρων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού.
Η απόφαση αυτή εκδίδεται μετά από γνώμη της Συγκλήτου κάθε Πανεπιστημίου, του Συμβουλίου κάθε ΤΕΙ και της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε), των αρμοδίων Συμβουλίων των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης και του Ακαδημαϊκού Συμβουλίου των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, καθώς και του ΕΣΥΠ, που υποβάλλονται στο Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 21:34 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Παρασκευή, 08 Απρίλιος 2011 00:00    PDF Εκτύπωση E-mail
Συγκέντρωση στοιχείων για την απόκτηση απολυτηρίου με ενδοσχολικές εξετάσεις των μαθητών/τριών Γενικών Λυκείων

Έγγραφο της Διεύθυνσης Οργάνωσης και Διεξαγωγής Εξετάσεων που απευθύνεται στις Διευθύνσεις Δ.Ε. και τα Γενικά Λύκεια αναφέρει: «Όπως γνωρίζετε, στις 4.4.2011 ανακοινώθηκε ότι το Υπουργείο κατέθεσε πρόταση, η οποία ήδη έχει περιληφθεί σε σχέδιο νόμου (σ. ΚΕΣΥΠ: Θεσμικό πλαίσιο των πρότυπων πειραματικών σχολείων.Ιδρυση ινστιτούτου εκπαιδευτικής πολιτικής,οργάνωση του ινστιτούτου τεχνολογίας υπολογιστών και εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις) που έχει κατατεθεί στη Βουλή, σύμφωνα με την οποία μαθητές της Γ΄ τάξης του ημερήσιου Γενικού Λυκείου, κατά το έτος αποφοίτησης, μπορούν να αποκτήσουν το απολυτήριό τους με συμμετοχή στις εξετάσεις όλων των μαθημάτων σε επίπεδο της σχολικής μονάδας (ενδοσχολικές εξετάσεις). (Βλέπε συνημμένο)
Για την καλύτερη οργάνωση των εξετάσεων, παρακαλούμε όπως ο υπεύθυνος καθηγητής κάθε Γ΄ τάξης ημερήσιου Γενικού Λυκείου συζητήσει το θέμα αυτό με τους μαθητές της τάξης του και καταγράψει τον αριθμό των μαθητών που προτίθενται να συμμετάσχουν στην διαδικασία για την απόκτηση απολυτηρίου με ενδοσχολικές εξετάσεις. Η καταγραφή αυτή δεν δεσμεύει τους μαθητές της Γ’ Λυκείου, θα διευκολύνει όμως τις υπηρεσίες του Υπουργείου στην οργάνωση των εξετάσεων».

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 04 Μάρτιος 2013 23:52 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Πέμπτη, 07 Απρίλιος 2011 10:54    PDF Εκτύπωση E-mail
Οι απόφοιτοι αλλοδαποί - αλλογενείς ελληνικών σχολείων που λειτουργούν στην Ελλάδα δεν υπάγονται πλέον στην ειδική κατηγορία εισακτέων του 8%

Σύμφωνα με απόφαση του Υφυπουργού Παιδείας κ. Ι. Πανάρετου οι απόφοιτοι αλλοδαποί - αλλογενείς που τελειώνουν σχολεία της Ελλάδας (ΓΕΛ - ΕΠΑΛ) δεν θα έχουν το δικαιώμα από εδώ και στο εξής της υποβολής του ειδικού μηχανογραφικού δελτίου αλλοδαπών - αλλογενών για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ποσοστό 8% πλέον των εισακτέων.

Η απόφαση αναφέρει:
Τροποποιούμε και συμπληρώνουμε την αρπιθ. Φ.151/20049/Β6 (ΦΕΚ 272-Β/1.3.2007) Υπουργική Απόφαση «Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπ/ση αποφοίτων Β/θμιας εκπ/σης που υπάγονται στις ειδικές κατηγορίες??», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, ως ακολούθως:

Στο τέλος της παραγράφου 4Β του άρθρου 1 προστίθεται παράγραφος ως εξής:

«Στην ειδική αυτή κατηγορία δεν υπάγονται οι υποψήφιοι αλλοδαποί ?αλλογενείς απόφοιτοι ελληνικών σχολείων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Οποιαδήποτε ρύθμιση προβλέπεται για την κατηγορία αυτή στην παρούσα απόφαση παύει να ισχύει».

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 00:07 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Δευτέρα, 04 Απρίλιος 2011 19:29    PDF Εκτύπωση E-mail
Καθορισμός αντιστοιχίας για εγγραφές στα ΕΠΑΛ πτυχιούχων ΤΕΕ Α, Β κύκλου και ΤΕΛ

Kαθορισμός αντιστοιχίας των ειδικοτήτων για τις εγγραφές στα ΕΠΑ.Λ., των κατόχων πτυχίου Α΄ κύκλου ΤΕΕ, των κατόχων πτυχίου Α΄ κύκλου ΤΕΕ των λοιπών Υπουργείων, των κατόχων πτυχίου ΤΕΛ και Β΄ κύκλου ΤΕΕ με αυτές των ειδικοτήτων του ΕΠΑ.Λ.

Δείτε την σχετική απόφαση.

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 23:47 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Δευτέρα, 04 Απρίλιος 2011 15:40    PDF Εκτύπωση E-mail
Απόκτηση απολυτηρίου από τα ημερήσια γενικά λύκεια χωρίς συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις από το σχολικό έτος 2010-2011

Το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων προτίθεται να προωθήσει ρύθμιση ώστε όσοι από τους μαθητές της Γ΄ Τάξης του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου επιθυμούν να λάβουν μόνον απολυτήριο Λυκείου, χωρίς να ενδιαφέρονται να συνεχίσουν σπουδές στην τριτοβάθμια Εκπαίδευση, να έχουν τη δυνατότητα αυτή αφού συμμετάσχουν στις εξετάσεις όλων των μαθημάτων, σε ενδοσχολικό επίπεδο. Η ρύθμιση αυτή θα αφορά τους μαθητές της Γ΄ Τάξης των Ημερήσιων Γενικών Λυκείων από το σχολικό έτος 2010-2011 και μετά.

Το απολυτήριο που θα αποκτηθεί με συμμετοχή στις εξετάσεις όλων των μαθημάτων, σε ενδοσχολικό επίπεδο θα είναι ισότιμο με τα απολυτήρια που αποκτώνται με εξετάσεις σε πανελλαδικό επίπεδο.

Διαβάστε το πλήρες δελτίο τύπου που αφορά στην πρόταση του Υπουργείου Παιδείας εδώ

 

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 23:47 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Πέμπτη, 31 Μάρτιος 2011 20:25    PDF Εκτύπωση E-mail
Προς αντικατάσταση της διαδικασίας των μετεγγραφών με τη θέσπιση ειδικού αριθμού εισακτέων για τις ειδικές κατηγορίες από το ακ. έτος 2011-12

To Υπουργείο Παιδείας με γνώμονα τον εξορθολογισμό της εισαγωγής των υποψηφίων στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ επεξεργάζεται ρύθμιση με την οποία από το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012 θα θεσπισθεί ειδικός αριθμός θέσεων εισακτέων για κάθε Τμήμα ή Σχολή και για κάθε ειδική κατηγορία (πολυτέκνων, τριτέκνων κ.λπ.) πέραν του κανονικού αριθμού εισακτέων.

Η νέα αυτή διαδικασία θα αντικαταστήσει τη διαδικασία των μετεγγραφών όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.


Διαβάστε το πλήρες κείμενο της πρότασης όπως αυτό δημοσιεύεται στο δικτυακό τόπο του Υφυπουργού Παιδείας κ. Ιωάννη Πανάρετου.

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 21:35 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 30 Μάρτιος 2011 17:39    PDF Εκτύπωση E-mail
Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για το Νέο Λύκειο

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, παρουσίασε σήμερα 30/03/2011, τις προτάσεις του Υπουργείου για το Νέο Λύκειο. Σύμφωνα με τη νέα πρόταση, το Λύκειο δεν είναι απλά ο προθάλαμος για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, αλλά μια αυτόνομη εκπαιδευτική μονάδα με στόχο την ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας των νέων, τη διαμόρφωση συνείδησης ενεργού πολίτη, την ενδυνάμωση αξιών συλλογικότητας και αλληλεγγύης. Εισάγεται νέα αντίληψη για τη λειτουργία του Λυκείου και ένα διαφορετικό περιεχόμενο σπουδών.

Διαβάστε την πρόταση για το νέο Λύκειο εδώ.

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 23:48 )
 
Περισσότερα Άρθρα...


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.