Ποια σχολή να ακολουθήσω;
Ποιο επάγγελμα μου ταιριάζει;
Πως κινείται σήμερα η αγορά εργασίας;

Όταν οι επιλογές και οι αποφάσεις σου στηρίζονται στις κλίσεις, στις δεξιότητες και στα ενδιαφέροντά σου, σε συνδυασμό με την επαρκή πληροφόρηση για την αγορά εργασίας αποτελούν το σημαντικότερο βήμα για την επαγγελματική σου επιτυχία!

Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Παρασκευή, 15 Ιανουάριος 2010 11:31    PDF Εκτύπωση E-mail
Προφορική - γραπτή εξέταση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες

Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση των μαθητών και αποφοίτων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει του Νόμου  3699/2008 της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, οι οποίοι θα συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις το έτος 2010, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Φ.251/3138 /B6/14-1-2010

Τελευταία Ενημέρωση ( Τετάρτη, 06 Μάρτιος 2013 23:57 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 13 Ιανουάριος 2010 22:55    PDF Εκτύπωση E-mail
Γνωστοποίηση νομοθεσίας Πανελλαδικών εξετάσεων 2010

Γνωστοποίηση νομοθεσίας σχετικά με τις πανελλαδικές εξετάσεις των υποψηφίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄).

Κατεβάστε την εγκύκλιο γνωστοποίησης  Φ.251/2437/B6/12-1-2010 και τα σχετικά ΦΕΚ στα οποία αυτή αναφέρεται.

Τελευταία Ενημέρωση ( Παρασκευή, 08 Μάρτιος 2013 01:12 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 13 Ιανουάριος 2010 02:31    PDF Εκτύπωση E-mail
Απο το σχολικό έτος 2010-11 η αλλαγή στο τρόπο δήλωσης στο μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας»

Aπό το σχολικό έτος 2010-11, ο υποψήφιος που δηλώνει ότι επιθυμεί να εξεταστεί σε πανελλαδικό επίπεδο στο μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» οφείλει απαραιτήτως να δηλώσει ως δεύτερο μάθημα Γενικής Παιδείας τα «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής».

Διαβάστε το σχετικό ΦΕΚ

Τελευταία Ενημέρωση ( Παρασκευή, 08 Μάρτιος 2013 01:12 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τρίτη, 12 Ιανουάριος 2010 16:09    PDF Εκτύπωση E-mail
Αναμόρφωση του συστήματος προσλήψεων Ν. 3812/2009

Ο νόμος 3812/2009 "Ανα?όρφωση συστή?ατος προσλήψεων στο δη?όσιο το?έα και άλλες διατάξεις", δημοσιεύεται στο τεύχος Α' αρ. 234/28 Δεκεμβρίου 2009 της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως.

Κατεβάστε το συνημμένο

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 21:26 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Σάββατο, 12 Δεκέμβριος 2009 02:00    PDF Εκτύπωση E-mail
Εισαγωγή αποφοίτων των ΕΠΑΛ (Α και Β όμαδα) στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το 2010

Εισαγωγή αποφοίτων των ΕΠΑΛ (Α και Β όμαδα) στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το έτος 2010. Διαβάστε το σχετικό έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.

Φ.251/154552 /B6/14-12-2009

Τελευταία Ενημέρωση ( Παρασκευή, 08 Μάρτιος 2013 01:13 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Κυριακή, 11 Οκτώβριος 2009 02:00    PDF Εκτύπωση E-mail
Βάσεις εισαγωγής αθλητών 2009

Ανακοινώθηκαν οι βάσεις εισαγωγής αθλητών για το ακαδημαϊκό έτος 2009-10.

Δείτε τις βάσεις εισαγωγής

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 01:58 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Πέμπτη, 15 Φεβρουάριος 2007 02:00    PDF Εκτύπωση E-mail
Ειδικότητες για τις οποίες απαιτείται άδεια άσκησης επαγγέλματος

Οριστικοποίηση πινάκων με ειδικότητες για τις οποίες απαιτείται άδεια άσκησης επαγγέλματος. ΔΟΑ/Φ.13/137/οικ. 3902/13-02-2007 Υπουργείο Εσωτερικών.

Σε συνέχεια της εγκυκλίου μας με  αριθμ. πρωτ. ΔΟΑ/Φ.13/71/16657 της 21-7-2006 σχετικά με τις ειδικότητες για τις οποίες απαιτείται άδεια άσκησης επαγγέλματος,  σας πληροφορούμε  ότι κατόπιν επεξεργασίας των στοιχείων που συγκεντρώσαμε με τη συνεργασία των αρμόδιων φορέων, σας αποστέλλουμε τους οριστικοποιημένους πίνακες στους οποίους περιλαμβάνονται ανά Υπουργείο οι ειδικότητες για τις οποίες απαιτείται άδεια άσκησης επαγγέλματος, το επίπεδο ή η τάξη της, οι διατάξεις νόμου από τις οποίες προβλέπεται και η αρχή που την χορηγεί.

Δείτε την εγκύκλιο με τους σχετικούς πίνκακες ειδικοτήτων

Τελευταία Ενημέρωση ( Τετάρτη, 27 Φεβρουάριος 2013 20:17 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Κυριακή, 11 Οκτώβριος 2009 02:00    PDF Εκτύπωση E-mail
Βάσεις εισαγωγής Ελλήνων του εξωτερικού 2009

Δείτε τις βάσεις εισαγωγής ανα κατηγορία υποψηφιών ελλήνων του εξωτερικού του έτους 2009

Κατεβάστε το αρχείο

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 00:44 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Δευτέρα, 31 Αύγουστος 2009 02:00    PDF Εκτύπωση E-mail
Οι βάσεις εισαγωγής του 2009 για το 90% και το 10% των θέσων

Βάσεις εισαγωγής έτους 2009 για το 90% και το 10% των θέσεων, ημερησίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Β΄ ομάδας, εσπερινών ΓΕΛ, ημερησίων και εσπερινών ΤΕΕ, ημερησίων ΕΠΑΛ Α ομάδας.

Κατεβάστε το αρχείο

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 11 Ιανουάριος 2010 13:38 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τρίτη, 01 Σεπτέμβριος 2009 02:00    PDF Εκτύπωση E-mail
Βάσεις ΕΠΑΛ Α΄ ομάδας ανά τομέα

Βάσεις εισαγωγής ΕΠΑΛ Α΄ ομάδας σε ΤΕΙ έτους 2009 ανά τομέα από το ΚΕΣΥΠ Ρεθύμνου.

Κατεβάστε το αρχείο

Τελευταία Ενημέρωση ( Δευτέρα, 11 Ιανουάριος 2010 13:26 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τρίτη, 01 Σεπτέμβριος 2009 02:00    PDF Εκτύπωση E-mail
Βάσεις εισαγωγής για το 90% του 2009

Βάσεις εισαγωγής για το 90% του 2009, 2008, 2007 τοποθετημένες στο μηχανογραφικό του υποψηφίου.

Κατεβάστε το αρχείο

 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Δευτέρα, 11 Ιανουάριος 2010 08:37    PDF Εκτύπωση E-mail
Εξέταση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Εξέταση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Φ.253/155439/Β6, ΦΕΚ 2544/τ.Β/30-12-2009

 

Τελευταία Ενημέρωση ( Παρασκευή, 08 Μάρτιος 2013 01:13 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 23 Δεκέμβριος 2009 02:00    PDF Εκτύπωση E-mail
Τρόπος εξέτασης ειδικών μαθημάτων Πανελλαδικών Εξετάσεων

Τρόπος εξέτασης ειδικών μαθημάτων Πανελλαδικών Εξετάσεων (αφορά τις εξετάσεις του 2010 κ.ε.)

Α. Η εξέταση του ειδικού μαθήματος «ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ» γίνεται ως εξής:
Δίνεται στους υποψήφιους αυθεντικό κείμενο έκτασης περίπου 330-370 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων κ.λπ. Το περιεχόμενο του κειμένου είναι γενικού ενδιαφέροντος. Προτιμούνται θέματα σχετικά με την εκπαίδευση, τον επαγγελματικό προσανατολισμό, το περιβάλλον, τις ανθρώπινες σχέσεις, την οικογένεια, τα ταξίδια, τις διακοπές, τα προϊόντα νέας τεχνολογίας, την υγεία, τις διατροφικές συνήθειες και την ψυχαγωγία.

1. ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Δίνονται 8-10 ερωτήσεις επί του κειμένου.
α) Οι τρεις-τέσσερις (3-4) πρώτες απαιτούν μια «σύντομη απάντηση». Με τις ερωτήσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου να κατανοεί το γενικό νόημα του κειμένου, καθώς και το πεδίο αναφοράς του ή το συγκειμενικό του πλαίσιο (δηλαδή ποιος γράφει σε ποιον και για ποιο σκοπό, πού δημοσιεύεται το κείμενο, κ.λπ.). Kατά τη βαθμολόγηση των σύντομων αυτών απαντήσεων δεν λαμβάνονται υπόψη τα ορθογραφικά και γραμματικά λάθη εφόσον αυτά δεν εμποδίζουν την επικοινωνία, δηλαδή την κατανόηση της απάντησης από το βαθμολογητή.
β) Οι υπόλοιπες είναι του τύπου «πολλαπλή επιλογή», δηλαδή ερωτήσεις που απαιτούν από τον υποψήφιο να επιλέξει την ορθή μεταξύ τριών (3) απαντήσεων. Με τις ερωτήσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου να κατανοεί επιμέρους νοήματα του κειμένου, ρητά ή υπαινικτικά διατυπωμένα.
Η κατανόηση γραπτού λόγου βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται στην κάθε ερώτηση με απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Μαθημάτων.
2. ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ
Δίνονται τρεις (3) δραστηριότητες/ασκήσεις με στόχο τον έλεγχο της ικανότητας του υποψηφίου να χρησιμοποιεί τη γλώσσα με τρόπο ορθό και κατάλληλο για την κάθε περίσταση. Η κάθε δραστηριότητα/άσκηση περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις. Ειδικότερα ελέγχονται:
α) Η επίγνωση σε επίπεδο λέξης. Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος χρησιμοποιεί τις κατάλληλες λέξεις από άποψη σημασίας, κρίνοντας από τα συμφραζόμενα, με τρόπο ορθό από άποψη γραμματικής. Τύπος εξέτασης: «συμπλήρωση» ή/και «αντιστοίχιση»
β) Η επίγνωση σε επίπεδο πρότασης. Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος χρησιμοποιεί τη γλώσσα με γραμματική ορθότητα στο επίπεδο της πρότασης. Τύπος εξέτασης: «συμπλήρωση»
γ) Η επίγνωση σε επίπεδο κειμένου. Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τα στοιχεία εκείνα που εξυπηρετούν τη συνοχή και συνεκτικότητα του λόγου. Τύπος εξέτασης: «αντιστοίχιση» ή/και «τοποθέτηση στη σωστή σειρά».
Οι δραστηριότητες/ασκήσεις με τις οποίες ελέγχεται η γλωσσική επίγνωση δεν έλκονται υποχρεωτικά από το κείμενο της εξέτασης. Η γλωσσική επίγνωση βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται ισότιμα σε κάθε ερώτηση δηλαδή δύο (2) μονάδες κάθε ερώτηση.
3. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Δίνεται στους υποψήφιους ένα θέμα και τους ζητείται να συντάξουν, στην ξένη γλώσσα, κείμενο έκτασης περίπου 180-200 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων, κ.λπ. Το θέμα διατυπώνεται κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να προσδιορίζεται με σαφήνεια τόσο η γενική περίσταση επικοινωνίας (δηλαδή με ποια ιδιότητα γράφει ο υποψήφιος, σε ποιον απευθύνεται, ποια σχέση υποτίθεται ότι έχουν μεταξύ τους, κλπ.), όσο και η λεκτική/ές πράξη/εις που πρέπει να αναπτύξει ο υποψήφιος (π.χ. να χαιρετήσει, να περιγράψει κάτι, να διηγηθεί κάτι που συνέβη, να διατυπώσει μιαν άποψη ή επιχειρήματα για κάτι, κ.λπ.). Η παραγωγή
γραπτού λόγου μπορεί να είναι περιγραφή ή/και διήγηση ή/και έκφραση άποψης ή/και διατύπωση επιχειρηματολογίας.
Το θέμα της παραγωγής γραπτού λόγου δεν πρέπει να έχει συνάφεια με το περιεχόμενο του κειμένου το οποίο δίνεται για την κατανόηση του γραπτού λόγου.
Η παραγωγή γραπτού λόγου βαθμολογείται με σαράντα (40) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα.

Β. Η εξέταση του ειδικού μαθήματος «ΑΡΜΟΝΙΑ» γίνεται ως εξής:
Δίνονται στους εξεταζόμενους για εναρμόνιση ένα ή δύο μουσικά κείμενα, που αντιστοιχούν στις γνώσεις του υποχρεωτικού αρμονίας.

Γ. Η εξέταση του ειδικού μαθήματος «ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ» περιλαμβάνει πέντε ομάδες των τεσσάρων ερωτήσεων ανά ομάδα και με πέντε επιλογές απαντήσεων η κάθε ερώτηση.
Με την κάθε ομάδα ερωτήσεων επιδιώκεται:
α) Με την πρώτη ομάδα αναγνώριση μελωδικών διαστημάτων.
β) Με τη δεύτερη ομάδα αναγνώριση συγχορδιών.
γ) Με την τρίτη ομάδα αναγνώριση διαδοχής συγχορδιών.
δ) Με την τέταρτη ομάδα αναγνώριση μέτρου και ρυθμικών σχημάτων.
ε) Με την πέμπτη ομάδα αναγνώριση-ταύτιση μελωδιών.
Η εξέταση διενεργείται ως ακολούθως:
Ανακοινώνεται κατ? αρχάς στους υποψήφιους η διαδικασία και ο τρόπος εξέτασης, αν δεν τους έχει διανεμηθεί εκ των προτέρων σχετικό έντυπο οδηγιών. Στη συνέχεια, με την επισήμανση στους εξεταζόμενους ότι αρχίζει η εξέταση, ακούγεται αρχικά το μουσικό άκουσμα (εκφώνηση) κάθε ερώτησης το οποίο επαναλαμβάνεται άλλες δυο φορές και μετά τη λήξη της τελευταίας επανάληψης ο υποψήφιος έχει 10? έως 12? χρόνο για να επιλέξει τη σωστή απάντηση.
Ειδικότερα η εξέταση κατά ομάδα και ερώτηση γίνεται ως εξής:
α) Για την πρώτη ομάδα (αναγνώριση μελωδικών διαστημάτων) ακούγεται ο φθόγγος-αφετηρία χωρίς να ονομάζεται.
Ακολουθούν ένα ανιόν διάστημα (1η ερώτηση) και ένα κατιόν διάστημα (2η ερώτηση). Στη συνέχεια ακούγεται άλλο ένα ζευγάρι ανιόντος και κατιόντος διαστήματος με αφετηρία τον οξύτερο και το βαθύτερο φθόγγο των προηγούμενων ερωτήσεων αντίστοιχα ή με τελείως διαφορετική αφετηρία (3η και 4η ερώτηση). Η αναγνώριση δεν αναφέρεται σε απόλυτα τονικά ύψη, αλλά στο είδος του διαστήματος.
β) Για τη δεύτερη ομάδα (αναγνώριση συγχορδιών) ακούγονται προς αναγνώριση τέσσερις συγχορδίες (1η ως και 4η ερώτηση αντίστοιχα). Οι προς αναγνώριση συγχορδίες μπορεί να είναι: μείζονες, ελάσσονες, μεθ? εβδόμης, μεθ? ενάτης,
εβδόμης ηλαττωμένης (με ή χωρίς αναστροφές). Οι συγχορδίες ακούγονται με πραγματικό αριθμό φθόγγων (δηλαδή χωρίς διπλασιασμούς φθόγγων) και η αναγνώριση δεν αναφέρεται σε απόλυτα τονικά ύψη, αλλά στο είδος της συγχορδίας.
γ) Για την τρίτη ομάδα (αναγνώριση διαδοχής συγχορδιών) ακούγονται προς αναγνώριση τέσσερις διαδοχές συγχορδιών (1η ως και 4η ερώτηση αντίστοιχα). Οι προς αναγνώριση διαδοχές μπορεί να είναι πτωτικά σχήματα ή άλλες χαρακτηριστικές διαδοχές συγχορδιών (τεσσάρων ή πέντε το πολύ). Η αναγνώριση δεν αναφέρεται σε απόλυτα τονικά ύψη και οι προς επιλογή απαντήσεις διατυπώνονται με αναφορά βαθμίδων και με την αντίστοιχη αρίθμηση μπάσου.
δ) Για την τέταρτη ομάδα (αναγνώριση μέτρου και ρυθμικών σχημάτων) και για τις τρεις πρώτες ερωτήσεις της ομάδας αυτής, ακούγονται διαδοχές ρ θμικών αξιών με τονισμό στο ισχυρό και στο σχετικώς ισχυρό μέρος του μέτρου που συγκροτούν τέσσερα ως έξι μέτρα και ζητείται η αναγνώριση του μέτρου. Οι επιλογές απαντήσεων περιλαμβάνουν μόνο τις ενδείξεις μέτρων, π.χ. 4/4, 3/4 κ.ο.κ. Δεν δίδονται δηλαδή μέτρα όπως 4/2, 3/2 κ.ο.κ.
Με την τέταρτη ερώτηση της ομάδας αυτής ζητείται από τους εξεταζόμενους να ταυτίσουν ακροώμενη διαδοχή ρυθμικών αξιών με κάποια από τις γραμμένες με φθογγόσημα επιλογές που θα έχουν μπροστά τους.
ε) Για την πέμπτη ομάδα (αναγνώριση-ταύτιση μελωδιών) δίνεται στην εκφώνηση ο αρχικός φθόγγος και η κλίμακα  μονοφωνικών μελωδιών έξι ως οκτώ το πολύ μέτρων, οι οποίες ακολουθούν (ερωτήσεις 1 ως 4). Ζητείται από τους εξεταζόμενους να ταυτίσουν την ακροώμενη μελωδία με μία από τις γραμμένες με νότες επιλογές που έχουν μπροστά τους.
Η βαθμολογία στην κλίμακα 1-100 κατανέμεται ισότιμα σε κάθε ομάδα ερωτήσεων και η βαθμολογία κάθε ομάδας ισότιμα στις ερωτήσεις της.

Δ. Η εξέταση του ειδικού μαθήματος «ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ» περιλαμβάνει ελεύθερη σχεδίαση αντικειμένων, που τοποθετούνται πάνω σε βάθρο και επιδιώκεται η εξακρίβωση της ικανότητας του υποψηφίου να αποδίδει και να εκφράζει τα χαρακτηριστικά μορφικά γνωρίσματα του θέματος, που δίνεται για σχεδίαση.

Ε. Η εξέταση του ειδικού μαθήματος «ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ» περιλαμβάνει σχεδίαση γεωμετρικών σχημάτων και μορφών, τα οποία δίνονται στον πίνακα ή σε φύλλο χαρτιού και επιδιώκεται η εξακρίβωση της ικανότητας του υποψηφίου για σχεδίαση με ακρίβεια και καθαρότητα.

Πηγή: Ενημερωτικό έντυπο Υπουργείου Παιδείας για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2010

Τελευταία Ενημέρωση ( Παρασκευή, 08 Μάρτιος 2013 01:14 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τρίτη, 10 Νοέμβριος 2009 02:00    PDF Εκτύπωση E-mail
Δείγματα Θεμάτων Εξέτασης Ειδικού Μαθήματος Ξένης Γλώσσας για τις πανελλαδικές εξετάσεις του 2010

Δείγματα Θεμάτων Εξέτασης Ειδικού Μαθήματος Ξένης Γλώσσας για τις πανελλαδικές εξετάσεις του 2010 (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά. Ιταλικά, Ισπανικά).

Κατεβάστε τα δείγματα από το δικτυακό τόπο του Υπουργείου Παιδείας.

 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Πέμπτη, 10 Σεπτέμβριος 2009 02:00    PDF Εκτύπωση E-mail
Εισαγωγή στις ΕΠΑΣ και τα ΙΕΚ του ΟΤΕΚ για το 2009-10

Ο Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ο.Τ.Ε.Κ) προκηρύσσει την εισαγωγή 700 μαθητών-τριών στις Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑ.Σ) και 320 καταρτιζόμενων στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ). για το εκπαιδευτικό έτος 2009-10. Κάθε υποψήφιος προκειμένου να λάβει μέρος στην διαδικασία επιλογής πρέπει να υποβάλει ο ίδιος ή νόμιμα  εξουσιοδοτημένο  πρόσωπο από  3 Αυγούστου έως  και 15  Σεπτεμβρίου 2009.

Κατεβάστε την εγκύκλιο

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 20:15 )
 


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.