Ποια σχολή να ακολουθήσω;
Ποιο επάγγελμα μου ταιριάζει;
Πως κινείται σήμερα η αγορά εργασίας;

Όταν οι επιλογές και οι αποφάσεις σου στηρίζονται στις κλίσεις, στις δεξιότητες και στα ενδιαφέροντά σου, σε συνδυασμό με την επαρκή πληροφόρηση για την αγορά εργασίας αποτελούν το σημαντικότερο βήμα για την επαγγελματική σου επιτυχία!

Η εφαρμογή του ΣΕΠ στο σχολείο


Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 21 Σεπτέμβριος 2011 13:22    PDF Εκτύπωση E-mail
Σχετικά με τη δυνατότητα χωρισμού τμημάτων της Γ' τάξης Γυμνασίου στην ώρα της Πληροφορικής

Σχετικά με τη δυνατότητα χωρισμού των τμημάτων της Γ' τάξης Γυμνασίου στο μάθημα της Πληροφορικής ισχύουν τα προβλεπόμενα στην με Αρ.Πρωτ.104013/Γ2/12-09-2011/ΥΠΔΒ εγκύκλιο.

ii) Το τμήμα χωρίζεται σε δύο ομάδες μαθητών όταν ο αριθμός των μαθητών του τμήματος υπερβαίνει τους εικοσιένα (21). Το μάθημα της Πληροφορικής διδάσκεται σε συνδυασμό με οποιοδήποτε άλλο μάθημα. Την πρώτη διδακτική ώρα της εβδομάδας η πρώτη ομάδα διδάσκεται Πληροφορική στο εργαστήριο Πληροφορικής και η δεύτερη ομάδα διδάσκεται το επιλεγμένο μάθημα στην αίθουσα του τμήματος. Τη δεύτερη διδακτική ώρα η διδασκαλία γίνεται αντίστροφα.

Υπενθυμίζουμε ότι με παλαιότερη εγκύκλιο (Γ2/1904/31-3-1997) για το μάθημα της πληροφορικής στην Γ? Γυμνασίου οριζόταν ότι ο διαχωρισμός θα γινόταν κατά προτεραιότητα με τον ΣΕΠ.

 

Τελευταία Ενημέρωση ( Τρίτη, 21 Οκτώβριος 2014 14:18 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Δευτέρα, 19 Σεπτέμβριος 2011 08:47    PDF Εκτύπωση E-mail
Ανοικτή επιστολή του καθηγητή Σπύρου Κρίβα προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων, κα Άννα Διαμαντοπούλου

Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Η επιστολή μου αυτή έρχεται να προστεθεί στη φωνή και άλλων συναδέλφων και λειτουργών του θεσμού του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, ο οποίος μετά από ένα διάστημα, κατά το οποίο υποτιμήθηκε και αποδυναμώθηκε, ουσιαστικά καταργείται από όλη τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Καταργείτε ένα θεσμό κα Υπουργέ, που εγκαθιδρύθηκε στην ελληνική δημόσια Δβαθμια εκπαίδευση πριν από 35 χρόνια και ήταν ο μοναδικός υποστηρικτικός θεσμός μέσα στο σχολείο, παρά τις ατέλειες και τα προβλήματα που υπήρχαν. Για τη στελέχωσή του επιμορφώθηκαν δεκάδες εκπαιδευτικοί και διαμορφώθηκαν δομές με υλικοτεχνική υποδομή, ενέργειες για τις οποίες δαπανήθηκαν τεράστια ποσά.. Όσοι εμπλακήκαμε στην υλοποίηση του θεσμού διερωτόμαστε: Για ποιο λόγο έγινε αυτή η κατάργηση; Τόσο αυτή η κυβέρνηση, όσο και η προηγούμενη, αλλά και σεις προσωπικά αναγνωρίζατε για χρόνια την αξία του θεσμού. Τώρα αλλάξατε γνώμη; Για ποιο λόγο; Μέσα από ποιο διάλογο και με ποιούς;

Attachments:
Download this file (krivas_sep2011.pdf)Επιστολή Σπ. Κρίβα[ ]78 Kb
Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:47 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Παρασκευή, 16 Σεπτέμβριος 2011 21:49    PDF Εκτύπωση E-mail
ΕΛΕΣΥΠ: Κατεδαφίζεται ολοκληρωτικά ο θεσμός του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού

Το Υπουργείο Παιδείας, παρ? όλες τις ενστάσεις και εποικοδομητικές εισηγήσεις της Ε.ΛΕ.ΣΥ.Π. (Ελληνική Εταιρεία Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού), προχωρεί τελικά στην ολοκληρωτική κατεδάφιση του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού. Ύστερα από την κατάργηση του μαθήματος ΣΕΠ στα σχολεία και των ΚΕΣΥ στα επαγγελματικά Λύκεια, διαλύονται και τα 560 ΓΡΑΣΕΠ (Γραφεία Συμβουλευτικής), στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ενώ από τα 158 ΚΕΣΥΠ (Κέντρα Συμβουλευτικής) μόνο τα 85 παραμένουν υποτυπωδώς ανοιχτά με ένα μόνο σύμβουλο. Οι υπάρχουσες υποδομές στα ΓΡΑΣΥ, στα ΓΡΑΣΕΠ, στα ΚΕΣΥΠ σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, δίκτυα, γραφεία, βιβλιοθήκες, πληροφοριακό υλικό, εξοπλισμοί, ξηλώνονται.  Οι χίλιοι περίπου σύμβουλοι ΣΕΠ οι οποίοι εκπαιδεύτηκαν επί σειρά ετών με κόστος εκατομμυρίων Ευρώ, απομακρύνονται και πολλοί απ? αυτούς παραμένουν στη διάθεση του Υπουργείου χωρίς αντικείμενο.  Και όλα αυτά στη σημερινή εποχή της κρίσης και της ανεργίας όπου ο θεσμός είναι πολύτιμος όσο ποτέ άλλοτε. Και αμέσως μετά από πρόσφατη δημοσκοπική έρευνα του Υπουργείου όπου ο ΣΕΠ θεωρείται από γονείς και μαθητές ως ο πλέον αναγκαίος θεσμός. Αναρωτιόμαστε πως θα αντιμετωπίσει η κα Διαμαντοπούλου την οργή της κοινής γνώμης αλλά και τις αναμενόμενες απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης για επιστροφή των 80-100 εκ. Ευρώ που έχει διαθέσει για τη δημιουργία των ισχνών έτσι κι? αλλιώς δομών ΣΕΠ. Και βέβαια ούτε λόγος να γίνεται για την είσπραξη των περίπου 100 εκ. Ευρώ που αναμενόταν να απορροφηθούν για δράσεις στον ίδιο τομέα, ή τις ανάλογες δαπάνες του «γαλαντόμου» ελληνικού δημοσίου που χάνονται. Καλούμε το Υπουργείο να χτίζει αντί να κατεδαφίζει και την κα Υπουργό να είναι συνεπής με παλαιότερη δήλωση της ότι «δε νοείται εκπαίδευση χωρίς τον επαγγελματικό προσανατολισμό». Κατανοούμε την κρίσιμη οικονομική στενότητα της περιόδου, αλλά  ως  εκπρόσωποι της ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π., ενός επιστημονικού και όχι συνδικαλιστικού φορέα, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι οι επιλογές αυτές του Υπουργείου, έχουν το αντίθετο από το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα αφού πλήττουν καίρια, εκτός των άλλων και  τις αναπτυξιακές ανάγκες της χώρας. 

Θεόδωρος Κατσανέβας
Πρόεδρος ΕΛΕΣΥΠ

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:48 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Πέμπτη, 15 Σεπτέμβριος 2011 22:26    PDF Εκτύπωση E-mail
Επιστολή για τον ΣΕΠ προς την Υπουργό Παιδείας από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Εκπ/κων - Στελεχών Σ.Ε.Π.

Προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων, κα Άννα Διαμαντοπούλου
Αθήνα,  14-09-2011, Αρ. Πρωτ.: 34

Θέμα: «Στελέχωση και επαναλειτουργία των Δομών Σ.Ε.Π. (Νομαρχιακών ΚΕ.ΣΥ.Π. και Γραφείων Σ.Ε.Π. των σχολικών μονάδων της χώρας) και αποκατάσταση της εφαρμογής του Θεσμού του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού στην Α΄ Λυκείου»   

Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Την τελευταία χρονική περίοδο, σχεδόν «κατεδαφίστηκε» ο θεσμός του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού στη δημόσια εκπαίδευση της χώρας μας. Δεδομένης μάλιστα της τάσης να εντάσσονται πολλές ενέργειες στην προσπάθεια για την οικονομική αποκατάσταση της χώρας θα πρέπει να επισημάνουμε ότι, αφενός, οι αντίστοιχες δομές δεν χρηματοδοτούνται τακτικά και, αφετέρου, το προσωπικό στην πλειοψηφία του δεν είναι αποκλειστικής απασχόλησης, καθώς προσφέρει παράλληλα και διδακτικό έργο.Με μια σειρά αποφάσεων που αφορούν σε:

  • Αναστολή της λειτουργίας των «Γραφείων Σύνδεσης με την Αγορά Εργασίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑΣΥ)» σε ΕΠΑΛ της χώρας, στις 27 Αυγούστου 2010,
  • Αφαίρεση, από το ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας της Α΄ Τάξης των Λυκείων, της εφαρμογής του θεσμού του ΣΕΠ, με έναρξη το σχολικό έτος 2011 ? 2012,
  • Ερήμωση των Γραφείων Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑΣΕΠ)» σε Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια, Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής της χώρας, με επιστροφή όλων των Συμβούλων ΣΕΠ στις οργανικές τους θέσεις εργασίας, την 1η Σεπτεμβρίου 2011 και
  • Απογύμνωση από στελέχη (Συμβούλους ΣΕΠ και Ειδικούς Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης Υλικού ΣΕΠ) των Κέντρων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ) σε έδρες των νομών και μεγάλων πόλεων της χώρας, την 1η Σεπτεμβρίου 2011,
Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:49 )
 
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Δευτέρα, 05 Σεπτέμβριος 2011 12:41    PDF Εκτύπωση E-mail
Παράδοση εξοπλισμού και υλικοτεχνικής υποδομής δομών ΣΕΠ

Σε ότι αφόρα τις δομές ΣΕΠ, με ευθύνη των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2011 ? 2012 να φροντίσουν ως προς τα παρακάτω:
A. Σε ότι αφορά τα ΓΡΑΣΕΠ:

  • Οι χώροι, το αρχείο και η υλικοτεχνική υποδομή των ΓΡΑΣΕΠ να παραμείνουν ως έχουν μέχρι την υπογραφή του νόμου για την αναδιάρθρωση της διοίκησης της εκπαίδευσης, με ευθύνη των διευθυντών των σχολικών μονάδων όπου εδρεύουν.
  • Στις σχολικές μονάδες όπου γίνεται συγχώνευση, το αρχείο και η υλικοτεχνική υποδομή του ΓΡΑΣΕΠ να παραδοθεί στο διευθυντή της νέας σχολικής μονάδας μέχρι νεωτέρας.

B. Σε ότι αφορά τα ΚΕΣΥΠ: Για τα ΚΕΣΥΠ όπου δεν θα έχουμε υπευθύνους να τα στελεχώσουν την 1-9-2011, η παράδοση των χώρων του αρχείου και της υλικοτεχνικής υποδομής να γίνει στο Διευθυντή ΔΔΕ όπου ανήκει το ΚΕΣΥΠ.

Παράδοση της αίθουσας, του αρχείου και του εξοπλισμού των ΓΡΑΣΕΠ

Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούσαν στα ΓΡΑΣΕΠ και των οποίων η θητεία έληξε στις 31 ? 08 -2011, ή όσοι υπηρετούσαν με προσωρινή πλήρωση μέχρι την ανωτέρω ημερομηνία, να παραδώσουν την αίθουσα του ΓΡΑΣΕΠ, το αρχείο και τον εξοπλισμό, στο διευθυντή της σχολικής μονάδας όπου στεγάζεται το ΓΡΑΣΕΠ, ή στο διευθυντή της νέας σχολικής μονάδας, σε περίπτωση συγχώνευσης. Η παράδοση να γίνει με πρωτόκολλο παραλαβής παράδοσης και ταυτόχρονη καταγραφή του υπό παράδοση υλικού.
Οι διευθυντές των σχολικών μονάδων παρακαλούνται να εφαρμόσουν πιστά τις οδηγίες όπως αυτές αναφέρονται στο με αριθ. πρωτ. 99024/Γ7/02-09-2011 έγγραφο του Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. με θέμα «Παράδοση εξοπλισμού και υλικοτεχνικής υποδομής δομών ΣΕΠ».

Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:49 )
 


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.