Ποια σχολή να ακολουθήσω;
Ποιο επάγγελμα μου ταιριάζει;
Πως κινείται σήμερα η αγορά εργασίας;

Όταν οι επιλογές και οι αποφάσεις σου στηρίζονται στις κλίσεις, στις δεξιότητες και στα ενδιαφέροντά σου, σε συνδυασμό με την επαρκή πληροφόρηση για την αγορά εργασίας αποτελούν το σημαντικότερο βήμα για την επαγγελματική σου επιτυχία!

Συντάχθηκε απο τον/την sep4all    Τετάρτη, 08 Δεκέμβριος 2010 23:47   
Χαμηλές οι επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών/τριών στο PISA
Hits

Στην ομάδα των χωρών με τις χαμηλότερες επιδόσεις (μέσες επιδόσεις των μαθητών/τριών χαμηλότερες από τη μέση επίδοση των 34 χωρών του ΟΟΣΑ και των 65 συνολικά που συμμετείχαν), κατατάσσεται η Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Διεθνούς Προγράμματος για την Αξιολόγηση των Μαθητών PISA (Programme for International Student Assessment), σχετικά με τις μαθητικές επιδόσεις στις χώρες μέλη του ΟΟΣΑ (Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης) που έγινε το Μάρτιο του 2009. Στην έρευνα συμμετείχαν και 4969 μαθητές από 184 σχολεία της Ελλάδας. Οι επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών κατέταξαν τη χώρα μας (δες εδώ κι εδώ):

- Στην «Κατανόηση Κειμένου» με μέσο όρο επίδοσης 483 μονάδες κατατάσσεται 25η μεταξύ των 34 χωρών του ΟΟΣΑ (μέσος όρος χωρών του ΟΟΣΑ 493 μονάδες, 1η η Κορέα με 539 μονάδες και τελευταίο το Μεξικό με 425 μονάδες).
- Στα «Μαθηματικά» με μέσο όρο επίδοσης 466 μονάδες κατατάσσεται 30η μεταξύ των 34 χωρών του ΟΟΣΑ (μέσος όρος χωρών του ΟΟΣΑ 496 μονάδες, 1η η Κορέα με 546 μονάδες και τελευταίο το Μεξικό με 419 μονάδες).
- Στις «Φυσικές επιστήμες» με μέσο όρο επίδοσης 470 μονάδες κατατάσσεται 30η μεταξύ των 34 χωρών του ΟΟΣΑ (μέσος όρος χωρών του ΟΟΣΑ 501 μονάδες, 1η η Φιλανδία με 554 μονάδες και τελευταίο το Μεξικό με 416 μονάδες).

Σε σχέση με τους προηγούμενους αντίστοιχους διαγωνισμούς, η Ελλάδα δε διαφοροποιεί τη συνολική θέση της, αν και εμφανίζει μια σημαντική βελτίωση της επίδοσης των μαθητών στα Μαθηματικά σε σχέση με το PISA 2003, μια μικρή βελτίωση στην Κατανόηση Κειμένου σε σχέση με το PISA 2000, αλλά ταυτόχρονα και μια μικρή υποχώρηση στις Φυσικές επιστήμες σε σχέση με το PISA 2006. Επιπλέον, προκύπτει ότι στην Ελλάδα η κοινωνικό-οικονομικό-πολιτισμική κατάσταση του μαθητή δεν είναι τόσο ισχυρός παράγοντας στην εξήγηση των επιδόσεων των μαθητών όσο στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.Από την έρευνα προκύπτει επίσης ότι η Ελλάδα βρίσκεται ως προς την ποιότητα εκπαίδευσης στον ?έσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ.

Πηγή: esos.gr - TA NEA

Περισσότερα: PISA 2009 Results

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

Attachments:
Download this file (pisa_results_2009.pdf)PISA 2009 rankings[ ]111 Kb
Τελευταία Ενημέρωση ( Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 23:51 )
 

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.