Ποια σχολή να ακολουθήσω;
Ποιο επάγγελμα μου ταιριάζει;
Πως κινείται σήμερα η αγορά εργασίας;

Όταν οι επιλογές και οι αποφάσεις σου στηρίζονται στις κλίσεις, στις δεξιότητες και στα ενδιαφέροντά σου, σε συνδυασμό με την επαρκή πληροφόρηση για την αγορά εργασίας αποτελούν το σημαντικότερο βήμα για την επαγγελματική σου επιτυχία!

ΣΕΠ
Προγράμματα επιχειρηματικότητας για Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια, ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ σε συνεργασία με το ΣΕΝ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Παρασκευή, 07 Οκτώβριος 2011 07:34

Το Υπ. Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ σας ενημερώνει ότι το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων (ΣΕΝ) υλοποιεί προγράμματα Επιχειρηματικότητας που απευθύνονται σε σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η συνεργασία είναι δυνατόν να έχει το χαρακτήρα συμπληρωματικής δραστηριότητας στο πλαίσιο εφαρμογής του θεσμού του ΣΕΠ, στα προγράμματα «Αγωγής Σταδιοδρομίας», στα μαθήματα «Οικιακή Οικονομία», «Αρχές Οικονομίας», «Τεχνολογίας» καθώς και στο πλαίσιο της «Ερευνητικής Εργασίας (Project)» (για τα ΕΠΑΛ στα αντίστοιχα μαθήματα). Τα σχολεία που επιθυμούν να συνεργαστούν, μπορούν να απευθύνονται για περισσότερες πληροφορίες: Αγάλλου Αφροδίτη, Υπεύθυνη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων. Τηλέφωνα: 211 1206403, 211 1206401 & 211 1206500, Φαξ: 211 1206003, e-mail: 1) Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. 2) Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. . Ιστοσελίδα για να επισκεφθείτε: www.sen.org.gr

Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικές από τις θεματικές που περιέχονται στο πρόγραμμα του ΣΕΝ:

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:42
 
Άρθρα των καθηγητών Σπύρου Κρίβα και Θεόδωρου Κατσανέβα σχετικά με την αποδόμηση του θεσμού του επαγγελματικού προσανατολισμού στο δημόσιο σχολείο PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Τρίτη, 27 Σεπτέμβριος 2011 09:52

Η αποδόμηση του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού

Του Σπύρου Κρίβα,
Καθηγητή Πανεπιστημίου Πατρών

Το χρονικό της αποδόμησης

To Υπουργείο Παιδείας, με κύρια ευθύνη της πολιτικής του προϊσταμένης κας Άννας Διαμαντοπούλου, καταργεί το θεσμό του επαγγελματικού προσανατολισμού που εγκαθιδρύθηκε και λειτουργούσε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση πριν από 35 χρόνια, με όποια προβλήματα και ατέλειες. Για τη στελέχωσή του επιμορφώθηκαν δεκάδες εκπαιδευτικοί και διαμορφώθηκαν εκτεταμένες δομές σε όλη την Ελλάδα με υλικοτεχνική υποδομή, γραφεία, βιβλιοθήκες, ηλεκτρονικούς υπολογιστές, κλπ., για τα οποία δαπανήθηκαν τεράστια ποσά, ίσως και περισσότερα από 100 εκ. Ευρώ από συγχρηματοδότητση Κοινοτικών και Εθνικών πόρων. Η αποδόμηση του θεσμού άρχισε από τον Αύγουστο του 2010 με την κατάργηση των ΓΡΑΣΥ (Γραφεία Σύνδεσης με την Αγορά Εργασίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑΣΥ) στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) και συνεχίστηκε  από το σχολικό έτος 2011 με την κατάργηση του μαθήματος του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού (ΣΕΠ) από το  πρόγραμμα διδασκαλίας της Α΄ Τάξης των Λυκείων. Παρόλα αυτά η τάξη αυτή  σε εγκύκλιο της υφυπουργού κας Χριστοφιλοπούλου ( Απ. Πρωτ. 59609/ 25-05-2011), αναφέρεται ως « τάξη προσανατολισμού ». Αδιανόητα πράγματα. Τάξη προσανατολισμού χωρίς επαγγελματικό προσανατολισμό και χωρίς συνέχεια ! Η λήψη απόφασης για εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές  δεν είναι στιγμιαίο γεγονός, που υλοποιείται με ένα τεστ ή με τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου. Είναι διαδικασία ετών στην οποία εμπλέκονται οι έφηβοι, οι γονείς τους και το σχολείο τους. Όλοι αυτοί οι παράγοντες χρειάζονται ένα σταθερό θεσμό αναφοράς ή τουλάχιστον άμεσα σχετιζόμενο με τα διαμειβόμενα στη σχολική κοινότητα μέσα από συμβουλευτικές διαδικασίες. Μια τέτοια λειτουργία  δεν μπορεί παρά να γίνεται από εκπαιδευμένους συμβούλους, οι οποίοι  υπάρχουν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και οι οποίοι καταργούνται σήμερα με μία μονοκονδυλιά.   

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:44
 
Σχετικά με τη δυνατότητα χωρισμού τμημάτων της Γ' τάξης Γυμνασίου στην ώρα της Πληροφορικής PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Τετάρτη, 21 Σεπτέμβριος 2011 13:22

Σχετικά με τη δυνατότητα χωρισμού των τμημάτων της Γ' τάξης Γυμνασίου στο μάθημα της Πληροφορικής ισχύουν τα προβλεπόμενα στην με Αρ.Πρωτ.104013/Γ2/12-09-2011/ΥΠΔΒ εγκύκλιο.

ii) Το τμήμα χωρίζεται σε δύο ομάδες μαθητών όταν ο αριθμός των μαθητών του τμήματος υπερβαίνει τους εικοσιένα (21). Το μάθημα της Πληροφορικής διδάσκεται σε συνδυασμό με οποιοδήποτε άλλο μάθημα. Την πρώτη διδακτική ώρα της εβδομάδας η πρώτη ομάδα διδάσκεται Πληροφορική στο εργαστήριο Πληροφορικής και η δεύτερη ομάδα διδάσκεται το επιλεγμένο μάθημα στην αίθουσα του τμήματος. Τη δεύτερη διδακτική ώρα η διδασκαλία γίνεται αντίστροφα.

Υπενθυμίζουμε ότι με παλαιότερη εγκύκλιο (Γ2/1904/31-3-1997) για το μάθημα της πληροφορικής στην Γ? Γυμνασίου οριζόταν ότι ο διαχωρισμός θα γινόταν κατά προτεραιότητα με τον ΣΕΠ.

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 21 Οκτώβριος 2014 14:18
 
Ανοικτή επιστολή του καθηγητή Σπύρου Κρίβα προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων, κα Άννα Διαμαντοπούλου PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Δευτέρα, 19 Σεπτέμβριος 2011 08:47

Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Η επιστολή μου αυτή έρχεται να προστεθεί στη φωνή και άλλων συναδέλφων και λειτουργών του θεσμού του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, ο οποίος μετά από ένα διάστημα, κατά το οποίο υποτιμήθηκε και αποδυναμώθηκε, ουσιαστικά καταργείται από όλη τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Καταργείτε ένα θεσμό κα Υπουργέ, που εγκαθιδρύθηκε στην ελληνική δημόσια Δβαθμια εκπαίδευση πριν από 35 χρόνια και ήταν ο μοναδικός υποστηρικτικός θεσμός μέσα στο σχολείο, παρά τις ατέλειες και τα προβλήματα που υπήρχαν. Για τη στελέχωσή του επιμορφώθηκαν δεκάδες εκπαιδευτικοί και διαμορφώθηκαν δομές με υλικοτεχνική υποδομή, ενέργειες για τις οποίες δαπανήθηκαν τεράστια ποσά.. Όσοι εμπλακήκαμε στην υλοποίηση του θεσμού διερωτόμαστε: Για ποιο λόγο έγινε αυτή η κατάργηση; Τόσο αυτή η κυβέρνηση, όσο και η προηγούμενη, αλλά και σεις προσωπικά αναγνωρίζατε για χρόνια την αξία του θεσμού. Τώρα αλλάξατε γνώμη; Για ποιο λόγο; Μέσα από ποιο διάλογο και με ποιούς;

Attachments:
Download this file (krivas_sep2011.pdf)Επιστολή Σπ. Κρίβα[ ]78 Kb
Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:47
 
ΕΛΕΣΥΠ: Κατεδαφίζεται ολοκληρωτικά ο θεσμός του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Παρασκευή, 16 Σεπτέμβριος 2011 21:49

Το Υπουργείο Παιδείας, παρ? όλες τις ενστάσεις και εποικοδομητικές εισηγήσεις της Ε.ΛΕ.ΣΥ.Π. (Ελληνική Εταιρεία Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού), προχωρεί τελικά στην ολοκληρωτική κατεδάφιση του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού. Ύστερα από την κατάργηση του μαθήματος ΣΕΠ στα σχολεία και των ΚΕΣΥ στα επαγγελματικά Λύκεια, διαλύονται και τα 560 ΓΡΑΣΕΠ (Γραφεία Συμβουλευτικής), στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ενώ από τα 158 ΚΕΣΥΠ (Κέντρα Συμβουλευτικής) μόνο τα 85 παραμένουν υποτυπωδώς ανοιχτά με ένα μόνο σύμβουλο. Οι υπάρχουσες υποδομές στα ΓΡΑΣΥ, στα ΓΡΑΣΕΠ, στα ΚΕΣΥΠ σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, δίκτυα, γραφεία, βιβλιοθήκες, πληροφοριακό υλικό, εξοπλισμοί, ξηλώνονται.  Οι χίλιοι περίπου σύμβουλοι ΣΕΠ οι οποίοι εκπαιδεύτηκαν επί σειρά ετών με κόστος εκατομμυρίων Ευρώ, απομακρύνονται και πολλοί απ? αυτούς παραμένουν στη διάθεση του Υπουργείου χωρίς αντικείμενο.  Και όλα αυτά στη σημερινή εποχή της κρίσης και της ανεργίας όπου ο θεσμός είναι πολύτιμος όσο ποτέ άλλοτε. Και αμέσως μετά από πρόσφατη δημοσκοπική έρευνα του Υπουργείου όπου ο ΣΕΠ θεωρείται από γονείς και μαθητές ως ο πλέον αναγκαίος θεσμός. Αναρωτιόμαστε πως θα αντιμετωπίσει η κα Διαμαντοπούλου την οργή της κοινής γνώμης αλλά και τις αναμενόμενες απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης για επιστροφή των 80-100 εκ. Ευρώ που έχει διαθέσει για τη δημιουργία των ισχνών έτσι κι? αλλιώς δομών ΣΕΠ. Και βέβαια ούτε λόγος να γίνεται για την είσπραξη των περίπου 100 εκ. Ευρώ που αναμενόταν να απορροφηθούν για δράσεις στον ίδιο τομέα, ή τις ανάλογες δαπάνες του «γαλαντόμου» ελληνικού δημοσίου που χάνονται. Καλούμε το Υπουργείο να χτίζει αντί να κατεδαφίζει και την κα Υπουργό να είναι συνεπής με παλαιότερη δήλωση της ότι «δε νοείται εκπαίδευση χωρίς τον επαγγελματικό προσανατολισμό». Κατανοούμε την κρίσιμη οικονομική στενότητα της περιόδου, αλλά  ως  εκπρόσωποι της ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π., ενός επιστημονικού και όχι συνδικαλιστικού φορέα, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι οι επιλογές αυτές του Υπουργείου, έχουν το αντίθετο από το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα αφού πλήττουν καίρια, εκτός των άλλων και  τις αναπτυξιακές ανάγκες της χώρας. 

Θεόδωρος Κατσανέβας
Πρόεδρος ΕΛΕΣΥΠ

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:48
 
Επιστολή για τον ΣΕΠ προς την Υπουργό Παιδείας από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Εκπ/κων - Στελεχών Σ.Ε.Π. PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Πέμπτη, 15 Σεπτέμβριος 2011 22:26

Προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων, κα Άννα Διαμαντοπούλου
Αθήνα,  14-09-2011, Αρ. Πρωτ.: 34

Θέμα: «Στελέχωση και επαναλειτουργία των Δομών Σ.Ε.Π. (Νομαρχιακών ΚΕ.ΣΥ.Π. και Γραφείων Σ.Ε.Π. των σχολικών μονάδων της χώρας) και αποκατάσταση της εφαρμογής του Θεσμού του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού στην Α΄ Λυκείου»   

Αξιότιμη κα Υπουργέ,
Την τελευταία χρονική περίοδο, σχεδόν «κατεδαφίστηκε» ο θεσμός του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού στη δημόσια εκπαίδευση της χώρας μας. Δεδομένης μάλιστα της τάσης να εντάσσονται πολλές ενέργειες στην προσπάθεια για την οικονομική αποκατάσταση της χώρας θα πρέπει να επισημάνουμε ότι, αφενός, οι αντίστοιχες δομές δεν χρηματοδοτούνται τακτικά και, αφετέρου, το προσωπικό στην πλειοψηφία του δεν είναι αποκλειστικής απασχόλησης, καθώς προσφέρει παράλληλα και διδακτικό έργο.Με μια σειρά αποφάσεων που αφορούν σε:

  • Αναστολή της λειτουργίας των «Γραφείων Σύνδεσης με την Αγορά Εργασίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑΣΥ)» σε ΕΠΑΛ της χώρας, στις 27 Αυγούστου 2010,
  • Αφαίρεση, από το ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας της Α΄ Τάξης των Λυκείων, της εφαρμογής του θεσμού του ΣΕΠ, με έναρξη το σχολικό έτος 2011 ? 2012,
  • Ερήμωση των Γραφείων Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑΣΕΠ)» σε Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια, Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής της χώρας, με επιστροφή όλων των Συμβούλων ΣΕΠ στις οργανικές τους θέσεις εργασίας, την 1η Σεπτεμβρίου 2011 και
  • Απογύμνωση από στελέχη (Συμβούλους ΣΕΠ και Ειδικούς Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης Υλικού ΣΕΠ) των Κέντρων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ) σε έδρες των νομών και μεγάλων πόλεων της χώρας, την 1η Σεπτεμβρίου 2011,
Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:49
 
Παράδοση εξοπλισμού και υλικοτεχνικής υποδομής δομών ΣΕΠ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Δευτέρα, 05 Σεπτέμβριος 2011 12:41

Σε ότι αφόρα τις δομές ΣΕΠ, με ευθύνη των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2011 ? 2012 να φροντίσουν ως προς τα παρακάτω:
A. Σε ότι αφορά τα ΓΡΑΣΕΠ:

  • Οι χώροι, το αρχείο και η υλικοτεχνική υποδομή των ΓΡΑΣΕΠ να παραμείνουν ως έχουν μέχρι την υπογραφή του νόμου για την αναδιάρθρωση της διοίκησης της εκπαίδευσης, με ευθύνη των διευθυντών των σχολικών μονάδων όπου εδρεύουν.
  • Στις σχολικές μονάδες όπου γίνεται συγχώνευση, το αρχείο και η υλικοτεχνική υποδομή του ΓΡΑΣΕΠ να παραδοθεί στο διευθυντή της νέας σχολικής μονάδας μέχρι νεωτέρας.

B. Σε ότι αφορά τα ΚΕΣΥΠ: Για τα ΚΕΣΥΠ όπου δεν θα έχουμε υπευθύνους να τα στελεχώσουν την 1-9-2011, η παράδοση των χώρων του αρχείου και της υλικοτεχνικής υποδομής να γίνει στο Διευθυντή ΔΔΕ όπου ανήκει το ΚΕΣΥΠ.

Παράδοση της αίθουσας, του αρχείου και του εξοπλισμού των ΓΡΑΣΕΠ

Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούσαν στα ΓΡΑΣΕΠ και των οποίων η θητεία έληξε στις 31 ? 08 -2011, ή όσοι υπηρετούσαν με προσωρινή πλήρωση μέχρι την ανωτέρω ημερομηνία, να παραδώσουν την αίθουσα του ΓΡΑΣΕΠ, το αρχείο και τον εξοπλισμό, στο διευθυντή της σχολικής μονάδας όπου στεγάζεται το ΓΡΑΣΕΠ, ή στο διευθυντή της νέας σχολικής μονάδας, σε περίπτωση συγχώνευσης. Η παράδοση να γίνει με πρωτόκολλο παραλαβής παράδοσης και ταυτόχρονη καταγραφή του υπό παράδοση υλικού.
Οι διευθυντές των σχολικών μονάδων παρακαλούνται να εφαρμόσουν πιστά τις οδηγίες όπως αυτές αναφέρονται στο με αριθ. πρωτ. 99024/Γ7/02-09-2011 έγγραφο του Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. με θέμα «Παράδοση εξοπλισμού και υλικοτεχνικής υποδομής δομών ΣΕΠ».

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:49
 
Παράταση αποσπάσεων των εκπαιδευτικών Υπευθύνων ΣΕΠ στα Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ) PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Τετάρτη, 31 Αύγουστος 2011 00:28

Με απόφαση της Υπουργού Παιδείας παρατείνονται οι αποσπάσεις από 1-9-2011 των εκπαιδευτικών οι οποίοι υπηρετούσαν στα Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ) (79 άτομα) της χώρας κατά τη σχολική χρονιά 2010-11 ως Υπεύθυνοι ΣΕΠ εφόσον το επιθυμούν, μέχρι την πλήρωση των σχετικών θέσεων όπως θα προβλέπονται αυτές από νεότερες Υπουργικές Αποφάσεις.
Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί καλούνται να δηλώσουν εγγράφως την επιθυμία τους για παραμονή στις συγκεκριμένες θέσεις, στις οικείες Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπαίδευσης μέχρι και την 1/09/2011. Οι Διευθύνσεις Β/θμιας  Εκπαίδευσης, στη συνέχεια, θα πρέπει να ενημερώσουν σχετικά το τμήμα Α? ΣΕΠ της Διεύθυνσης ΣΕΠΕΔ του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων μέχρι τις 2/9/2011.
Σε κάθε ΚΕΣΥΠ παρατείνεται η θητεία ενός Υπευθύνου εκείνου/ης ο οποίος/α διέθετε τις περισσότερες μονάδες κατά τη διαδικασία επιλογής του.

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:50
 
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΗΚΕ: Η οριστική ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ του Θεσμού του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού στο ΝΕΟ και στο ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Δευτέρα, 20 Ιούνιος 2011 00:00

Γιώργου Στάμου, (Συμβούλου Επαγγελματικού Προσανατολισμού), Ιατρού - εκπαιδευτικού

Ας κάνουμε λοιπόν μια ακόμη δημόσια παρέμβαση, πριν τα νομοσχέδια γίνουν νόμοι και πριν ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός (Σ.Ε.Π.) βρεθεί στη θέση που (δεν) είχε προ 30ετίας και τότε θα είναι πολύ αργά πλέον να αλλάξει οτιδήποτε.

Είχαμε γράψει σχετικά πριν λίγο καιρό (http://gst2008.blogspot.com/2010/12/blog-post_18.html , http://www.alfavita.gr/artro.php?id=20709 , http://ypepth.opengov.gr/panaretos/?p=4651 ,e-mails σε Υπουργούς και Παιδαγωγικό Ινστιτούτο κ.ά.) ότι ο Σ.Ε.Π. βρίσκεται υπό διωγμό, παρότι είχε φραστικά ανακοινωθεί η αναβάθμισή του. Θυμίσαμε την άστοχη, ξαφνική και αναίτια και αδικαιολόγητη κατάργηση των Γραφείων Σύνδεσης με την Αγορά Εργασίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑ.ΣΥ.) κατά την έναρξη της φετινής χρονιάς με μια λακωνική εγκύκλιο (υπ? αρ. 105298/Γ2/27-08-2010/ Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ) με την πρόφαση της ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ του θεσμού. Έγραφε η εγκύκλιος «Αναστέλλουμε τη λειτουργία των ΓΡΑ.ΣΥ. της χώρας, ενόψει της εφαρμογής των νέων πολιτικών μας για τη συνολική αναβάθμιση του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και των σχετικών υποστηρικτικών θεσμών».

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 18 Σεπτέμβριος 2011 10:31
 
Ο Επαγγελματικός Προσανατολισμός σε ομιλία της Υπουργού Παιδείας PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Δευτέρα, 28 Φεβρουάριος 2011 21:06

Στην ομιλία της η Υπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, κ. Άννα Διαμαντοπούλου, στην ημερίδα ενημέρωσης και διαλόγου του Υπουργείου Παιδείας με τους Δημάρχους της χώρας, η οποία έγινε στις 28-2-2011, είπε μεταξύ άλλων και για τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό:
«Επαγγελματικός προσανατολισμός: Νέος τρόπος υποστήριξης των παιδιών σε όλες τις ηλικίες. Να αρχίσουν από μικρή ηλικία να μπορούν να ανιχνεύουν μέσα από παιχνίδια τις κλίσεις τους και το που θέλουν να πάνε».

Διαβάστε όλη την ομιλία της Υπουργού Παιδείας

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:50
 
Ο Επαγγελματικός Προσανατολισμός στη Συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (ΕΣΥΠ) 19/1 PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Πέμπτη, 20 Ιανουάριος 2011 08:48

Άννα Διαμαντοπούλου στη Συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (ΕΣΥΠ):

«Το θέμα του επαγγελματικού προσανατολισμού. Έχει γίνει η επεξεργασία για πλήρη αλλαγή στο θέμα του επαγγελματικού προσανατολισμού και ένταξή του σε όλες τις ηλικιακές ομάδες εφ' όρου ζωής. Ήδη το Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού έχει έτοιμο ένα σχέδιο, το  πρέπει να συνδυαστεί με τα προγράμματα σπουδών και με το Λύκειο».

Επίσης από το συνοδευτικό υλικό (Πολιτικές ΥΠΔΒΜΘ):

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:50
 
Περισσότερα Άρθρα...


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.