Ποια σχολή να ακολουθήσω;
Ποιο επάγγελμα μου ταιριάζει;
Πως κινείται σήμερα η αγορά εργασίας;

Όταν οι επιλογές και οι αποφάσεις σου στηρίζονται στις κλίσεις, στις δεξιότητες και στα ενδιαφέροντά σου, σε συνδυασμό με την επαρκή πληροφόρηση για την αγορά εργασίας αποτελούν το σημαντικότερο βήμα για την επαγγελματική σου επιτυχία!

ΣΕΠ
Επαγγελματική Συμβουλευτική για Νέους και Νέες PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Δευτέρα, 12 Απρίλιος 2010 18:09

Επαγγελματική Συμβουλευτική για Νέους και Νέες που αναζητούν την πρώτη τους εργασία. Ένας χρήσιμος οδηγός του Γραφείου Διασύνδεσης Σπουδών και Σταδιοδρομίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, γραμμένος από την Δρ. Κατερίνα Κεδράκα, Εκπαιδευτικό - Σύμβουλο Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Περιγράφονται τα εφόδια που πρέπει να διαθέτουν οι νέοι για την είσοδό τους και παραμονή στην εργασία.

Κατεβάστε τον οδηγό

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 23:17
 
Εκγεκριμένες κινηματογραφικές προβολές PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Δευτέρα, 22 Φεβρουάριος 2010 01:40

Εγκεκριμένες κινηματογραφικές προβολές από το Υπουργείο Παιδείας


Ταινίες που μπορούν να προβληθούν στο πλαίσιο του ΣΕΠ:

Το Καναρινί Ποδήλατο (2000)
ελληνική ταινία του Δημήτρη Σταύρακα
Σενάριο: Δημήτρης Σταύρακας
Πρωταγωνιστές: Δημήτρης Αλεξανδρής, Θάνος Γραμμένος, Νίκος Γεωργάκης, Μάνος Βακούσης, Αλεξάνδρα Παντελάκη
Διάρκεια: 93 min

Ένας δάσκαλος διορίζεται από σχολείο της επαρχίας σε σχολείο της Αθήνας και νιώθει ξαφνικά ότι χάνει την ιδιαιτερότητά του, αυτή την ταυτότητα του παιδαγωγού, που, κατά την άποψή του, ήταν τόσο σημαντική για τα δεδομένα της επαρχίας.

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 25 Φεβρουάριος 2010 12:50
 
Δημιουργία προσωπικού φακέλου (portfolio) PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Τρίτη, 09 Φεβρουάριος 2010 10:44

Ένα ολοκληρωμένο πακέτο ασκήσεων σε εφαρμογές δημιουργίας portfolio: Ελέγχω την πρόοδό μου, Αξιολογώ τις ικανότητές μου, Αξιολογώ τις δεξιότητές μου, Αξιοποιώ τις γνώσεις μου, Χαρακτηριστικά προσωπικότητας, Γνωρίζω τον εαυτό μου, Παίρνω αποφάσεις, Επαγγελματική συνέντευξη, Βραχυπρόθεσμοι & μακροπρόθεσμοι στόχοι. Συνοδεύεται από παράρτημα για το τι περιλαμβάνουν οι επαγγελματικές μονογραφίες, υποδείγμα απλής αίτησης, υπόδειγματα συνοδευτικής επιστολής βιογραφικού σημειώματος, βιογραφικού σημειώματος, δομή - περιεχόμενο επαγγελματικής συνέντευξης

H Επιμέλεια των Εφαρμογών της δημιουργίας προσωπικού φακέλου (portfolio) είναι της κας. Στρουθοπούλου Ελένης, Υπεύθυνης ΣΕΠ στο ΚΕΣΥΠ Σερρών.

Κατεβάστε το αρχείο

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 23:17
 
Διευκρινίσεις σχετικά με τα προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Δευτέρα, 25 Ιανουάριος 2010 21:56

Δύο εγκύκλιοι της Διεύθυνσης ΣΕΠΕΔ που αφορούν στη χρηματοδότηση των Προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας και σχετικών διευκρινίσεων για την υλοποίηση των προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων. Μπορείτε να τις διαβάσετε στην κατηγορία Νομοθεσία Εφαρμογής ΣΕΠ

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:56
 
Προσόντα στελεχών ΚΕΣΥΠ - ΓΡΑΣΕΠ για τη χρήση Ψυχομετρικών Εργαλείων PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Τετάρτη, 20 Ιανουάριος 2010 02:00

Εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων με την οποία γνωστοποιείται το προφίλ των Συμβούλων ΣΕΠ που μπορούν να χειρίζονται το test Επαγγελματικού Προσανατολισμού του Π.Ι.
Δείτε ποιά στελέχη των ΚΕΣΥΠ και των ΓΡΑΣΕΠ μορούν να χειρίζονται το test στο  συνημμένο έγγραφο.

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:57
 
ΔΕΠΠΣ - Πρόγραμμα Σπουδών ΣΕΠ στο Γυμνάσιο PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Τρίτη, 12 Ιανουάριος 2010 18:55

Πρόγραμμα Σπουδών ΣΕΠ στο Γυμνάσιο

ΦΕΚ 1375/τ.Β/18-10-2001 Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών

Κατεβάστε το ΦΕΚ σε μορφή pdf

Εισαγωγή

Βασικός σκοπός της εκπαίδευσης, όπως ορίζεται με το Νόμο 1566/85 είναι η «ολόπλευρη, αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη των διανοητικών και ψυχοσωματικών δυνάμεων των μαθητών, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να εξελιχθούν σε ολοκληρωμένες προσωπικότητες και να ζήσουν δημιουργικά». Επιπλέον, στο Νόμο 2525/97 ως ένας από τους σκοπούς της εκπαίδευσης ορίζεται «η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση στην αγορά εργασίας».

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 19 Ιανουάριος 2010 17:10
 
Συνοπτική παρουσίαση του εκπαιδευτικού συστήματος PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Τετάρτη, 14 Οκτώβριος 2009 02:00

Η αναφορά που ακολουθεί περιλαμβάνεται στο επίσημο κείμενο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ (επικαιροποίηση Οκτώβριος 2009)

Επίσης μια λεπτομερέστερη αναφορά στην οργάνωση του εκπαιδευτικού μας συστήματος  μπορείτε να διαβάσετε εδώ (επικαιροποιημένη για τη διετία 2008/09)

Την ετήσια έκθεση (εθνικό φάκελο) για τη δομή της εκπαίδευσης και κατάρτισης στην Ελλάδα  μπορείτε να την κατεβάσετε από εδώ (επικαιροποιημένη για το 2009/10) στην αγγλική γλώσσα.


Προσχολική εκπαίδευση


Παιδιά ηλικίας 4 και 5 ετών μπορούν να εγγραφούν σε «Νηπιαγωγεία», δημόσια ή ιδιωτικά. Η φοίτηση στο Νηπιαγωγείο είναι υποχρεωτική για παιδιά 5 ετών και προαιρετική για παιδιά 4 ετών.
Η φοίτηση στα δημόσια Νηπιαγωγεία είναι δωρεάν, ενώ στα ιδιωτικά Νηπιαγωγεία καταβάλλονται δίδακτρα.
Οι μαθητές εγγράφονται σε δημόσια Νηπιαγωγεία με βάση τον τόπο κατοικίας τους.
Διοικητικά τα Νηπιαγωγεία αποτελούν μέρος της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ακολουθούν πρόγραμμα σπουδών που εκπονείται από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Ο αριθμός των μαθητών ανά νηπιαγωγό ορίζεται έως 25 νήπια. Η διάρκεια του έτους για τους μαθητές είναι 9 μήνες (11 Σεπτεμβρίου έως 15 Ιουνίου) και τις καθημερινές από 8:15 π.μ. έως 12:15 μ.μ., ενώ στα ολοήμερα νηπιαγωγεία ο χρόνος παραμονής των παιδιών είναι από τις 7:00 έως τις 16:00.
Για τις ηλικίες των 4 ετών και κάτω παρέχεται προσχολική αγωγή σε δημοτικούς και ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς, καθώς και σε βρεφονηπιακούς σταθμούς (από 6 μηνών). Η φοίτηση για τις ηλικίες αυτές είναι προαιρετική. Οι Δημοτικοί ? και Κοινοτικοί ? Παιδικοί Σταθμοί ανήκουν στην αρμοδιότητα των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η εγγραφή σε Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς γίνεται με βάση τον τόπο κατοικίας και για την φοίτηση οι γονείς καταβάλλουν μικρό χρηματικό ποσό. Υπάρχει η δυνατότητα δωρεάν φοίτησης για ορισμένες κατηγορίες οικογενειών.


Υποχρεωτική εκπαίδευση


i. Βαθμίδες
Νηπιαγωγείο (Προσχολική Εκπαίδευση) 5 ? 6 ετών
Δημοτικό σχολείο (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση) 6-12 ετών
Γυμνάσιο (α΄ κύκλος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) 12-15 ετών
Η υποχρεωτική εκπαίδευση είναι δεκαετής και καλύπτει τις ηλικίες από 5 έως 15 ετών. Λειτουργούν
επίσης Εσπερινά Γυμνάσια για μαθητές άνω των 14 ετών που εργάζονται.

ii. Προϋποθέσεις εισαγωγής
Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση μοναδικό κριτήριο εγγραφής αποτελεί ο τόπος κατοικίας του μαθητή, καθώς και για την εγγραφή στη Δευτεροβάθμια με προϋπόθεση ότι έχουν αποκτήσει το Απολυτήριο του Δημοτικού Σχολείου. Η δημόσια εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι δωρεάν σε όλες τις βαθμίδες και όλα τα έξοδα επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό. Στην ιδιωτική εκπαίδευση καταβάλλονται δίδακτρα. Λειτουργούν επίσης τριετή Εσπερινά Γυμνάσια στα οποία εγγράφονται εργαζόμενοι μαθητές από την ηλικία των 14 ετών.


Μη Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (β΄ κύκλος) και Μετά ? Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση


(i) Βαθμίδες εκπαίδευσης
β΄ κύκλος Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης: Γενικό Λύκειο 15 ? 18 ετών
β΄ κύκλος Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης: Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) 15 ? 18 ετών
Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑ.Σ.) 16 ? 18 ετών
Μετα-Δευτεροβάθμια, μη-Ανώτατη Εκπαίδευση Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) 18 + ετών

Τα λύκεια είναι τριετούς φοίτησης και υπάρχουν δύο τύποι: το Γενικό Λύκειο με ακαδημαϊκό προσανατολισμό και το Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑ.Λ.) που συνδυάζει τη γενική παιδεία με την τεχνική επαγγελματική γνώση. Τα απολυτήρια των Γενικών και των Επαγγελματικών Λυκείων είναι ισότιμα και δίνουν το δικαίωμα πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Το σχολικό έτος 2007/08, το ποσοστό των μαθητών της Α? τάξης και Β' Λυκείου που φοιτούσαν στα ΕΠΑ.Λ. ήταν 23 % και στα Γενικά Λύκεια 77 %. Υπάρχουν επίσης Εσπερινά Γενικά Λύκεια και Εσπερινά Επαγγελματικά Λύκεια τετραετούς φοίτησης στα οποία ήταν εγγεγραμμένοι το σχολικό έτος 2007/08 το 5% του συνόλου των μαθητών Λυκείου.

Οι Σχολές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΠΑ.Σ.) είναι διετούς φοίτησης οργανωμένης σε τμήματα ειδικότητας ? με δυνατότητα επιμήκυνσης έως ένα έτος ακόμη εφόσον περιλαμβάνεται πρόγραμμα άσκησης ή μαθητείας. Οι ΕΠΑ.Σ. μπορούν να ιδρύονται και να λειτουργούν υπό την εποπτεία και ευθύνη άλλων Υπουργείων. Οι απόφοιτοι των ΕΠΑ.Σ. αποκτούν επαγγελματικό πτυχίο επιπέδου 3 και εντάσσονται άμεσα στην αγορά εργασίας.

Τα μετά-δευτεροβάθμια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) προσφέρουν αρχική κατάρτιση που διαρκεί 4 εξάμηνα και συμπληρωματική κατάρτιση δύο εξαμήνων για αποφοίτους Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ίδιας ειδικότητας.καταρτίζονται σε ορισμένες μόνο ειδικότητες των ΙΕΚ. Σήμερα λειτουργούν 114 δημόσια Ι.Ε.Κ. και 53 ιδιωτικά Ι.Ε.Κ.

Τα Κολλέγια με βάση τον πρόσφατο νόμο 3696/2008 εντάσσονται στο χώρο της μη τυπικής μεταλυκειακής εκπαίδευσης και κατάρτισης και οι άδειες ίδρυσης και λειτουργίας τους χορηγούνται από το ΥΠΕΠΘ. Οι βεβαιώσεις ή πιστοποιητικά σπουδών που χορηγούν δεν αποτελούν ισότιμους τίτλους με αυτούς που χορηγούνται στο πλαίσιο του ελληνικού συστήματος τυπικής μετα-δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ο ίδιος νόμος αναφέρεται και στα Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών τα οποία παρέχουν μη τυπική επαγγελματική εκπαίδευση μικρότερης διάρκειας.


Τριτοβάθμια Εκπαίδευση


Σύμφωνα με τον πρόσφατο νόμο πλαίσιο (2007), η Ανώτατη Εκπαίδευση περιλαμβάνει δύο παράλληλους τομείς:
α) τον Πανεπιστημιακό (Πανεπιστήμια (ΑΕΙ), Πολυτεχνείο, Σχολή Καλών Τεχνών, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο) και β) τον Τεχνολογικό (Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα ? ΤΕΙ και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης ? ΑΣΠΑΙΤΕ).
Στον ίδιο νόμο ρυθμίζονται θέματα λειτουργίας της Ανώτατης Εκπαίδευσης προς την κατεύθυνση της διευρυμένης συμμετοχής, μεγαλύτερης διαφάνειας, λογοδοσίας και ενίσχυσης της αυτοδιοίκησης των ιδρυμάτων.

Με την ίδρυση του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδας (ΔΙ.ΠΑ.Ε) επιδιώκεται η διευκόλυνση της κινητικότητας των σπουδαστών και η αύξηση του αριθμού των θέσεων στα πανεπιστήμια, ιδίως για αλλοδαπούς που ενδιαφέρονται να σπουδάσουν στην Ελλάδα. Το ΔΙ.ΠΑ.Ε θα παρέχει και τη δυνατότητα εκπαίδευσης από απόσταση.
Λειτουργούν επίσης κρατικά ιδρύματα Ανώτερης Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης υπό την εποπτεία άλλων Υπουργείων, τα οποία προσφέρουν προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης διάρκειας από δύο έως τρία έτη.

Η ολοκλήρωση του προγράμματος σπουδών των σχολών των ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης οδηγεί στην απόκτηση αντίστοιχου Πτυχίου, το οποίο οδηγεί στην αγορά εργασίας, καθώς και δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε σπουδές του μεταπτυχιακού κύκλου: δηλαδή σε σπουδές του δεύτερου κύκλου που οδηγούν στο Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (ισότιμο με πτυχίο Master) και του τρίτου κύκλου που οδηγούν στο Διδακτορικό Δίπλωμα. Το Πτυχίο είναι τίτλος που απονέμεται με την ολοκλήρωση σπουδών του πρώτου κύκλου, οι οποίες διαρκούν από τέσσερα έως έξη έτη ανάλογα με το αντικείμενο.


Ειδικές ανάγκες


Με τον πρόσφατο ν. 3699/2008 θεσπίζεται για πρώτη φορά ο υποχρεωτικός χαρακτήρας της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) ως αναπόσπαστο μέρος της δωρεάν δημόσιας εκπαίδευσης και προάγεται η υποστήριξη του στόχου της συνεκπαίδευσης.
Στους μαθητές με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες παρέχεται εκπαίδευση σε γενικά σχολεία ή σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) από την προσχολική ηλικία έως την ηλικία των 23 ετών. Για τη διάγνωση και αξιολόγηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών αρμόδια είναι κυρίως τα διεπιστημονικά Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕΔΔΥ) τα οποία εισηγούνται για το καταλληλότερο πρόγραμμα εκπαιδευτικής τους ένταξης, σχεδιάζουν το ατομικό Ειδικό
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και συνεργάζονται στενά με τους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ.

Τα στελέχη των ΚΕΔΔΥ παρέχουν επίσης εξειδικευμένες υπηρεσίες υποστήριξης των μαθητών, των εκπαιδευτικών
και των σχολικών μονάδων.
Ανάλογα με το είδος και το βαθμό των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, μπορούν να φοιτούν κυρίως: α) στα γενικά σχολεία στη συνήθη σχολική τάξη με παράλληλη υποστήριξη από εξειδικευμένο προσωπικό ή σε ειδικά Τμήματα Ένταξης, και β) στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης που λειτουργούν είτε αυτοτελώς είτε ως παραρτήματα σχολείων σε άλλα ιδρύματα.

Οι αυτοτελείς μονάδες ειδικής αγωγής καλύπτουν την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση συμπεριλαμβανομένης του Νηπιαγωγείου και της Τεχνική - Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 22:32
 
Νομοθεσία Στελεχών ΣΕΠ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Τρίτη, 13 Οκτώβριος 2009 02:00

Παράθεση σχετικών εγκυκλίων και αποφάσεων του Υπουργείου Παιδείας που αφορούν στα στελέχη που υπηρετούν στις δομές ΣΕΠ της χώρας (ΚΕΣΥΠ, ΓΡΑΣΕΠ, ΓΡΑΣΥ). Η ταξινόμηση όπως παρουσιάζεται έχει γίνει από τα στελέχη του ΚΕΣΥΠ Νεάπολης Θεσσαλονίκης.

97440/Γ7/30-8-2011 Παράταση υπευθύνων ΣΕΠ - ΚΕΣΥΠ

118361/Γ7/23-09-2010 Κάλυψη των κενών θέσεων Υπευθύνων ΚΕΣΥΠ - ΓΡΑΣΕΠ

105298/Γ2/27-08-2010 Αναστολή της Λειτουργίας των Γραφείων Σύνδεσης με την Αγορά Εργασίας και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑ.ΣΥ.)

61076/Γ2/28-05-2010 Αποστολή στοιχείων σχετικά με τη στελέχωση των γραφείων ΓΡΑ.ΣΥ (μείωση στελεχών ΓΡΑ.ΣΥ

162622/Γ7/31-12-2009 Προσόντα στελεχών ΚΕΣΥΠ - ΓΡΑΣΕΠ για τη χρήση Ψυχομετρικών Εργαλείων


090924 117758 Γ7 Αποκλειστική Χρήση Δομών ΣΕΠ (ΚΕΣΥΠ-ΓραΣΕΠ)
090911 110721 Γ7 Αποκλειστική Χρήση ΚΕΣΥΠ ΓΡΑΣΕΠ
090907 108146 Γ2 Διάρκεια Θητείας Μονίμων Στελεχών ΓραΣΥ
081106 143399 Γ7 Προκήρυξη Θέσεων ΚΕΣΥΠ -ΓραΣΕΠ
080829 110899 Γ7 Παράταση θητείας στελεχών ΚΕΣΥΠ-ΓραΣΕΠ έως 23.12
080811 106448 Γ2 Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για στελέχωση ΓραΣΥ
080204 014617 Γ7 Έγκριση Μετακίνησης Επιμόρφωσης
071126 Πρόσκληση Κάλυψης Κενών Θέσεων ΓραΣΕΠ εως 28/11
071008 111472 Γ2 Παράταση Θητείας Στελεχών ΓραΣΥ
070921 103623 Γ7 Υπηρεσιακό Καθεστώς Υπευθύνων νέων ΓραΣΕΠ
070823 091825 Γ7 Χρήση Δικτύου Νέστωρ
070802 086661 Γ7 Παράταση Θητείας Στελεχών ΣΕΠ
070124 009190 Γ7 Προσκληση για Επιμορφωση ΣΕΠ 520 Ωρων
061215 136363 Γ7 Πρόσκληση στελέχωσης νέων ΚΕΣΥΠ και ΓΡΑΣΕΠ
061123 125865 Γ7 Τροποπ ΥΑ Γ7 140178_2003 Ιδρυση 370 ΓραΣΕΠ & 11 ΚΕΣΥΠ
060706 068277 Γ7 Παράταση Θητείας Στελεχών ΚΕΣΥΠ ΓΡΑΣΕΠ
060224 020407 Γ7 Υλικοτεχνική Υποδομή νέων ΓραΣΕΠ
050704 066345 Γ7 Παράταση Θητείας Yπευθύνων ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ
050506 044698 Γ7 Τροποποίηση Γ2_123160_2.11.2004 Ίδρυση νέων ΚΕΣΥΠ & ΓραΣΕΠ
050428 043482 Γ7 Υποδομή - χώροι και λειτουργία ΚΕΣΥΠ
050428 043480 Γ7 Υποδομή - χώροι και λειτουργία ΓΡΑΣΕΠ
050114 003260 Γ7 Διευκρινήσεις για Επιδομα Θέσης Υπευθύνων ΓραΣΕΠ
031222 003205 Ν Μισθολογικές Ρυθμίσεις ΔΥ
031211 140178 Γ7 Ίδρυση νέων ΚΕΣΥΠ & ΓραΣΕΠ
031002 107631 Γ7 Επιτροπή Σχολικών Δραστηριοτήτων
030919 101045 Γ7 Πρόσκληση Κάλυψης Θέσεων Ειδ. Πληρόφορησης ΚΕΣΥΠ
030919 101044 Γ7 Πρόσκληση Στελέχωσης ΓραΣΕΠ
030912 097702 Γ2 Διευκρινίσεις στις ΥΑ 64705_Γ7_02-07-2003 και 91042_Γ7_01-09-2003
030901 091042 Γ7 Τροποποίηση ΥΑ 64705 Γ7 02_07_2003
030702 064705 Γ7 Καθορισμός Εδρών ΚΕΣΥΠ-ΓραΣΕΠ
030307 024330 Γ7 Καταγραφή διαθέσιμων χώρων νέων ΓραΣΕΠ
031002 107631 Γ7 Επιτροπή Σχολικών Δραστηριοτήτων.pdf
020208 002986 Ν Οργάνωση Περιφερειακών Υπηρεσιών Εκπ/σης
011022 005618 Γ2 Πρόσκληση κάλυψης θέσεων Υπευθύνων ΣΕΠ
011001 005089 Γ2 Απασχόληση Στελεχών ΚΕΣΥΠ
010821 004401 Γ2 Σύνδεση ΓραΣΕΠ με το Διασχολικό Δίκτυο
010420 002834 Γ2 Χρήση Υλικοτεχνικής Υποδομής ΚΕΣΥΠ
010209 000614 Γ2 Νομικός χαρακτήρας ΚΕΣΥΠ-ΓραΣΕΠ
010206 000542 Γ2 Υπηρεσιακό καθεστώς στελεχών ΣΕΠ
010112 000173 Γ2 Συνεργασία με Υπηρεσίες Ιδιωτικού τομέα σε θέματα ΣΕΠ
000908 003141 Γ2 Τοποθέτηση-Αρμοδιότητες Ειδικών Πληροφόρησης
000726 002571 Γ2 Τοποθέτηση - Αρμοδιότητες Συμβούλων ΓραΣΕΠ
000623 002390 Γ2 Χρήση Υλικοτεχνικής Υποδομής ΚΕΣΥΠ-ΓραΣΕΠ
000323 001294 Γ2 Ενημέρωση & Στήριξη ΓραΣΕΠ
000210 000527 Γ2 Καθήκοντα επιμορφωμένων εκπαιδευτικών ΣΕΠ
990629 003352 Γ2 Ενημέρωση Υπευθύνων ΣΕΠ από τις Δνσεις
990210 000525 Γ2 Αποκλειστική Χρήση χώρων και εξοπλισμού ΚΕΣΥΠ ΓραΣΕΠ
980618 003914 Γ2 Πρόσκληση Ενδιαφέροντος για Κατάρτιση Ειδικών Πληροφόρησης στο ΣΕΠ.pdf
980617 003872 Γ2 Ενημέρωση για πρόγραμμα κατάρτισης Εκπαιδευτικών στην Τεκμηρίωση ΣΕΠ
971202 007113 Γ2 Κάλυψη Θέσεων Υπευθύνων ΣΕΠ
971120 006646 Γ2 Ενημέρωση για πρόγραμμα επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στο ΣΕΠ

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 07 Μάρτιος 2013 23:10
 
Στοιχεία ΚΕΣΥΠ και ΓΡΑΣΕΠ της χώρας PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Τετάρτη, 03 Ιούνιος 2009 02:00

Διευθύνσεις και τηλέφωνα επικοινωνίας των ΚΕΣΥΠ και ΓΡΑΣΕΠ της χώρας.

Κατεβάστε το αρχείο

 
Διδακτικές οδηγίες για την εφαρμογή του ΣΕΠ στο Επαγγελματικό Λύκειο PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Παρασκευή, 28 Νοέμβριος 2008 00:00

Απόσπασμα της πράξης (22/02-09-2008, θέμα 4ο) που αφορά στην εφαρμογή του μαθήματος ΣΕΠ - Περιβάλλον Εργασίας στην Α΄ τάξη των Επαγγελματικών Λυκείων

 
Αναθέσεις εφαρμογής ΣΕΠ Γυμνασίου, ΓΕΛ, ΕΠΑ.Λ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sep4all   
Τρίτη, 23 Σεπτέμβριος 2008 02:00

Σύμφωνα με την  118842/Γ2/17-9-2008 η εφαρμογή του ΣΕΠ (Γυμνάσιο & ΓΕΛ) και Σ.Ε.Π. - Περιβάλλον Εργασίας (ΕΠΑΛ) γίνεται ως εξής: [απόσπασμα]

Τελευταία Ενημέρωση στις Σάββατο, 23 Ιανουάριος 2010 02:21
 


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.