Δευτέρα έως Παρασκευή: ώρες γραφείου

Υπεύθυνες ΣΕΠ του ΚΕΣΥΠ Αιγίου:
Μάρα Μαζαράκη - Ελένη Καρόγιαννη

Τηλ.: 26910 61563, 26910 22454
Το ΚΕΣΥΠ Αιγίου στεγάζεται στο 2ο Γυμνάσιο Αιγίου, Παύλου Μελά 6.

Δευτεροβάθμια
Εγκύκλιος για τη Φοίτηση και Αξιολόγηση των μαθητών του Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.) PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Τρίτη, 17 Μάιος 2016 13:18

Εγκύκλιος σχετική με την φοίτηση και αξιολόγηση των μαθητών όλων των τάξεων των Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. 

Διαβάστε εδώ.

Εφημερίδα της Κυβερνήσεως Προεδρικού Διατάγματος

:

 
Νέο Προεδρικό Διάταγμα για την αξιολόγηση των μαθητών στο Λύκειο PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Τρίτη, 26 Απρίλιος 2016 08:23

Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και συγκεκριμένα στο ΦΕΚ Α ? 74/22-04-2016 το Προεδρικό  Διάταγμα 46/2016 με θέμα: «Αξιολόγηση των μαθητών του Γενικού Λυκείου».

Το Προεδρικό Διάταγμα

 
Σχέδιο του ΙΕΠ για την αναβάθμιση και τον ανασχεδιασμό της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Κυριακή, 27 Μάρτιος 2016 21:07

Η Επιτροπή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ), συνεχίζοντας τη συζήτηση για την αναβάθμιση και τον ανασχεδιασμό της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, σας καλεί να συμμετάσχετε και στην παρούσα φάση της διαβούλευσης, με αντικείμενο τη δομή και το προσωρινό πρόγραμμα των ΕΠΑΛ.

Η Επιτροπή του ΙΕΠ επεξεργάστηκε, διαμόρφωσε και θέτει προς συζήτηση στην εκπαιδευτική κοινότητα ένα αρχικό σχέδιο, που προτείνεται να εφαρμοστεί από το προσεχές σχολικό έτος 2016-17, στο πλαίσιο ενός μεταβατικού σταδίου ενόψει γενικότερων αλλαγών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, που θα προκύψουν μετά την ολοκλήρωση του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου (βλ.1.ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΛ2. ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ).

Το προτεινόμενο σχέδιο διαμόρφωσε η Επιτροπή με βάση τις πρώτες σκέψεις για τη δομή και το πρόγραμμα σπουδών των ΕΠΑΛ, που έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί και αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ, και αφού έλαβε υπόψη της τις προτάσεις και απόψεις των Σχολικών Συμβούλων της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που διατυπώθηκαν στην ανοιχτή συζήτηση της 17-3 στα γραφεία του ΙΕΠ.

Με βάση τις αρχές που διατυπώθηκαν για τη νέα δομή του ΕΠΑΛ προτείνεται ένα μεταβατικό πρόγραμμα, που θα ισχύσει για την Α΄ και τη Β΄ τάξη από το επόμενο σχολικό έτος 2016-17, ενώ η Γ΄ τάξη θα ακολουθεί τη δομή του υπάρχοντος συστήματος προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές και μαθήτριες που εφέτος φοιτούν στη Β΄ τάξη να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους.

Οι αλλαγές που περιλαμβάνονται στο προτεινόμενο σχέδιο πέρα από τις γενικές αρχές και κατευθύνσεις για την ΕΕΚ συνεκτιμούν και την υπάρχουσα κατάσταση (προγράμματα, βιβλία, υποδομές των σχολείων). Γι? αυτό το λόγο στην πρόταση παραμένει η ισχύουσα αναλογία μαθημάτων γενικής παιδείας και μαθημάτων τομέα - ειδικότητας.

Θερμή παράκλησή μας, που απευθύνεται στις επιστημονικές ενώσεις των εκπαιδευτικών της ΤΕΕ, τους/τις εκπαιδευτικούς και σχολικούς συμβούλους της ΕΕΚ αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο μέλος της σχολικής κοινότητας, είναι να ανταποκριθείτε στο αίτημά μας ως την Τετάρτη, 30-3, λόγω του επείγοντος χαρακτήρα που έχει η όλη διαδικασία. Θα παρακαλούσαμε, επίσης, να πάρετε μέρος και στις επόμενες φάσεις αυτού του διαλόγου, που επιθυμούμε να είναι συνεχής, ειλικρινής και απροσχημάτιστος.

Σας καλούμε, συνεπώς, να μας αποστείλετε εγγράφως ή με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τις απόψεις και τις προτάσεις σας ως τις 30 -3 στη διεύθυνση του ΙΕΠ (Τσόχα 36, 115 21 Αθήνα) ή να τις υποβάλετε στην ειδική φόρμα διαλόγου για την ΕΕΚ (https://www.iep.edu.gr/services/protaseis_eek/).

Πηγή: ΥΠΠΕΘ

 
Ρύθμιση για τους απορριφθέντες μαθητές λόγω απουσιών προηγουμένων ετών των ΕΠΑΛ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Παρασκευή, 09 Οκτώβριος 2015 12:16

Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ 127/Α/8-10-2015)

Άρθρο 5

Στο άρθρο 9 του Ν. 4327/2015 (Α΄ 50) προστίθεται παρ. 4 ως εξής:
«4. Μαθητές οι οποίοι το σχολικό έτος 2014?2015 ή και τα προηγούμενα έτη φοίτησαν στις ειδικότητες που λειτούργησαν στη Γ΄ τάξη ημερήσιου Επαγγελματικού Λυκείου (Ν. 3475/2006) συμπεριλαμβανομένης και της ειδικότητας «Γραφικών Τεχνών» του «Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών» καθώς και των τριών ειδικοτήτων του τομέα «Υγείας και Πρόνοιας» της Δ΄ τάξης Εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου (Ν. 3475/2006) και έχουν απορριφθεί λόγω ανεπαρκούς φοίτησης, δύνανται να προσέρχονται σε ολική ή μερική, προφορική και γραπτή εξέταση τον Φεβρουάριο του 2016, Μάιο?Ιούνιο 2016, Σεπτέμβριο 2016.
Μαθητές οι οποίοι κατά το σχολικό έτος 2014?2015 ή και τα προηγούμενα έτη φοίτησαν στις ειδικότητες που λειτούργησαν στη Γ? τάξη εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου (Ν. 3475/2006) συμπεριλαμβανομένης και της ειδικότητας «Γραφικών Τεχνών» του «Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών» και έχουν απορριφθεί λόγω ανεπαρκούς φοίτησης, δύνανται να προσέλθουν σε ολική προφορική και γραπτή εξέταση έως 15 Νοεμβρίου 2015 προκειμένου να προαχθούν στην επόμενη τάξη.
Στην περίπτωση κατά την οποία οι μαθητές που αναφέρονται στο προηγούμενο εδάφιο, δεν επιθυμούν να προσέλθουν στις προαναφερόμενες προφορικές και γραπτές εξετάσεις, δύνανται να συνεχίσουν τη φοίτησή τους στη Β΄ τάξη ημερησίου ή εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου (Ν. 4186/2013).
Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων καθορίζονται όλες οι λεπτομέρειες που αφορούν στις εξετάσεις των μαθητών.»

Διαβάστε το ΦΕΚ με την ΠΝΠ

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 09 Οκτώβριος 2015 20:26
 
Βιωματικές δράσεις Γ' Γυμνασίου στον ΣΕΠ - οδηγίες για το σχολικό έτος 2015 - 2016 PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Τετάρτη, 16 Σεπτέμβριος 2015 19:49

Εγκύκλιος με Οδηγίες για τις Βιωματικές Δράσεις Ημερήσιου και Εσπερινού Γυμνασίου για το σχ. έτος 2015-2016.

Σχετικά με τον Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό προβλέπονται τα παρακάτω: 

Στα τρία τρίμηνα της Γ΄ τάξης προβλέπεται η υλοποίηση δράσεων από τρία επιστημονικά πεδία, ήτοι:

1. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός, λόγω των ενδιαφερόντων και των αναγκών της συγκεκριμένης ηλικίας,

2. Τοπική Ιστορία και

3. Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Π.Ε.Α.Α).

Η δράση κάθε επιστημονικού πεδίου θα διαρκεί ένα τρίμηνο και οι εποπτεύοντες καθηγητές θα μετακινούνται διαδοχικά ανά τρίμηνο σε επόμενο τμήμα Βιωματικής Δράσης, ώστε στο τέλος της χρονιάς όλα τα τμήματα να έχουν ασχοληθεί και με τα τρία επιστημονικά πεδία. Για το θέμα, το σκοπό, τις δραστηριότητες, τον προγραμματισμό κλπ κάθε Βιωματικής Δράσης οι εμπλεκόμενοι εκπαιδευτικοί υποβάλλουν για έγκριση συνοπτική πρόταση στον Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης, όπως αναφέρεται παρακάτω. 

Οι Βιωματικές Δράσεις πραγματοποιούνται εβδομαδιαίως για 2 ώρες στα Ημερήσια Γυμνάσια και 1 ώρα στα Εσπερινά Γυμνάσια.

Διαβάστε τις οδηγίες στο συνημμένο αρχείο

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 17 Σεπτέμβριος 2015 10:27
 
Έναρξη ειδικοτήτων Δημοσίων ΣΕΚ διδακτικού έτους 2015-16 PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2015 13:46

Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς για τη έναρξη ειδικοτήτων στις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης για το διδακτικό έτος 2015-2016 στις Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης.

Δείτε τις Δ.ΣΕΚ και τις αντίστοιχες ειδικότητες

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 14 Σεπτέμβριος 2015 20:22
 
Διευκρινίσεις για τις εξεταστικές διαδικασίες του λυκείου κατά το τρέχον σχολικό έτος PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Δευτέρα, 02 Φεβρουάριος 2015 00:21

Η Κυβέρνηση αναλαμβάνει τις ευθύνες της εν μέσω της σχολικής χρονιάς. Βρίσκει τα εκπαιδευτικά ιδρύματα όλων των βαθμίδων με τις λειτουργίες τους σε πλήρη εξέλιξη και με τα πολλά και μεγάλα προβλήματα που κληροδότησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Βασική μέριμνα τούτη τη στιγμή είναι να μη διαταραχθούν οι εκπαιδευτικές λειτουργίες, αλλά και να ρυθμιστούν κάποια επείγοντα ζητήματα που θα τις διευκολύνουν.

Σχετικά με τη δημόσια συζήτηση που ξεκίνησε άκαιρα τις τελευταίες μέρες, το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων διευκρινίζει ότι προτίθεται να προτείνει στον Πρωθυπουργό να περιλάβει στις προγραμματικές δηλώσεις του τα παρακάτω:

1. Για το τρέχον σχολικό έτος (2014-2015) οι εξεταστικές διαδικασίες και ρυθμίσεις που αφορούν την απόλυση από το Λύκειο και την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των μαθητών και μαθητριών της Γ Λυκείου παραμένουν ως έχουν.

2. Δεδομένων των πολλών προβλημάτων που έχουν ανακύψει σε σχέση με τον βαθμό προαγωγής, και προκειμένου να δοθεί χρόνος για την αναγκαία εις βάθος μελέτη του θέματος, επανέρχεται ως βαθμός προαγωγής ο γενικός μέσος όρος "εννέα και πέντε δέκατα" (9,5) όπως ενδεικτικά περιγράφεται στο άρθρο 32 του Π.Δ. 60/2006.

3. Απαιτείται να ενισχυθεί ο αυτόνομος διδακτικός και παιδαγωγικός ρόλος της λυκειακής βαθμίδας. Στις επικρατούσες συνθήκες, το να συνυπολογίζεται ο βαθμός των προαγωγικών εξετάσεων του Λυκείου στην εισαγωγή των μαθητών και μαθητριών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αντιβαίνει αυτόν τον στόχο ενώ οι σχετικές διατάξεις του υπάρχοντος νομικού πλαισίου δεσμεύουν προκαταβολικά και με τρόπο αντιπαιδαγωγικό το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για επόμενα έτη. Για αυτό τον λόγο, και μέχρι ολόκληρο το σύστημα εισαγωγής να μελετηθεί με νηφαλιότητα και εις βάθος, η βαθμολογία των προαγωγικών εξετάσεων του Λυκείου δεν θα συνυπολογίζεται στην εισαγωγή των μαθητών και μαθητριών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το αιτούμενο σύστημα εισαγωγής θα προκύψει μετά από ευρύ και οργανωμένο διάλογο και τη συνδρομή όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία και των φορέων τους.

 
Μετεγγραφές μαθητών Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Δευτέρα, 06 Οκτώβριος 2014 11:26

Από το Υπουργείο Παιδείας εκδόθηκε το πρακάτω έγγραφο που αφορά στις μετεγγραφές μαθητών από ΓΕΛ σε ΕΠΑΛ και αντιστρόφως:

Κατόπιν ερωτημάτων που υποβάλλονται στη Διεύθυνσή μας σχετικά με τις μετεγγραφές μαθητών από τα Γενικά σε Επαγγελματικά Λύκεια και αντίστροφα, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε τα εξής:
Σύμφωνα με την παρ. 3, αρ. 1 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193): «Στην Α` Τάξη εγγράφονται χωρίς εξετάσεις, οι κά¬τοχοι απολυτηρίου Γυμνασίου ή άλλου ισότιμου τίτλου. Στη Β` Τάξη εγγράφονται οι προαγόμενοι από την Α` Τάξη του Γενικού ή του Επαγγελματικού Λυκείου. Στη Γ` Τάξη εγγράφονται οι προαγόμενοι από τη Β` Τάξη του Γενικού Λυκείου».

 
Ειδικό Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης και Επαγγελματικής Εμπειρίας Αποφοίτων ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και ΙΕΚ PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Τρίτη, 30 Σεπτέμβριος 2014 17:13

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων πραγματοποιεί πρόγραμμα πρακτικής άσκησης και απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας για 7.000 αποφοίτους ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ και ΙΕΚ μέσω της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Πόρων με τη σύμπραξη των κοινωνικών εταίρων.

Το Έργο «Ειδικά Προγράμματα Πρακτικής Άσκησης/ Επαγγελματικής Εμπειρίας» προϋπολογισμού 38.358.720?, αφορά στην εκπόνηση Δράσεων οι οποίες θα συμβάλλουν στην απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας αποφοίτων Τεχνικής Εκπαίδευσης ηλικίας έως 29 ετών, στις οκτώ Περιφέρειες Σύγκλισης: Πελοπόννησο, Δυτική Ελλάδα, Ιόνιοι Νήσοι, Ήπειρος, Θεσσαλία, Αν. Μακεδονία ? Θράκη, Κρήτη και Βόρειο Αιγαίο.

Οι κύριες δράσεις του Έργου είναι ο σχεδιασμός κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού (έντυπου και ψηφιακού), η κατάρτιση των ωφελούμενων σε πρόγραμμα 80 ωρών, η εξάμηνη πρακτική άσκηση σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και η εξατομικευμένη συμβουλευτική υποστήριξη.

Καινοτόμο στοιχείο είναι η για πρώτη φορά συμμετοχή και των πέντε Κοινωνικών Εταίρων (ΓΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΣΕΤΕ,ΣΕΒ) μέσω συμφωνητικού σύμπραξης, σε δράσεις που υλοποιούνται στα πλαίσια του Ε.Κ.Τ.

Η χρονική διάρκεια του προγράμματος είναι από 1/10/2014 έως 31/12/2015.

Οι ωφελούμενοι θα λάβουν υποτροφία πρακτικής άσκησης ύψους 480? καθαρά ανά μήνα, η οποία είναι από τις υψηλότερες που έχουν δοθεί στα πλαίσια υλοποίησης αντίστοιχων προγραμμάτων και σε συνδυασμό με την καταβολή εκπαιδευτικού επιδόματος ύψους 400?, οδηγεί το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού (60%) προς όφελος των συμμετεχόντων.

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

 
Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Σ.Ε.Κ.) PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Σάββατο, 02 Αύγουστος 2014 08:47

Στο πλαίσιο της μη τυπικής εκπαίδευσης, δηλαδή της εκπαίδευσης που παρέχεται σε οργανωμένο εκπαιδευτικό πλαίσιο εκτός του τυπικού εκπαιδευτικού συστήματος και μπορεί να οδηγήσει στην απόκτηση πιστοποιητικών αναγνωρισμένων σε εθνικό επίπεδο, φορείς παροχής υπηρεσιών είναι:
α) Η Σχολή Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.) η οποία παρέχει αρχική επαγγελματική κατάρτιση στους απόφοιτους της υποχρεωτικής τυπικής εκπαίδευσης,
β) Το Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.), το οποίο παρέχει αρχική επαγγελματική κατάρτιση στους απόφοιτους της τυπικής μη υποχρεωτικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Γ.Ε.Λ. και ΕΠΑ.Λ., καθώς και των Σ.Ε.Κ..

Σχολή Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.)

Σκοπός των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης είναι η παροχή υπηρεσιών αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης, διάρκειας τριών ετών (2 έτη κατάρτισης και 1 έτος μαθητείας), σε αποφοίτους της υποχρεωτικής τυπικής εκπαίδευσης.
Μαθητές άνω των είκοσι (20) ετών εγγράφονται στις Εσπερινές Σ.Ε.Κ., όπου η διάρκειά τους είναι συνολικά, όχι λιγότερο από 1.618 διδακτικές ώρες ειδικότητας, επιμερισμένες σε τέσσερα (4) διδακτικά έτη και σε αυτές φοιτούν εργαζόμενοι είτε άλλες κατηγορίες μαθητών. Η φοίτηση στις δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης παρέχεται δωρεάν.

Τίτλοι επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης και επαγγελματικά δικαιώματα

Πτυχίο Επαγγελματικής Ειδικότητας επιπέδου 3, που χορηγείται στους αποφοίτους των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.).
Στους προαγόμενους από τη Β? Τάξη των Σ.Ε.Κ. χορηγείται Βεβαίωση Επαγγελματικής Κατάρτισης Επιπέδου 2, που τους αποδίδει αυτοδίκαια το δικαίωμα συμμετοχής στην Τάξη Μαθητείας. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της Τάξης Μαθητείας χορηγείται στο μαθητή Βεβαίωση Επαγγελματικής Κατάρτισης Επιπέδου 3.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την απόλυση του μαθητή που εγγράφεται στην Τάξη Μαθητείας είναι η επιτυχής εξέταση στις εξετάσεις πιστοποίησης. Με την επιτυχή εξέταση χορηγείται το Πτυχίο Ειδικότητας.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για τις Δημόσιες Σχολές Επαγγεματικής Κατάρτισης (Δ.Σ.Ε.Κ.) στο σχετικό έντυπο του ΥΠΑΙΘ

Κατεβάστε το εγχειρίδιο εδώ.

Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης from SEK on Vimeo.

Μάρα Μαζαράκη
Υπεύθυνη ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Αιγίου

Τελευταία Ενημέρωση στις Σάββατο, 02 Αύγουστος 2014 10:15
 
Εγγραφές μαθητών στην ΕΠΑ.Σ και Σ.Ε.Κ. ΟΑΕΔ Πάτρας 2014-15 - Εκατόν πενήντα (150) μαθητές/τριες θα εισαχθούν στην ΕΠΑ.Σ και πενήντα (50) στη Σ.Ε.Κ. PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την ΚΕΣΥΠ Αιγίου   
Τετάρτη, 09 Ιούλιος 2014 15:38

Από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) ανακοινώνεται, ότι ξεκίνησαν οι εγγραφές των υποψηφίων σπουδαστών στις ΕΠΑ.Σ Μαθητείας του Οργανισμού και στις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΕΚ) σε όλη τη χώρα.

Κατά το σχολικό έτος 2014 - 2015 στην ΕΠΑ.Σ ΟΑΕΔ Πάτρας θα εισαχθούν εκατόν πενήντα (150) μαθητές/τριες στις εξής ειδικότητες:
1. Τεχνιτών Θερμικών & Υδραυλικών Εγκατάστασεων είκοσι (25) μαθητές/τριες
2. Τεχνιτών Ηλεκτρολογικών Εργασιών είκοσι (25) μαθητές/τριες
3. Τεχνίτες Υποστήριξης Συστημάτων Η/Υ είκοσι (25) μαθητές/τριες
4. Μαγειρικής Τέχνης είκοσι (25) μαθητές/τριες
5. Υπαλλήλων Οικονομικών Καθηκόντων είκοσι (25) μαθητές/τριες
6. Υπαλλήλων Διοικητικών Καθηκόντων είκοσι (25) μαθητές/τριες

Οι σχολές αυτές ανήκουν στη Δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση και λειτουργούν με το σύστημα Μαθητείας. Η φοίτηση σ΄αυτές διαρκεί δύο (02) χρόνια και παρέχεται εντελώς δωρεάν. Όσοι εισαχθούν στην ειδικότητα Μαγειρικής Τέχνης οφείλουν να υποβληθούν σε εξετάσεις (ακτινογραφία θώρακος, παρασιτολογική κοπράνων, αυστραλιανό αντιγόνο) που πρέπει να γίνουν (αν είναι δυνατόν) σε κρατικό νοσοκομείο.

Δικαίωμα εγγραφής στην Α΄ τάξη έχουν οι νέοι και νέες που:
1. Κατέχουν ενδεικτικό τουλάχιστον Α΄ τάξης Λυκείου Γενικού ή Επαγγελματικού, ή Α΄ τάξης ΤΕΕ, ή Α΄ τάξης Εσπερινών Γενικών Λυκείων ή ΤΕΛ ή Ενιαίων Λυκείων, ή είναι κάτοχοι Πτυχίου ΤΕΕ, ή ΕΠΑΛ, ή ΕΠΑ.Σ, για την απόκτηση άλλης ειδικότητας και
2. Έχουν γεννηθεί τα έτη 1991 έως 1998.

Απαραίτητα Δικαιολογητικά:
Α) Τίτλο Σπουδών (πρωτότυπο ή Φωτοτυπία) ή Πιστοποιητικό σπουδών, ή οποιονδήποτε άλλο Σχολικό Τίτλο, που να αποδεικνύει τη μαθητική κατάσταση του υποψηφίου όπου υποχρεωτικά θα αναγράφεται ο βαθμός προαγωγής. Τίτλος στον οποίο δεν αναγράφεται βαθμός, κατά την διαδικασία μοριοδότησης ΘΑ ΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ.
Β) Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας και φωτοαντίγραφο ταυτότητας.
Γ) Επίσημα έγγραφα, ή φωτοαντίγραφά τους, που να αποδεικνύουν τα δηλωθέντα από τον υποψήφιο στην αίτησή του, σχετικά με την οικογενειακή, κοινωνική και οικονομική κατάσταση.
Από τα παραπάνω δικαιολογητικά υποχρεωτικά είναι τα Α και Β

Πληροφορίες: ΕΠΑ.Σ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΟΑΕΔ Πάτρας, Λεωφ. Αθηνών, Τ.K.26000, Ρίο τηλ. 2610 - 966902-4
Κάθε εργάσιμη μέρα και ώρα: 8 π.μ. έως 14 μ.μ.

Κατά το σχολικό έτος 2014 - 2015 στην Σ.Ε.Κ. ΟΑΕΔ Πάτρας θα θα εισαχθούν πενήντα (50) μαθητές/τριες στις εξής ειδικότητες:
1. Τεχνίτης Ζαχαροπλαστικής και Αρτοποιίας είκοσι πέντε (25) μαθητές/τριες
2. Τεχνίτης Μηχανικός Αυτοκινήτων μοτοσικλετών και Μηχανών Θαλάσσης είκοσι πέντε (25) μαθητές/τριες

Δικαίωμα εγγραφής στην Α΄ τάξη έχουν οι νέοι και νέες που:
1. Κατέχουν Απολυτήριο Γυμνασίου (είναι απόφοιτοι της υποχρεωτικής τυπικής εκπαίδευσης)
2. Έχουν γεννηθεί τα έτη 1994 έως 1999 (ηλικίας 15 έως 20 ετών)

Απαραίτητα Δικαιολογητικά:
Α) Τίτλος Σπουδών Φωτοαντίγραφο Απολυτήριο Γυμνασίου.
Β) Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας και φωτοαντίγραφο ταυτότητας.
Γ) Επίσημα έγγραφα, ή φωτοαντίγραφά τους, που να αποδεικνύουν τα δηλωθέντα από τον υποψήφιο στην αίτησή του, σχετικά με την οικογενειακή, κοινωνική και οικονομική κατάσταση. Από τα παραπάνω δικαιολογητικά υποχρεωτικά είναι τα Α και Β

Πληροφορίες: ΣΕΚ ΟΑΕΔ Πάτρας, Λεωφ. Αθηνών, Τ.K.26000, Ρίο τηλ. 2610 - 966902-4
Κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα: 8 π.μ. έως 14 μ.μ.

ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ:
Για την ΕΠΑ.Σ από 04-07-2014 έως 18-07-2014 και εφόσον δεν συμπληρωθεί ο προβλεπόμενος αριθμός εισακτέων οι εγγραφές θα συνεχιστούν και από 25-8-2014 έως την συμπλήρωση των τμημάτων.
Για τη ΣΕΚ από 04-07-2014 έως 18-07-2014 και από 25-8-2014 έως 30-9-2014.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τα παρακάτω σχετικά αρχεία:

·  ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΠΑ.Σ

·  ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ - ΕΓΓΡΑΦΗΣ - ΕΠΑ.Σ

·  ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕΚ

·  ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ - ΕΓΓΡΑΦΗΣ - ΣΕΚ

Μάρα Μαζαράκη
Υπεύθυνη ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Αιγίου

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 09 Ιούλιος 2014 17:04
 
Περισσότερα Άρθρα...


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.